דף הבית » רשתות חברתיות
היום והרבה יותר מבעבר הפכו הרשתות החברתיות למקום המרכזי שבהם מבלים הגולשים בישראל ובעולם כולו. בעקבות ריבוי שימוש הגולשים בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם שיווק ברשתות חברתיות הפך לחלק בלתי נפרד מתהליכי השיווק הדיגיטלי של העסק. לעומת קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל שבהם מראש הגולש מגיע בשביל לחפש מוצר, שירות או מידע בצורה מאוד ספציפית וידועה מראש, ברשתות החברתיות הגולש בעצם נחשף לתכנים המופיעים אצלו בפיד או אצל חבריו ובעמודים שאחריהם הוא עוקב. על אותם תכנים שהגולש נחשף אליהם הוא יכול לבצע פעולה: להיכנס לקישור, לכתבה, לשתף, לעשות לייק, להגיב וכו'. כלומר, שיווק במדיה חברתית הוא לא רק לחשוף את הגולש לתוכן\לאתר\לעמוד\לפוסט שלנו אלא להניע את אותו גולש לביצוע פעולה.
הכוח האמיתי של שיווק ברשתות חברתיות הוא אפקט בניית הקהילה והמותג שלנו, לעומת אפיקי פרסום ושיווק דיגטלי אחרים, ברשתות חברתיות אנו בונים קהילה סביב המותג שלנו. הקהילה הזו היא בעצם אנשים שעשו לייק ועוקבים אחרי העמוד שלנו, אבל שיווק במדיה חברתית לא נגמר בזה שהגולשים עשו לנו לייק, שיווק נכון וניהול מדיה חברתית זה להפוך את אותם עוקבים לממליצים, למשתפים ולמגיבים וכך בעצם הם חושפים את המותג שלנו לחבריהם ולמעגלים נוספים. אותה קהילה שבנינו ממשיכה להיחשף לתכנים, למוצרים ולמבצעים שאנו מפרסמים באופן שוטף וברגע שהם הופכים לחברים פעילים הם ממשיכים להעביר את הפרסום שלנו הלאה לחבריהם ובצורה זו הקהילה שלנו ממשיכה לגדול ולהתפתח בקצב גובר.
המפתח בשיווק במדיה חברתית הוא הענקת הערך המוסף לגולש בשביל שיהיה חלק מהקהילה שלנו. כמו שציינו למעלה בניגוד לגוגל לרוב, ברשתות החברתיות הגולש לא מחפש מוצר או שירות בצורה ישירה, אלא הוא נחשף לפרסום שלנו. לכן בשביל לגרום לאותו גולש להפוך לחלק מקהילת המותג שלנו ולעשות לנו לייק, שיתוף, כניסה לאתר אנחנו צריכים לתת לו טריגר וערך מוסף שיניע אותו. הערך המוסף שאנו מדברים עליו יכול להיות כתבה מעניינת וחדשנית שבאמת תועיל לגולשים, מבצע אטרקטיבי, הגרלה ופעילויות נושאות פרסים ועוד.
לפרטים נוספים אודות שיווק ברשתות חברתיות אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר
© כל הזכויות שמורות ליו די סטודיו בע"מ