חברת קידום אתרים

U-Digital הינה חברת קידום אתרים מקצועית שמובילה פתרונות שיווק ופרסום כוללים לעסק שלכם.  עם תשוקה אדירה לשיווק דיגיטלי והצלחות רבות במגוון רחב של תחומים ותעשיות שונות. אנחנו כאן כדי לשנות ולשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם, לשפר את המותג ולהגביר את ביצועי העסק.

צוות המומחים שלנו לקידום אתרים מחויב להבין את העסק שלך, התעשייה שלך והמטרות הספציפיות שלך. אנו יוצרים אסטרטגיות מותאמות אישית שלא רק משפרות את הדירוג שלך במנועי החיפוש אלא גם מושכות תנועה ממוקדת, מגדילות את ההמרות וממקסמות את ההחזר על ההשקעה שלך. אנחנו יודעים להביא תוצאות, וההצלחה שלנו נמדדת בהצלחתך!

אנחנו מאמינים בשותפות שקופה ובשיתוף פעולה פורה בכדי להביא לתוצאות. אנו נדאג לעדכן אתכם בכל שלב של הדרך, ונספק דוחות מפורטים, תובנות והמלצות שיעזרו לכם לקבל החלטות מושכלות. אנו מאמינים בתקשורת פתוחה ושואפים לבנות קשרים מתמשכים עם כלל לקוחותינו.

אנחנו הבית שלכם בדיגיטל לכל שתצטרכו ומאמינים מאוד שאנחנו חברת קידום אתרים האחרונה שתחפשו!

תיק עבודות קידום ובניית אתרים בדיגיטל
בתמונה משרד עו"ד להם בנינו את האתר וגם מספקים שירותי קידום אתרים

מי אנחנו ואיך נוכל לקדם את האתר והעסק שלך?

אנחנו U-Digital חברת קידום אתרים בגוגל (לרבות קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל אדס, גוגל שופינג, יוטיוב ועוד) וגם מקדמים אתרים ברשתות חברתיות. בנוסף אנחנו מספקים שירותים משלימים בכל מה שקשור לקידום האתר והעסק שלכם.

כשמדובר על קידום אתרים אנחנו מובילים בתחום הודות לצוות מקדמים מקצועי עם ניסיון רב, מתודולוגיות עבודה שמוכחות בתוצאות החיפוש בגוגל ושימוש בכלים מתקדמים. כל זה מוביל אותנו להיות חברת הקידום הבאה שלכם 🙂

 

מה זה קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל SEO ראשי תיבות של (Search Engine Optimization), הוא אוסף של שיטות עבודה ואסטרטגיות שנועדו לשפר את המיקומים והנראות של אתר האינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש בגוגל. המטרה העיקרית של קידום אתרים היא להגדיל את התנועה האורגנית (שאינה בתשלום) לאתר על ידי שיפור הדירוג שלו עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות במנועי חיפוש.

פעולות ושיטות קידום אתרים כוללים בין היתר:

  • מחקר מילות מפתח – זיהוי המילים והביטויים הספציפיים (מילות מפתח) שאנשים משתמשים בהם בעת חיפוש מידע או מוצרים הקשורים לאתר שלכם.
  • אופטימיזציה בעמודי האתר – אופטימיזציה והתאמות של אלמנטים שונים בכל עמוד באתר, כגון תגיות מטא כותרות, מטא תיאורים, כותרות ותוכן, כדי להפוך אותם לרלוונטיים יותר למילות המפתח שנבחרו.
  • תוכן איכותי – יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק המספק את הצרכים של קהל היעד בשילוב עם מילות המפתח הרלוונטיות לכל עמוד.
  • בניית קישורים – בניית רשת של קישורים נכנסים באיכות המפנים ("ממליצים") על האתר שלכם. קישורים נכנסים הם גורם חשוב באלגוריתמים של דירוג מנוע החיפוש, הם משמשים כממליצים.
  • קידום אתרים טכני – שיפור ההיבטים הטכניים של אתר אינטרנט, כגון: שיפור מהירות האתר, ידידותיות למכשירים ניידים, אבטחה ומבנה האתר הכולל כדי לשפר את חווית המשתמש ואת יכולת הסריקה של מנוע החיפוש.
  • חווית משתמש (UX) – הבטחה שהאתר שלכם יהיה ידידותי למשתמש ומספק חוויה חיובית למבקרים. חווית משתמש חשובה יותר ויותר בתהליך קידום אתרים.
  • קידום אתרים מקומי – אם העסק שלכם משרת אזור גיאוגרפי מסוים, אסטרטגיות קידום אתרים מקומיות עוזרות לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש המקומיות, כולל גוגל מפות.
  • אנליטיקס ודוחות – מעקב וניתוח קבוע של ביצועי האתר, דירוגי מנועי חיפוש והתנהגות משתמשים מסייעים לנו רבות כדי לקבל החלטות מבוססות נתונים ולשפר באופן מתמיד את מאמצי הקידום אתרים.
  • עדכוני אלגוריתם – התעדכנות בשינויים באלגוריתמים של מנוע החיפוש של גוגל, כדי להתאים אסטרטגיות קידום אתרים בהתאם לעדכונים השונים.

קידום אתרים בגוגל SEO הוא תהליך מתמשך, כאשר מנועי החיפוש מתפתחים ללא הרף והתנהגות המשתמשים משתנה. חשוב לציין שקידום אתרים אינה מיידית ויכולה לארוך זמן עד שניתן יהיה לראות תוצאות משמעותיות. עם זאת, כאשר התהליך נעשה ביעילות, קידום אתרים יכול לעזור להגדיל את התנועה האורגנית, למשוך מבקרים רלוונטיים ובסופו של דבר לשפר את הנראות של האתר ואת התוצאות העסקיות.

אלו סוגי קידום אתרים קיימים?

גוגל מציעה מספר סוגים של אפשרויות קידום שיווק ופרסום כגון: קידום אתרי אורגני SEO, קידום ממומן בגוגל PPC, ושיווק באמצעות תוכן – כל אלו הן חלק מהשיטות הבולטות ביותר:

קידום אתרים אורגני (SEO) – קידום אתרים הוא אסטרטגיית שיווק אורגנית המתמקדת בשיפור הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות מנוע החיפוש בגוגל. זה כולל אופטימיזציה, יצירת תוכן באיכות גבוהה ובניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה כדי להגדיל את דירוג האתר עבור מילות מפתח רלוונטיות. קידום אתרים SEO היא אסטרטגיה ארוכת טווח שמטרתה למשוך תנועה אורגנית (לא בתשלום).

קידום בגוגל בתשלום לפי קליק (PPC) – פרסום ושיווק ממומן בגוגל (PPC), המופעל בדרך כלל באמצעות Google Ads, מאפשר למפרסמים ליצור ולהציג מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל ובכל רשת המדיה של גוגל. מפרסמים משלמים רק כאשר מישהו מקליק על המודעה וזוהי דרך מהירה וניתנת לשליטה להניע תנועה לאתר ומתאימה למטרות שיווקיות שונות, החל מיצירת לידים ועד למכירות מסחר אלקטרוני.

שיווק באמצעות תוכן – שיווק באמצעות תוכן כולל יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך רלוונטי ואינפורמטיבי כדי למשוך את קהל היעד. תוכן זה יכול ללבוש צורות שונות, כולל פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים, אינפוגרפיקה ועוד. גוגל מזהה ומתגמל תוכן באיכות גבוהה, מה שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מתהליכי הקידום אתרים האורגני SEO. שיווק תוכן יכול גם לתמוך במודעות למותג.

תיק עבודות קידום ובניית אתרים בדיגיטל
*בתמונה אתר מנעולן בחו"ל שבנינו לו את האתר וגם מקבל שירותי קידום אתרים
 

10 אסטרטגיות לקידום אתרים בגוגל

אסטרטגיית קידום אתרים שלנו מותאמת למטרות הספציפיות של העסק שלכם, לקהל היעד ולתעשייה שלכם. לפניכם כללים עיקריים של אסטרטגיית קידום אתרים שאותם אנו מיישמים:

  • הגדרת מטרות הקידום – הגדרה ברורה של מטרות הקידום שלכם. האם אתם מחפשים להגדיל את תנועת האתרים ברמה אורגנית, לשפר את דירוג המיקומים במנוע החיפוש, לייצר לידים או להגביר את המכירות המקוונות? הגדרת יעדים ספציפיים, מדידים ומוגדרים בזמן כדי לעקוב אחר ההתקדמות ולמדוד את הצלחת הקידום.
  • מחקר מילות מפתח – ביצוע מחקר מילות מפתח מקיף כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות בכדי להביא תנועת גולשים רלוונטית לשירותים ולמומחיות של העסק שלכם. תיעדוף מילות מפתח על סמך נפח חיפוש, תחרות ורלוונטיות לקהל היעד שלכם.
  • ניתוח מתחרים – ניתוח אתרים של המתחרים שלכם ושל אסטרטגיות הקידום שלהם כדי לזהות נקודות חוזקה וחולשה. אנו למדים מההצלחות של המתחרים שלכם ומיישמים את התובנות האלה באסטרטגיית קידום שלכם.
  • אופטימיזציה לאתר – ביצוע אופטימיזציה בכל עמודי האתר, כולל תגי כותרות ותיאורים, כדי להתמקד עם מילות המפתח הרלוונטיות ביותר.
  • יצירת תוכן – יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק סביב מילות המפתח הרלוונטיות.
  • פעולות טכניות – אנו נדאג שהאתר שלכם יהיה תקין מבחינה טכנית על ידי טיפול בבעיות כמו מהירות האתר, התאמה לנייד, בדיקות תוכן משוכפל, יכולת סריקה של גוגל ועוד.
  • אסטרטגיית תוכן – צוות המומחים שלנו יפתח עבורכם אסטרטגיית תוכן שמתיישרת עם מילות המפתח שהגדרנו באסטרטגיית הקידום אתרים שלנו. פרסום באופן קבוע של פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים או פורמטים אחרים של תוכן הנותנים מענה לצרכים ולשאלות של הקהל שלכם. את התוכן הזה ניתן לשתף ברשתות החברתיות שלכם!
  • בניית קישורים – אנו בונים אסטרטגיית קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים ומקורות הקשורים לתעשייה כדי לשפר את סמכות האתר שלכם ולהביא לשיפור במיקומים של הביטויים אותם אנו מקדמים. שימוש בקישורים נכנסים באיכות נמוכה או ספאמיים יובילו את האתר שלכם לירידה במיקומים.
  • קידום אתרים מקומי – במסגרת הקידום אנו דואגים להקים או לפתח את העסק שלך בפרופיל שנקרא 'Google לעסק שלי' עבור נראות חיפוש מקומי. אנו דואגים לבצע אופטימיזציה לפרופיל ולעודד ביקורות ודירוגים כדי לשפר את המוניטין המקומי שלכם.
  • אסטרטגיית ניתוח ומדידת נתונים – אנחנו משתמשים בכלים כמו Google Analytics SEMrush Google Search Console  ועוד כלים כדי לעקוב אחר ביצועי האתר, התנהגות המשתמשים והתקדמות תהליך הקידום של האתר שלכם. אנו מתאימים את אסטרטגיית הקידום על סמך התובנות שמתקבלות.

תהליך קידום אתרים שלנו ב U DIGITAL

אצלנו ב U Digital מאמינים מאוד בשיתוף הפעולה של הלקוח איתנו במטרה להביא לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר היותר בתהליך הקידום אתרים. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם תבינו מיד את ההבדל ואת המקצועיות ותשומת הלב הניתנת על הפרטים הקטנים ביותר. בכל תהליך של קידום אתרים אנו מבצעים איתכם את האסטרטגיות שמוזכרות בפסקה הקודמת עם תוספות ייחודיות לנו במשרד:

  1. שיחת פתיחה עם כל חברי הצוות הנוגעים בדבר במטרה להכיר לשמוע ולהתחבר לפרוייקט שלכם ולהבין מה חשוב לכם באמת.
  2. אנו מקצים עבורכם איש טכני מטעמנו שילווה אתכם ישר בסיום שיחת הפתיחה כדי לאסוף ולקחת מכם את כל פרטי הגישה או לחליפין להקים מחדש נכסים חדשים שישמשו אותנו בתהליך הקידום – ממש צ'ק ליסט מסודר!
  3. אצלנו דוגלים ומיישמים גישה שכל הנכסים הדיגיטליים אותם אנו מקימים לכם ישארו שלכם ובבעלותכם ולנו תינתן רק הרשאת גישה. אנחנו מאמינים מאוד בשקיפות מול הלקוחות שלנו וסולדים מלקיחת בעלות על נכסים דיגיטליים של לקוחות במטרה להשאיר אותם בכוח.
  4. פתיחת קבוצת וואטסאפ עם כל חברי הצוות ששם ניתן לתקשר בקלות וביעילות.
  5. תוכניות עבודה רבעוניות – אנו מאמינים בדינמיות של הדברים ובתהליכים מוסדרים בקידום אתרים. יחד איתכם אנו בונים תוכניות עבודה שיתאימו את שלב הקידום בו האתר נמצא במטרה לראות איך התהליך מתקדם.
  6. אנו מספקים ללקוחות שלנו קישור לתוכנת מיקומים – הקישור מכיל את הפרוייקט האישי שלכם עם מילות המפתח הרלווטיות בו תוכלו להסתכל כל הזמן על השינוי ועל התקדמות הביטויים שלכם. הקישור הוא חי ומתעדכן כל הזמן!
  7. אנחנו לא מאמינים בהגבלה של מילות מפתח לקידום האתר שלכם, כך שתהליך הקידום אתרים אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital הוא ללא הגבלה.
  8. אנו משרד פרסום ושיווק דיגיטלי המספק שירותי דיגיטל 360 זה אומר שניתן לקבל שירותים משלימים כגון: קידום ברשתות חברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים, שירותי גרפיקה ועיצוב, שירותי פיתוח ותכנות ועוד. הכל במקום אחד!
תיק עבודות קידום ובניית אתרים בדיגיטל
*בתמונה חנות אונליין לנעלי נשים להם בנינו את האתר וגם מספקים שירותי קידום אתרים
 

יתרונות וחסרונות של קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני מציע מספר יתרונות, כולל קיימות לטווח ארוך, עלות-תועלת ואמינות. עם זאת, זה יכול לקחת זמן ודורש קידום מתמשך. איזון בין קידום אתרים אורגני עם אסטרטגיות שיווק אחרות, כגון פרסום בתשלום, יכול לעזור לך להשיג נוכחות מקוונת. ישנם מספר יתרונות וחסרונות הקשורים לקידום אתרים אורגני בגוגל:

יתרונות קידום אתרים אורגני:

תוצאות – קידום אתרים אורגני יכול לספק תוצאות לטווח ארוך. ברגע שהאתר שלכם מדורג במיקומים טובים עבור מילות מפתח רלוונטיות, הוא יכול לשמור על מיקומו עם תחזוקה ועדכונים שוטפים. ולהביא לתוצאות רבות שלא תלויות בזמן או כסף לצרכי מימון.

חסכוני – בהשוואה לפרסום ממומן בתשלום, קידום אתרים אורגני הוא חסכוני. למרות שזה עשוי לדרוש השקעה ראשונית, העלויות השוטפות בדרך כלל נמוכות יותר, מה שהופך אותה לאסטרטגיה ארוכת טווח בעלת ערך. בניגוד לפרסום בתשלום לקליק (PPC), שבו אתה משלם עבור כל קליק לאתר, קליקים אורגניים הם בחינם. זה יכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות לאורך זמן.

אמינות ואמון – אתרים המופיעים בתוצאות חיפוש אורגניות נתפסים לרוב כאמינים יותר על ידי המשתמשים. דירוג אורגני גבוה יכול לשפר את המוניטין של המותג שלכם.

תנועה באיכות גבוהה – תנועת גולשים שמגיעה מחיפוש אורגני נוטה להיות רלוונטי יותר מכיוון שהיא מונעת על ידי משתמשים המחפשים באופן פעיל מידע, מוצרים או שירותים הקשורים לשאילתות החיפוש שלהם.

טווח הגעה רחב – קידום אתרים אורגני יכול לעזור לאתר שלכם להגיע לקהל גלובלי או מקומי, בהתאם לשוק היעד ולמאמצי האופטימיזציה.

בניית סמכות –  קידום אתרים אורגני כוללים לרוב יצירת תוכן איכותי ואינפורמטיבי. זה יכול לעזור לבסס את האתר שלכם כסמכות בענף או בנישה. להיות אוטוריטה בתחום התעשייה שלכם!

החסרונות של קידום אתרים אורגני:

לא מיידי – השגת דירוג אורגני גבוה יכול להיות תהליך שלוקח זמן. ייתכן שיחלפו מספר חודשים או אפילו שנים עד שתראו תוצאות משמעותיות, במיוחד עבור מילות מפתח תחרותיות במיוחד.

תוצאות לא בטוחות – תוצאות קידום אתרים אינן מובטחות. אלגוריתמים של מנוע החיפוש מורכבים, וגורמים המשפיעים על הדירוג יכולים להשתנות. מה שעובד היום אולי לא יעבוד ביעילות מחר.

תחזוקה מתמדת – קידום אתרים הוא תהליך מתמשך. אתרי אינטרנט חייבים להתעדכן באופן רציף, ולהתאים אסטרטגיות כדי להישאר תחרותיים בתוצאות החיפוש.

תחרות – בהתאם לתעשייה או לנישה שלכם, אתם עלולים להתמודד עם תחרות רבה על דירוגי חיפוש אורגני, מה שהופך את זה למאתגר יותר להשיג מיקומים מובילים.

צ'ק ליסט לקידום אתרים בגוגל בעצמכם

אם אתם מעוניינים לקדם את האתר של העסק שלכם לבד הכנו עבורכם מאמרים ייחודים ומקיפים בנושא קידום אתרים בעצמכם:

שאלות ותשובות על קידום אתרים שכל הזמן שואלים אותנו

אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital לא מחייבים אתכם לתקופת זמן, בחוזה התקשרות איתנו עליכם לתת התראה של 30 יום לפני סיום התקשרות וזהו.

אנחנו מאפשרים ואף מעודדים לקוחות שמעוניינים להצטרף אלינו לחברת קידום אתרים לדבר עם לקוחות מרוצים שלנו.

תהליך קידום אתרים משתנה מאתר לאתר ומתחום לתחום לכן לא ניתן באמת להעריך את הזמן באופן כללי. הסברה הרווחת היא שניתן לקבל תוצאות בין חצי שנה – לשנה (זה תלוי בהמון משתנים כמובן).

לעסקים שמעוניינים לקבל תוצאות מיידיות, אנו ממליצים לשלב קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק לצד הקידום האורגני.

עלות קידום אתרים אורגני בגוגל תלויה בפרוייקט עצמו וגם ברצונות של הלקוח. יש לנו מס' חבילות קידום שמותאמות ללקוחות עם אתרי תדמית ואתרי סחר מקוונות. לכל חבילה יש את היתרונות שלה. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מסודרת ומותאמת אישית לעסק שלכם ולתקציב שלכם.

ההבדל בין קידום אתרים לעסק הנותן שירות לעומת חנות אינטרנטית היא בכמות הביטויים והעמודים אותם מקדמים. לרוב בחנויות אינטרנטיות יש הרבה יותר עמודים לקדם מאשר אתרי תדמית, וכתוצאה מכך ההשקעה בפרוייקט של חנות יהיה גבוה יותר.

אנו פועלים בכמה ערוצים בהקשר של תכנים לאתר לרבות שימוש בכותבי תוכן מקצועיים, סיוע בלקוח בתכנים רגישים, שימוש בכלי AI, באנשי קופירייטינג ועוד.

זו השאלה שכולם שואלים אותנו – התשובה שלנו היא מאוד פשוטה 100% תשומת לב ואכפתיות לעסק שלכם. תוכלו להבין ולהרגיש זאת כבר בשיחת טלפון הראשונה שלכם איתנו! כמובן שנוכל להראות לכם הצלחות ולתת לכם לדבר עם לקוחות שלנו.

עסק שמעוניין לפרוץ ולגדול חייב לקדם את האתר בכל הזירות האפשרויות! גם בגוגל אורגני, גם ממומן ובוודאי שגם ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב וכו').

כן בהחלט! אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בעצמכם יש ברשת וגם באתר שלנו תכנים רבים שיכולים לעזור לכם לקדם בעמכם את האתר. נוסף לכך יש לנו חבילות קידום אתרים עשה זאת בעצמך שניתן לשלם באופן חד פעמי ולקבל שירותים מקצועיים מאיתנו.

בתחומים לא תחרותיים המיקומים ישמרו, אך אט אט עד שהמתחרים שלכם יטפסו במיקומים בתוצאות החיפוש ויעברו אתכם במיקומים. לעומת זאת בתחומים תחרותיים הפסקת תהליך הקידום אתרים יוביל די מהר לירידה במיקומים של תוצאות החיפוש.

כמובן שאנו ממליצים לעבוד איתנו, עם חברת קידום אתרים מקצועית בעלת ניסיון רב ובעלת אמצעים רבים בכלים, תוכנות וספקים חיצוניים שמסייעים לנו לשפר ולהצליח בתהליכי הקידום של האתר שלכם.

בהחלט! לקוחות המעוניינים לקדם את האתר שלהם בחו"ל יכולים לעשות זאת בעזרתנו. אנו מקדמים לקוחות רבים בעולם לרבות: אוסטרליה, ארה"ב בריטניה ועוד. קידום אתרים בחו"ל מתנהג באופן שונה מתהליכי הקידום בישראל ולכן יש לבצע איפיון מעמיק של הפרוייקט.

מכיוון שכל הפעולות שנעשות בתוך האתר ומחוצה לו תלויות בסריקה של גוגל אחר אותם שינויים ולאחר הסריקה יתבצע שינוי במיקומים לפי האלגוריתם של מנוע החיפוש. ישנם פעולות שנעשות היום ויסרקו לאחר X ימים וידורגו בתוצאות חיפוש רק לאחר X זמן. לכן לכל פעולה יש את ההשפעה שלה בקצב שלה.

אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital מקדמים אתרים לכל סוגי הפלטפורמות הקיימות לרבות: וורדפרס, שופיפיי, קונימבו, אי-שופ, וויקס, ישראכרט, מג'נטו, Wobily, פרסטהשופ, 123SITE ועוד. יש לנו ניסיון רב עם כל הפלטפורמות המבילות בשוק.

יש לכם שאלות?

אנחנו כאן בשבילכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ ראשוני על ידי צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו ללא עלות וללא התחייבות.

הלקוחות שלנו

WhatsApp Chat