קידום ממומן בגוגל PPC
דף הבית » קידום ממומן בגוגל PPC
אם היינו אומרים לכם שבתוך שעות בודדות תוכלו להיות בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש של גוגל, ולהתחיל ליהנות מטראפיק לאתר, שיחות, לידים מכירות ועוד? נשמע מצוין!
האם קיימת דרך כזו? כן, בהחלט וקוראים לזה קידום ממומן בגוגל / פרסום ממומן בגוגל.
תחום הקידום הממומן בגוגל שונה באופן מוחלט מהקידום האורגני המסורתי בגוגל ומהפרסום ברשתות החברתיות. לפרסום הממומן בגוגל יש יתרונות רבים ועסקים רבים כבר מזמן הבינו כי עליהם לקחת בחשבון תקציב פרסומי ושיווקי אך ורק בגוגל ממומן או בשמו המקצועי Google Ads.
אם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם בגוגל אדס ויש לכם שאלות – ננסה לעשות לכם סדר לפני שתרוצו להקים קמפיין 😊 תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לכם להקפיץ את העסק שלכם בפניות, בלידים ובמכירות.
המידע שאנו מציגים לכם כאן לא נועד ללמד אתכם איך לקדם את העסק שלכם בגוגל אדס – זה לא מדריך, אלא נעסוק בכל הנושאים שכל בעל עסק חייב להכיר בטרם הוא נכנס לתהליך הקידום הממומן בגוגל. המידע יעשה לכם סדר ויתן תשובות להמון שאלות ולהתלבטויות רבות שיש לבעלי עסקים לגבי האם כדאי? למה? כמה?
קידום ממומן בגוגל אדס הוא כלי רב עוצמתי ויעיל לפרסום ושיווק דיגיטלי. הוא מאפשר לעסקים להגיע לקהלים ממוקדים ורלוונטיים ולקבל תוצאות מיידיות! עם זאת, חשוב לבצע פעולות ולהבין את הכלים והמדדים השונים במערכת הפרסום של גוגל על מנת להפיק את המיטב מהקמפיינים שלכם.
אם אתם מחפשים מומחים שיסייעו לכם בקידום ממומן בגוגל, פנו היום ל- U Digital משרד לפרסום ושיווק דיגיטלי, שיסייע לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר – יותר לידים – יותר מכירות!
מה זה קידום ממומן בגוגל?
קידום ממומן בגוגל הוא שיטה לפרסום דיגיטלי באינטרנט שבה מפרסמים משלמים לגוגל על הצגת המודעות שלהם בראש תוצאות החיפוש. שיטה זו מכונה גם PPC (Pay-Per-Click), שמשמעותה היא תשלום עבור כל קליק על המודעה. הפרסום הממומן בגוגל מאפשר למפרסמים להציג את המודעות שלהם בפני קהל ממוקד שחיפש ביטויים שנכונים עבור העסק ולקבל חשיפה רחבה וכניסות לאתר שלכם במנוע החיפוש הפופולרי בעולם.
מנוע החיפוש של גוגל מורכב בעצם מ 3 חלקים עיקריים והם בסדר הבא:
- אזור עליון של תוצאות חיפוש ממומנות (מודעות טקסט / מוצרים) עד 4 תוצאות חיפוש בלבד.
- תוצאות חיפוש אורגניות (עד 10 תוצאות בלבד) כאשר לעיתים קרובות יהיו תוצאות מתוך גוגל מפות.
- תוצאות ממומנות בחלק התחתון (עד 3 תוצאות בלבד) יהיו תוצאות של טקסט (לרוב עבור מפרסמים עם עלות נמוכה של קליק).
איך קידום ממומן בגוגל עובד?
קידום ממומן בגוגל עובד באמצעות מערכת הפרסום של גוגל אדס (לשעבר גוגל אדוורדס) Google Ads. המפרסם יוצר קמפיין פרסומי, בוחר מילות מפתח רלוונטיות ומגדיר את התקציב היומי וההצעה לעלות בודדת של קליק. כאשר גולש מחפש את אחת ממילות המפתח שבחר המפרסם, המודעה שלו עשויה להופיע בראש תוצאות החיפוש. המפרסם משלם לגוגל רק כאשר המשתמש לוחץ על המודעה.
לפניכם צילום מסך בגוגל בו תוכלו לראות את התוצאות הממומנות שמסומנות ע"י גוגל והן מופיעות בחלק העליון של מנוע החיפוש מעל התוצאות האורגניות.
עד כמה הפרסום בגוגל אדס אפקטיבי?
הפרסום הממומן בגוגל אדס נחשב לאפקטיבי ביותר מכיוון שהוא מאפשר למפרסמים להגיע לקהלי יעד מאוד ממוקדים. הפלטפורמה מאפשרת למפרסמים להגדיר תקציבים מדויקים ולמדוד את התוצאות בזמן אמת, מה שמאפשר ביצוע אופטימיזציה מתמדת ושיפור הביצועים של הקמפיינים.
פרסום ממומן בגוגל מיועד לקצר זמנים ובעצם מאפשר לכל סוגי העסקים לשלם ולהופיע בראש תוצאות החיפוש או בעמוד הראשון בגוגל.
- מה משפיע על המיקום בפרסום הממומן?
- האם אם יכול להיות תמיד ראשון מעל כולם?
- לאיזה סוגי עסקים מתאים הפרסום בגוגל?
מה משפיע על המיקום בפרסום הממומן בגוגל?
גוגל הציבה מס' פרמטרים שמשפיעים על המיקום של המודעות שלנו בגוגל והם: העלות הכספית שכל מפרסם משקיע על כל ביטוי (ביד) / ציון איכות המודעות / סוג הגדרת הקמפיין. אך בעיקרון ככל שנשקיע יותר כסף גוגל ישים את המודעה שלכם גבוה מבין תוצאות החיפוש הממומנות (יש מקום ל 4 תוצאות ממומנות מעל התוצאות האורגניות ו 3 תוצאות ממומנות בתחתית התוצאות האורגניות). ציון איכות נמוך של המודעות יביא לחשיפה נמוכה של המודעות והגדרת הקמפיין היא זו שתקבע גם על המיקום של המודעות.
האם אני יכול להופיע תמיד ראשון מעל כולם?
בעיקרון כן, אבל ברוב המקרים להיות ראשון = עלויות כספיות גבוהות לעיתים גבוהות מאוד ולאו דווקא משתלמות. אנחנו מזכירים לכם שאנחנו משלמים על כל קליק, ישנם תחומים שקליק בודד עשוי לעלות אפילו מאות שקלים!!!
(צילום מסך מתוך כלי מתכנן מילות מפתח של גוגל)
לאיזה סוגי עסקים מתאים הפרסום בגוגל?
הפרסום בגוגל אדס מתאים לכל סוגי העסקים, קטנים כגדולים. עסקים מקומיים, חנויות מקוונות, שירותים מקצועיים וחברות תאגידיות יכולים להפיק תועלת רבה מקידום ממומן בגוגל. האפשרות לפנות לקהל ממוקד על פי מילות מפתח מסוימות הופכת את הפרסום בגוגל לכלי יעיל במיוחד.
*ישנם תחומים שלא ניתן לפרסם באופן ממומן כמו למשל: הימורים, מכירת סמים ונשק, שירותי מין ועוד.
למה כדאי להשקיע בפרסום ממומן בגוגל?
עסקים רבים כיום יודעים ומכירים היטב את הפוטנציאל האדיר של פרסום ממומן בגוגל ותקציבי פרסום רבים מבוססים בראש ובראשונה בפלטפורמה זו על פני יתר הפלטפורמות (קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן ברשתות חברתיות ועוד).
PULL & PUSH – אלו ההבדלים בין שיטות הפרסום של גוגל לעומת פרסום ברשתות חברתיות. נפרט בקצרה על השיטות פרסום הללו ובכך תוכלי להבין מדוע כדאי להשקיע בפרסום ממומן בגוגל.
PUSH – זוהי שיטת הפרסום ברשתות חברתיות בעיקר / באנרים באתרים וכדומה. השיטה כאן היא באמצעות מודעות / פוסטים / וידאו ממומן שמוצג (דוחף את עצמו / כופה את עצמו על הגולש). הפרסום בקמפיינים מסוג זה מבוססים על פי אינטראקציה של הגולש באתר / תחומי עניין ברשתות חברתיות. יחס ההמרה של פרסום בשיטת PUSH נמוך משיטת הפרסום PULL.
PULL – שיטת פרסום זו אופיינית לגוגל ומתבצעת ע"י חיפוש / משיכה של מה שרוצים לחפש. כלומר אם אני מחפש חברה שמתמחה בפרסום ממומן בגוגל אנחנו נפנה אל גוגל ונחפש את סוג השירות הזה ובכך נמשוך את הצורך שלנו מתוצאות החיפוש. יחס ההמרה בשיטת הפרסום של PULL גבוהה יותר משיטת הפרסום של PUSH (לשיטה זו יש את היתרונות המיוחדים שלה), לכן כדאי ואף מומלץ להשקיע בפרסום ממומן בגוגל!
מה ההבדל בין קידום ממומן PPC בגוגל לבין קידום אורגני SEO בגוגל?
קידום ממומן בגוגל (PPC) הוא פרסום בתשלום, שבו המפרסם משלם על כל קליק על המודעה שלו. קידום אורגני (SEO) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר לצורך שיפור המיקום בתוצאות החיפוש האורגניות ללא תשלום ישיר. קידום ממומן מאפשר תוצאות מיידיות, בעוד שקידום אורגני דורש זמן ומאמץ אך מציע תוצאות לאורך זמן.
יתרונות וחסרונות של קידום ממומן בגוגל
יתרונות:
- תוצאות מיידיות.
- שליטה מלאה על התקציב.
- יכולת מדידה וביצוע אופטימיזציה.
- הגעה לקהל ממוקד.
חסרונות:
- עלויות יכולות להיות גבוהות.
- תלות בתקציב פרסום.
- תחרות על מילות מפתח פופולריות.
השלבים העיקריים בקידום ממומן בגוגל אדס
- מחקר: ביצוע מחקר מילות מפתח לזיהוי מונחי חיפוש רלוונטיים לקמפיין.
- בניית קמפיין: יצירת קמפיין במערכת פרסום של Google Ads והגדרת התקציב היומי.
- חיבור לנכסים: חיבור המודעות לדפי נחיתה או לאתר העסק.
- מדידה: מעקב אחר הביצועים של הקמפיין באמצעות כלים אנליטיים.
- אופטימיזציה: ביצוע שיפורים מתמידים במודעות ובקמפיין להשגת תוצאות טובות יותר.
- סקיילינג: הגדלת התקציב והיקף הקמפיין במידה ויש הצלחה.
סוגי קמפיינים בגוגל אדס
לרשת הפרסום הממומן של גוגל יש מס' סוגי קמפיינים, לכל סוג קמפיין יש את היתרונות הייחודיות שלו:
- קמפיין רשת החיפוש – הקמפיין הקלאסי של גוגל אדס עם מודעות ממומנות במנוע החיפוש של גוגל בהתאם לשאילתא של הגולש.
*דוגמה לקמפיין ברשת החיפוש של גוגל:
2. קמפיין רשת המדיה – קמפיין ברשת המדיה הוא קמפיין של באנרים / מודעות מעוצבות שמפורסמות באתרים ואפליקציות של אנדרואיד (אנדרואיד שייך לגוגל). ניתן לזהות באנרים שבצד ימין למעלה יש סימון כחול של i או X
*דוגמה לקמפיין ברשת המדיה של גוגל:
3. קמפיין שופינג – קמפיין מסוג זה הוא ייעודי לאתרי מכירות אונליין ובעצם הפרסום הממומן מציג את המוצרים עם תמונה ומחיר כאשר כל קליק מוביל ישירות אל אותו עמוד מוצר באתר. לרוב ההקלקות כאן הם בעלויות נמוכות מאוד לכל הקלקה.
*דוגמה לקמפיין בגוגל שופינג:
4. קמפיין וידאו – זהו קמפיין המיועד לרשת הוידאו של גוגל (יו טיוב כמובן – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם). ניתן לפרסם ביו טיוב ע"י פרסום של וידאו » מכירים את הפרסומות שיש בתחילת / אמצע / סוף סרטון שאתם מעוניינים לראות!
*דוגמה לקמפיין ברשת הוידאו של גוגל:
5. קמפיין Performance Max – קמפיין למקסום ביצועים מסוג זה בעצם מבוסס נתונים והתנהגות גולשים – בקמפיין מסוג זה אתם נותנים לגוגל להפיץ את הפרסום שלכם ובצורה חכמה ותוך כדי תנועה האלגוריתם של גוגל לומד ומשפר את הביצועים לפי ההגדרות שלכם. הפרסומים עשויים להופיע בגוגל מפות / מיילים / רשת החיפוש / שופינג / יוטיוב ועוד.
6. קמפיין דיסקברי – זהו קמפיין מודעות ממומנות ברשת דיסקברי של גוגל – (אזור החדשות של גוגל בניידים בעיקר תוכלו לראות זאת).
*דוגמה לקמפיין ברשת הדיסקברי של גוגל:
איזה סוג קמפיין ממומן הכי מתאים לעסק שלי?
כ"כ הרבה סוגי קמפיינים לפרסום ממומן בגוגל – אז מה הכי נכון וכדאי לעסק שלכם?
זה נכון שלכל עסק יש את הייחודיות שלו ואת המשפך מכירות / לידים הנכון עבורו. כאשר תרצו לקדם את העסק שלכם באופן ממומן בגוגל תוכלו כבר בפגישה איתנו להבין איזה סוג קמפיין הוא הנכון והטוב יותר לכם. ברוב המקרים לא די בסוג קמפיין אחד אלא כמה במקביל.
לדוגמה: קמפיין קלאסי ברשת החיפוש של גוגל יעבוד מעולה עם קמפיין ברשת המדיה עבור מודעות לשיווק מחדש בגוגל (Re-marketing) על מנת להחזיר גולשים שכבר ביקרו באתר שלי בחזרה לאתר ובכך להגדיל כניסות לאתר וכמובן לידים ופניות.
צרו איתנו קשר עוד היום ונאפיין עבורכם את סוג הקמפיין הנכון עבורכם לקידום ממומן בגוגל תוך התחשבות בתחום העיסוק שלכם ובכך לבנות לכם תקציב פרסום נכון ומקצועי! ☎ 03-6340413
מושגי בסיס שחובה להכיר בפרסום הממומן בגוגל
- CPC (Cost-Per-Click): עלות לכל קליק על המודעה.
- CTR (Click-Through Rate): אחוז המשתמשים שלוחצים על המודעה.
- Quality Score: מדד איכות של המודעה ומילות המפתח.
- Conversion: פעולה שהמפרסם רוצה שהמשתמש יבצע (למשל רכישה).
- ROAS: מדד מכפיל על הוצאות הפרסום, כלומר כמה כסף הרווחתי מכל שקל שהשקעתי בפרסום.
מה עדיף להצלחת הקמפיינים בגוגל, הפניית הגולשים אל דף נחיתה או אתר אינטרנט?
אתם מעוניינים לקדם ממומן בגוגל את העסק שלכם אבל אין לכם אתר? או שיש לכם אתר מאוד מיושן? חברים שלכם אומרים לכם שבכלל כדאי לפרסם ממומן בדף נחיתה?
בואו נעשה לכם סדר – ראשית ניתן לפרסם כל תחום בדף נחיתה או באתר וניתן גם לשלב את הפרסום הממומן באתר וגם בדף הנחיתה (ושוב פעם המשפט הכי מעצבן בעולם: "זה תלוי בתחום" )
קידום ממומן בגוגל עם דף נחיתה
דף נחיתה זהו עמוד אינטרנטי יחיד (רזה) שבו ניתן למקד את הנושאים הכי חשובים של אותו נושא פרסום.
היתרונות הבולטים של פרסום ממומן בגוגל בדף נחיתה הם:
- מיקוד ופוקוס בפרסום של נושא אחד בד"כ. אפקטיבי יותר!
- אם אין לכם אתר ההקמה של דף נחיתה תהיה בעלות נמוכה מאוד ביחס לאתר. אם יש לכם אתר מיושן או שאין לכם כלל אתר הקמה של דף נחיתה היא הפתרון המושלם.
- בדף נחיתה ניתן לעצב באופן שיווקי מאוד את המסרים מבלי להתחשב בעיצוב הקיים של האתר.
*תחומים שבד"כ נוהגים לפרסם בדפי נחיתה: רכישת רכב / קורסים / לימודים / מנעולנים וכדומה.
החסרונות של פרסום ממומן בגוגל בדף נחיתה:
- המיקוד בנושא אחד רק עשוי להביא אתכם ליצור מס' עמודי נחיתה אם אתם נותנים מס' שירותים – כרוך בזמן עבודה ועלויות כספיות נוספות.
- דף נחיתה הוא דף אינטרנטי רזה – בהמון מקרים הגולשים מעוניינים לראות עם מי יש להם עסק לפני שיוצרים קשר – לקרוא קצת עליכם בעמוד אודות, לראות תמונות, להתרשם מכלל האתר והשירותים שאתם נותנים ובכך אחרי שרכשתם את אמונם הם יצרו איתכם קשר.
- אחוזי הנטישה של דף נחיתה הם גבוהים מאוד וצריך לקחת זאת בחשבון!
קידום ממומן בגוגל באתר אינטרנט
אתר אינטרנט הוא הלב הדיגיטלי דל העסק שלכם, הוא משמש כחלון הראווה של העסק כלפי לקוחות פוטנציאלים ולכן האתר שלכם מוכרח להיות מקצועי בתוכן / במסרים וכדומה.
היתרונות הבולטים של פרסום ממומן בגוגל באתר אינטרנט:
- אתר אינטרנטי זהו הנכס הדיגיטלי של בית העסק שלכם ככל שהוא עשיר בתוכן ואינפורמציה כך גם הגולשים יעדיפו אתר שיש לו המון ערך לתת. משדר אמינות ואיכות!
- גולשים שנכנסו לאתר שלכם עשויים למצוא נושאים נוספים שמעניינים אותם לרכוש או להתעניין בהם.
- ניתן להעביר את הגולש שמגיע מגוגל אדס מעין מסלול / משפך שיווקי חכם כדי לחמם אותו לקראת השארת פרטים או ליצור קשר (ישנם המון מסלולי שיווק מיוחדים שניתן לעשות עם אתר אינטרנטי).
החסרונות של פרסום ממומן בגוגל באתר אינטרנט:
- במידה והאתר שלכם מיושן מאוד ולא מתוחזק – העברת גולש לאתר כזה תגרום לכך שאף גולש לא ירצה ליצור איתכם קשר. גם אם הקליק היה מדויק ונכון עבורם – אתר מקרטע עשוי לחסל המרות!
- אתר איטי מידי – קורה לא מעט שזמן הטעינה של אתר הוא ארוך למעלה מ 3-5 שניות – גם כאן במידה וזמן הטעינה ארוך גולשים, אשר בזבזו לכם את הקליק, פשוט ינטשו (לאנשים אין סבלנות לחכות היום יותר מידי זמן לטעינת אתר).
- אתר אינטרנטי לעיתים גדול ומבולגן ומאוד קשה למצוא את הנושא שאנחנו מעוניינים. הגולש שנכנס לאתר כזה עשוי ללכת לאיבוד ממש כמו מבוך, ובכך לנטוש את האתר. זה קורה לא מעט עם מפרסמים לא מנוסים שמפנים את כל הגולשים בקידום ממומן בגוגל לעמודים לא רלוונטיים באתר.
- עמודים באתר שמפוצצים בתוכן ומלל – כל מי שיכנס לאתר שלכם או לעמוד ספציפי מהנייד ויגיע לעמוד עם 500 או 1000 מילה, עשוי למצוא את עצמו גולל עם האצבע את כל הבלה בלה בלה שיש לכם בעמוד ובעצם להתייאש מזה ולנטוש.
*ישנם כ"כ הרבה פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם בתחום הפרסום והקידום הממומן בגוגל. זה מתחיל באסטרטגיית הקמפיין >> ממשיך לבניית הקמפיין הממומן >>> ממשיך בדף אליו מועבר הגולש >> וכלה בניהול היום יומי של הקמפיין הממומן.
[💡 ההמלצה שלנו] אחרי שנפגש בעצם נוכל לעזור לכם להחליט על הדרך הטובה והמקצועית ביותר לקראת פרסום ממומן בגוגל. יתכן ונבחר לקדם את העסק שלכם עם האתר ונוכל לשפר אותו מעט ולהפוך אותו שיווקי יותר / יתכן ונחליט לפרסם עם דף נחיתה ייעודי לנושא ולתחום העיסוק שלכם / יתכן ונכון יהיה עבורכם לשלב בין השניים – הכל מתחיל בפגישה עסקית ללא עלות 😊
לקדם לבד בגוגל ממומן או עם חברה מקצועית?
ביצוע קידום ממומן בגוגל לבד יכול להיות זול יותר אך דורש ידע וניסיון. חברת קידום אתרים מקצועית מציעה ניסיון ומומחיות שיכולים לשפר את הביצועים של הקמפיין ולהביא לתוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר!
לא מעט מפרסמים שמעוניינים לפרסם בגוגל ממומן את העסק שלהם עושים את החישוב של כמה יעלה לי לקדם בגוגל ממומן את העסק שלי + עלות דמי הניהול שצריך לשלם למשרד פרסום ושיווק דיגיטלי = תקציב הפרסום.
על מנת להוזיל את עלויות הפרסום החודשיות המפרסמים עושים את הטעות הקלאסית ובוחרים "להוזיל" את העלויות שלהם ע"י חיסכון בעלות דמי הניהול של חברת הפרסום. אותם "מפרסמים חסכניים" מנסים לבד "לשחק" עם המערכת פרסום של גוגל אדס / יוצרים קשר עם התמיכה של גוגל אדס / מסתמכים על החבר או הבן דוד שמבין קצת וככה הם סבורים ובטוחים שהם יכולים להוזיל את העלויות החודשיות של הפרסום – וזו אחת הטעויות הכי גדולות!
עסק / מפרסם לא מנוסה שמנסים לחסוך כסף ולוותר על ניהול מקצועי של הקמפיינים שלו משלם כפליים ואף יותר עבור תוצאות נמוכות!
- הניסוי והטעיה של מפרסם לא מנוסה עשויה לעלות המון כסף לעסק.
- זמן העבודה שמשקיעים על הפרסום והניסיון לנהל את הפרסום הממומן בגוגל – עולה גם!
- הייאוש וחוסר המקצועיות של מפרסם לא מנוסה יכולה להביא בעיקר לבלבול רב, בזבוז משאבים זמן וכסף מיותר.
חברת U Digital מתמחה בהקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ועם הניסיון הרב שיש לנו כמעט ואין סוג עסק או תחום שלא קידמנו, כך שיש לנו את הניסיון בקידום ממומן בגוגל לעסק שלך! לגבי התשובה לשאלה שבכותרת (האם לקדם לבד עם חברה מקצועית? ) התשובה די ברורה לכך❗
קידום ממומן בגוגל עושים רק עם חברה מקצועית כמו יו די סטודיו.
למה? לפניכם הסיבות העיקריות:
- ניסיון וידע רב בתפעול מערכת הפרסום הממומן של גוגל אדס.
- ניסיון וידע רב בכל עולמות הפרסום והתחומים השונים בגוגל.
- צוות מנהלי קמפיינים מקצועי בעל ותק וניסיון של שנים רבות בתעשייה.
- מיקוד ומיצוי הכסף שלכם למקסימום לידים והמרות.
- תקציב הפרסום שלכם ינוצל באופן מיטבי ביותר.
- חיסכון כספי ע"י מיקוד בפרסום שמביא תוצאות בלבד.
- התאמה מושלמת של סוגי הקמפיינים השונים של גוגל לתחום שלכם.
- אנחנו עובדים בשבילכם – בשביל להביא לכם תוצאות!
- מצוינות בשירות ושקיפות מלאה על כל דבר הנעשה בקמפיינים.
- מדידה וניתוח אנליטי של ביצועי הקמפיין באופן יום יומי.
- התאמה של האתר לצורה שיווקית ונכונה יותר לשם הגדלת ההמרות.
- אתם תתמקדו במה שאתם הכי טובים בו ואנחנו נתמקד בקידום ממומן בגוגל לעסק שלכם.
אז בפעם הבאה שתרצו לחסוך כסף – תחפשו לחסוך במקומות הנכונים!
ניהול נכון של קמפיין ממומן בגוגל
קמפיין ממומן בגוגל אדס לא מסתיים רק בהקמה שלו – מדובר בעבודה יום יומית של ניהול הקמפיין הממומן של העסק שלכם. ניהול איכותי יבטיח לעסק שלכם את המקסימום מתקציב הפרסום. הניהול של קמפיין מממן בגוגל מתחיל עם הכוס קפה בבוקר ומסתיים עד לסוף יום העסקים של מנהל הקמפיינים ולמחרת חוזר חלילה. מנהלי הקמפיינים שלנו ביו די סטודיו חיים ונושמים את עולם הפרסום הממומן בגוגל ומכירים היטב כיצד צריך לנהל ולהפיק את הטוב ביותר מהכסף שלכם.
הניהול יבוא לידי ביטוי בכל יום ב:
- מעבר על ביצועי היום הקודם (קליקים / חשיפות / המרות )
- מעבר על כל הקליקים שהיו בקמפיין – כלומר אנחנו בוחנים כל מילת מפתח ששילמתם עליה ומנסים להבין אם היא כדאית או שניתן לוותר עליה או לשלול אותה.
- מעבר על ההמרות ועל העלות לכל המרה – המרה / ליד בסכומים גבוהים מאוד לא שווים את הליד!
- מעבר על המקומות בהם הופיעו הבאנרים לשיווק מחדש.
- שלילת מונחי חיפוש לא רלוונטיים.
- שלילת אתרים לא רצויים ששם הופיעו הבאנרים.
- ניהול התקציב של הפרסום באופן יום יומי. לוודא שאין חריגות בתקציב או לחליפין שאין מיצוי תקציבי.
- להסיק מסקנות כיצד לשפר את הקמפיין טוב יותר מחודש לחודש
- הפקה של דוחות חודשיים ללקוח עם כל הנתונים/ מסקנות והזדמנויות.
- שליחת החשבונית בכל חודש ללקוח מגוגל אדס.
- חיוב יזום של אמצעי התשלום שלכם בגוגל בכדי ליצור לכם סדר במחזור ההוצאות.
טעויות נפוצות בקידום ממומן בגוגל
מפרסמים רבים בגוגל עושים טעויות רבות בקידום העסק שלהם בגוגל – מזכירים לכם שעל טעויות משלמים – במקרה של גוגל זה יכול להגיע למאות ולאלפי שקלים. ננסה לעלות כאן על מס' טעויות שמאוד נפוצות בקידום ממומן בגוגל (יש הרבה יותר):
- הקמפיין מופעל עוד בזמן ההקמה שלו – כחלק מהקמה של קמפיין ברשת החיפוש קורה לא מעט שזמן ההקמה של הקמפיין אורך זמן רב (מס' שעות) ובינתיים מבלי לשים לב, הקמפיין מאושר ע"י מערכת הפרסום של גוגל ובכך מתחיל לו מסע הפרסום כאשר עדיין שום ביטוי או מודעה מוכנים. קורה ולא מעט פעמים שביטויים סתמיים הפעילו מודעות ללא תיאורים כלל ובעצם גרמו לבזבוז כסף מיותר – אין מנהל קמפיינים שלא מכיר את זה!
- חוסר שימוש במילות שלילה – אחד הנושאים הכי חשובים בקידום ממומן בגוגל הוא השלילה של ביטויים לא רלוונטיים לתחום שלנו, ביטויים שאנו לא רוצים שיפעילו את המודעות שלנו. ישנם תחומים סופר בזבזניים שאם לא מנהלים את הקמפיין ולא משתמשים במילות שלילה "גוגל והגולשים יחגגו על התקציב פרסום שלכם"
דוגמה: אם יש לכם עסק של שירותי תרגום לעסקים ולא הזנתם מילות שלילה – תחשבו כמה אנחנו משתמשים במנוע החיפוש של גוגל בכל מה שקשור לתרגום של מילים לשירים / לכתוביות לסרטים / גוגל טרנסלייט / איך אומרים בשפה מסוימת את הביטוי ועוד… בתחום הזה ספציפי של שירותי תרגום מהניסיון שלנו יכולים להיות אלפי מילות שלילה!
- שימוש במילות מפתח עם התאמה רחבה – מפרסמים לא מנוסים מזינים ביטויים (שעל פניו נכונים לתחום העסק שלהם) אבל בתצורה רחבה – מה זה אומר? שאם אני מפרסם שמלות כלה למשל, האלגוריתם פרסום של גוגל יפעיל את המודעות בכל וריאציה של חיפוש כמו למשל: שמלות ערב, שמלה לאמא של הכלה, שמלות לבנות עוד. אחת הדרכים להימנע מהקלקות מיותרות היא בצורת השלילה כמו בסעיף 2 או להשתמש בהתאמות למילות מפתח – מה זה התאמות?
- התאמה רחבה – (לרוב לא מומלצת) אלו ביטויים שיופיעו בתוך המערכת של גוגל בצורה חופשית – למשל: שמלות כלה – גוגל יפעיל את המודעות כמעט על כל ביטוי שמוזכר בו הביטוי שמלה / שמלות / כלה כלומר ביטויים כמו: שמלה לאמא של הכלה / שמלת ערב ועוד. השארה של ביטויי המפתח בהתאמה רחבה תגרום לבזבוז תקציבי – חבל!
- התאמה לביטוי – אלו ביטויים שיופיעו בתוך המערכת של גוגל אדס עם סימון של מרכאות למשל "שמלות כלה" גוגל ישתמש באחד הביטויים בצורת רבים / יחיד / יתאים את אחת המילות מפתח לשאילתא של הגולש. (אנחנו פחות ממליצים להשתמש בהתאמה זו).
- התאמה מדויקת – (מומלצת למפרסמים לא מנוסים) – אלו ביטויים שיופיעו במערכת של גוגל אדס עם סימון של סוגריים מרובעות [שמלות כלה] זה אומר שרק צורת הכתיבה הזו של השאילתא בגוגל תפעיל את המודעות שלנו. היתרון המשמעותי הוא בחוסר בזבוז כסף מיותר, לעומת זאת ישנם מקרים בהם שימוש רק במילות מפתח עם התאמה מדויקת לא יפעילו את המודעות ויהיו פחות חשיפות ומן הסתם פחות הקלקות על המודעות.
- מיקוד בביטויים רחבים מידי – אם אתם מתקינים של מצלמות אבטחה לבית ולעסק – יהיה נכון יותר ומקצועי לקדם ממומן בגוגל ביטויים כמו:
מתקין מצלמות אבטחה / התקנת מצלמות אבטחה / שירותי התקנת מצלמות אבטחה
(מי שמחפש בגוגל ביטויים כאלו מחפש בוודאות איש מקצועי ייעודי להתקנת מצלמות אבטחה – אלו ביטויים שמביאים עבודה!)<< ולא מומלץ לעשות >>
ממש לא מומלץ להשתמש בביטויים כלליים מידי ולא מדויקים (למרות שהם נכונים לתחום שלכם) כמו למשל: "מצלמות אבטחה / מצלמות אבטחה לבית"
(מי שמחפש ביטויים אלו לאו דווקא מחפש שירותי התקנה – יתכן ואנשים מחפשים סוגים של מצלמות / גדלים / אינפורמציה לרכישת מצלמות ולאו דווקא שירותי התקנה).
כמה עולה קידום ממומן בגוגל?
העלות של קידום ממומן בגוגל משתנה בהתאם לתחרות על מילות המפתח ולתקציב המפרסם. ניתן להתחיל בפרסום עם תקציב קטן ולהגדיל אותו בהמשך.
כמה עולה קליק על מודעה בגוגל אדס?
העלות לקליק משתנה בהתאם למילות המפתח, התחרות והצעת המחיר שהוגדרה. ממוצע העלות לקליק יכול להיות בין כמה שקלים לעשרות שקלים.
מאיזה תקציב אפשר להתחיל לפרסם בגוגל אדס?
ניתן להתחיל לפרסם בגוגל אדס עם תקציב קטן של כמה מאות שקלים לחודש. עם הזמן והניסיון ניתן להגדיל את התקציב בהתאם לצרכים ולתוצאות.
מה קורה שנגמר התקציב היומי בגוגל אדס?
כאשר התקציב היומי מסתיים, המודעות יפסיקו להופיע באותו היום ויחזרו להופיע למחרת עם תקציב חדש.
מחיר של קידום ממומן בגוגל ע"י חברת קידום
מחיר קידום ממומן בגוגל משתנה בין חברות קידום, יש כל מיני סוגי תמחור של פרסום ממומן בגוגל:
- מרבית החברות גובות דמי ניהול חודשיים על ניהול הקמפיינים בגוגל אדס.
- יש חברות הגובות מחיר נפרד על ההקמה של הקמפיין באופן חד פעמי (בגלל כמות שעות העבודה והמשאבים שמשקיעים בהתחלה) + דמי ניהול חודשיים.
- ישנם חברות שגובות ריטיינר חודשי נמוך בתנאי שחותמים על חוזה של שנה, כתנאי למחיר הנמוך.
- יש חברות שגובות ריטיינר חודשי של דמי הניהול לפי 15-20% מתקציב ההשקעה של המפרסם.
- יש חברות שמציעות שתמורת 1000 או 3000 ₪ הם גם יקימו את הקמפיין הממומן בגוגל + יקדמו אתכם בגוגל + ישלמו לגוגל את עלויות הפרסום – (זוהי שיטה שיש להיזהר ממנה מאוד מדובר אפילו בנוכלות!)הסיבות שצריך להיזהר מהם בשיטת תמחור זו הם: חשבון המודעות שייך לחברת הפרסום ולא לכם! החברות אמורות להתפרנס בדרך מסויימת ולכן ברגע שהם משלמות לגוגל לכם אין שליטה לדעת על אילו ביטויים מקדמים אתכם וכמה הקלקות היו לכם בחודש (כל המידע הזה נשאר חסוי מכם). מניסיון רב שיש לנו עם עסקים שהגיעו אלינו לאחר שעבדו בשיטה כזו מה שקרה הוא שחברת הפרסום "השקיעו" בין שליש לחצי מתקציב הפרסום הכללי לגוגל ואת היתר הם גבו כדמי ניהול. אנו ממליצים להיזהר מאוד משיטת תמחור כזו!
מחיר קידום ממומן בגוגל ביו די סטודיו U Digital
- פגישת אסטרטגיה מסודרת לגבי הקידום הממומן בגוגל – ללא עלות!
- הקמה של הקמפיין בגוגל אדס – ללא עלות!
- חיבור כל מעקבי ההמרות לאתר / לדף נחיתה – ללא עלות!
- ללא התחייבות בכלל – הלקוח לא כבול (בהתראה של 30 יום מראש).
- חשבון גוגל אדס + אנליטיקס וכל כלי הפרסום נשארים של הלקוח – אנחנו מקימים לכם את כל האופרציה הזו (בהנחה שאין לכם) ובעצם נותנים גישה לחשבון לעצמנו ולא כופים את הנכסים שלכם אלינו – שקיפות אמינות ומקצועיות הם בראש סדר העדיפויות שלנו!
- מחיר קידום ממומן בגוגל לעסקים אצלנו תלוי בגודל הקמפיין – אז אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מסודרת וקביעת פגישת אסטרטגיית פרסום ממומן דברו איתנו.
הצלחות שלנו בקידום ממומן בגוגל אדס
לפניכם צילומי מסך של חלק מהלקוחות שלנו – תוכלו לשים לב לביצועים של חודש אחד בלבד.
רוצים שגם העסק שלכם ימריא? 🚀 התקשרו עכשיו » ☎ 03-6340413
ההתמחויות שלנו
יש לכם שאלות?
אנחנו כאן בשבילכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ ראשוני על ידי צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו ללא עלות וללא התחייבות.
הלקוחות שלנו
תנו לנו להוביל את העסק שלכם להצלחה
אנחנו כאן בשבילכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ ראשוני על ידי צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו ללא עלות וללא התחייבות.
הירשמו לניוזלטר שלנו!
ניווט מהיר
מי אנחנו
מה אנחנו עושים?
צרו איתנו קשר
- טלפון: 03-6340413
- דוא"ל [email protected]
- יעקב פריימן 20, ראשון לציון
קומה 1 משרד 4
דרייב אין סנטר - ווטסאפ 051-5158060
© כל הזכויות שמורות ליו די סטודיו בע"מ
WhatsApp Chat
- לשיחה עם נציג השאירו פרטים ומיד תועברו