מקסום ביצועי מודעות עם תוספים של Google Ads
זה לא חדש שגוגל אדס עומדת בתור תחנת כוח של ממש לעסקים המבקשים להגיע לקהל היעד שלהם ולהשיג המרות גבוהות יותר. בתוך המערכת פרסום של Google Ads, תוספים למודעות ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור ביצועי המודעות, הרחבת החשיפה ומקסום יעילות הקמפיינים שלכם. במדריך לפניכם, נתעמק במורכבות של התוספים השונים למודעות בקמפיינים של Google Ads, לרבות הרחבות למודעות, סוגי התוספים השונים, משמעותם, יעילותם וההשלכות של אי-השימוש בהם.
הבנת התוספים למודעות בקמפיינים של גוגל אדס
תוספים למודעות הם כמו פיסות מידע נוספות שאתם יכולים להוסיף לקמפיינים שלכם ב-Google Ads כדי לספק למשתמשים מידע רלוונטי ורחב יותר. תוספים אלו מרחיבים את חשיפת המודעה, משפרים את רלוונטיות שלה ומעודדים את המעורבות של המשתמשים. ישנם מספר סוגים של תוספים למודעות, שכל אחד משרת מטרה ספציפית ומספק יעדים שיווקיים שונים.
בגדול, מטרת התוספים למודעות בגוגל אדס היא "להעשיר" את המודעה הרגילה ולתת ערך מוסף / הנעה לפעולה / הרחבת המודעה על פני המסך ובכך שיעור ההקלקה על המודעה ושיעורי ההמרה יעלו.
הערה: לא ניתן להציג את כל תוספי המודעות בבת אחת, ככל אצבע גוגל יציג לכול היותר עד 3 תוספי מודעות ויבצע אופטימיזציה בין התוספים לפי שאילתת החיפוש ולפי שיעור ההמרה הגבוה ביותר!
לפניכם דוגמאות המסומנות באדום לתוספי מודעות שונים במודעות גוגל אדס של לקוחות שלנו: תוסף תמונה, תוסף שיחה, תוסף, מיקום, תוסף קידום מכירות וכו'
סוגי התוספים השונים למודעות בקמפיינים של גוגל אדס
- תוספי Sitelinks: תוספי Sitelinks מאפשרים לכם לכלול קישורים נוספים לדפים ספציפיים באתר שלכם בתוך המודעה. קישורים אלו מספקים למשתמשים גישה מהירה לחלקים רלוונטיים באתר, כגון קטגוריות מוצרים, שירותים או מבצעים.
- תוספי הסבר: תוספי הסבר מאפשרים לכם להדגיש את היתרונות או התכונות העיקריות של המוצרים או השירותים שלכם ישירות בתוך המודעה. קטעי טקסט קצרים אלו מספקים למשתמשים מידע רב ערך ומעודדים אותם ללחוץ על המודעה.
- תוספי מידע מובנים: תוספי מידע מובנים מאפשרים לכם להציג היבטים או קטגוריות ספציפיות של המוצרים או השירותים שלכם בתוך המודעה. קטעי מידע מובנים אלה מספקים למשתמשים הקשר נוסף ועוזרים להם לקבל החלטות מושכלות.
- תוספי שיחה: תוספי שיחות כוללים מספר טלפון בתוך המודעה, המאפשר למשתמשים ליצור קשר עם המפרסם ישירות מתוצאות החיפוש. תכונה זו שימושית במיוחד לעסקים המסתמכים על שיחות טלפון לצורך יצירת לידים או פניות מלקוחות. (קראו עוד על תוספי שיחות בגוגל אדס במדריך שהכנו בקישור)
- תוספי מיקום: תוספי מיקום מציגים את כתובת שלכם ואת הקרבה למיקום המשתמש בתוך המודעה. תכונה זו מועילה מאוד לעסקים עם מיקומים פיזיים, כגון חנויות קמעונאיות או מסעדות, מכיוון שהיא עוזרת להוביל תנועה רגלית ולהגביר את החשיפה המקומית.
- תוספי הודעות: הרחבות להודעות מאפשרות למשתמשים לשלוח הודעות טקסט ישירות למפרסם מתוצאות החיפוש. תכונה זו נוחה במיוחד לעסקים המעוניינים ליצור קשר עם לקוחות באמצעות הודעות טקסט ולהקל על התקשורת ביניהם.
- תוספי קידום מכירות: תוספי קידום מכירות יבליטו ויציעו לכם הנחה כספית או שיעור הנחה על קטגוריה מסוימת או מוצר מסויים.
- תוספי תמונות: תוספי תמונות מאפשרות להוסיף לתוצאות החיפוש תמונה (ללא גרפיקה וטקסט)
- תוספי שם העסק: זהו תוסף חדש שניתן להשתמש בו רק לאחר שסיימתם אימות מפרסם בגוגל בתוסף זה תוכלו להוסיף את שם העסק למודעות במיקום בולט
- תוספי לוגו של העסק: גם זה תוסף חדש המתאפשר רק לאחר השלמת תהליך אימות מפרסם בגוגל, והוא מאפשר להוסיף את הלוגו שלכם בסמוך לדומיין (תוכלו לראות את ההבדלים בדוגמה מעלה)
*זקוקים למקצוענים לקידום ממומן בגוגל אדס? צרו קשר ונוכל לשפר את הביצועים של הקמפיינים שלכם!
שימושים בתוספים למודעות בגוגל אדס
התוספים השונים למודעות משרתים מטרות מרובות בקמפיינים של Google Ads, בינהם:
- שיפור נראות המודעה: תוספים למודעות מרחיבים את החשיפה והנוכחות של המודעה בתוצאות החיפוש, מה שהופך אותה לבולטת יותר ולמושכת יותר למשתמשים.
- שיפור הרלוונטיות של המודעה: תוספים למודעות מספקים מידע והקשר נוספים למשתמשים, הופכים את המודעה לרלוונטית יותר לשאילתות החיפוש שלהם וכך מגדילים את הסבירות לקליקים והמרות.
- עידוד של מעורבות המשתמש: ישנם תוספים למודעות המציעים למשתמשים הזדמנויות רבות יותר ליצור אינטראקציה עם המודעה, בין אם באמצעות קישורים נוספים, שיחות טלפון או הודעות, מה שמגביר את מעורבות המשתמש ומניע לפעולה.
היעילות של תוספי מודעות של גוגל אדס לשיווק ופרסום
תוספים למודעות בגוגל אדס, כגון הרחבות למודעות, הוכחו כיעילים ביותר למטרות שיווק. מחקרים הראו שמודעות עם הרחבות נוטות לקבל שיעורי קליקים (CTR), שיעורי המרות וביצועי מודעות גבוהים יותר בהשוואה למודעות טקסט רגילות ללא הרחבות. הרחבות למודעות מספקות למשתמשים יותר מידע ואפשרויות, משפרים את חווית המשתמש ומגדילים את הסבירות להמרות.
ההשלכות של אי יצירת הרחבות למודעות בקמפיין של Google Ads
אי שימוש בתוספים למודעות בקמפיינים של Google Ads יכולה להיות בעלת מספר השלכות:
- חשיפה מופחתת: מודעות ללא הרחבות עשויות להופיע בצורה פחות בולטת בתוצאות החיפוש, ולצמצם את החשיפה שלהן ללקוחות פוטנציאליים.
- שיעורי הקלקה נמוכים יותר: מודעות ללא הרחבות עשויות להיות פחות מפתות למשתמשים, וכתוצאה מכך להשיג שיעורי הקלקה נמוכים יותר (CTR) ופחות קליקים על המודעה.
- החמצת הזדמנויות: ללא תוספים למודעות, מפרסמים מחמיצים הזדמנויות חשובות לספק למשתמשים מידע נוסף, לתקשר איתם בצורה יעילה יותר ולהניב המרות.
מידע נוסף על תוספים למודעות בקמפיינים של גוגל אדס
בנוסף לסוגי התוספים למודעות שהוזכרו לעיל, Google Ads מציעה להוסיף תכונות ושיפורים ייחודיים כדי לייעל עוד יותר את ביצועי המודעות שלכם:
- פרמטרים להתאמה אישית של מודעות – המאפשרים לכם להוסיף מידע מותאם אישית, כגון מחירים או מבצעים, למודעות על סמך שאילתות של המשתמשים או פרמטרים אחרים.
- תוספים אוטומטיים – Google Ads מייצרת באופן אוטומטי תוספים מסוימים, כגון תוספים אוטומטיים להתקשרות או דירוגי מוכרים, על סמך פרטי החשבון והאתר של המפרסם.
- הגדרות סבב מודעות – המאפשרות למפרסמים לשלוט באופן סבב והצגה של מודעות בתוצאות החיפוש, תוך אופטימיזציה של קליקים, המרות או חלוקה שווה של הופעות.
לסיכום,
תוספים למודעות בקמפיינים של Google Ads ממלאים תפקיד מכריע בשיפור ביצועי המודעות, הגדלת החשיפה ומקסום האפקטיביות של הקמפיין. על ידי מינוף נכון של הרחבות ותכונות שונות של מודעות, גם אתם תוכלו לשפר את נראות המודעה, הרלוונטיות והמעורבות, ובסופו של דבר להביא ליותר קליקים והמרות. בזכות תכנון קפדני, אופטימיזציה וניצול אסטרטגי של התוספים השונים הקיימים למודעות, אתם יכולים להשיג את יעדי השיווק שלכם.
*התוכן במדריך זה נכתב ע"י צוות U-Digital חברת קידום אתרים
מחפשים אחרי משרד לפרסום ושיווק באינטרנט עם ניסיון בניהול קמפיינים ב- Google Ads? אנו מספקים שירותים מקיפים לפרסום ושיווק עסקים בכל הזירות, כמו: Google, פייסבוק, אינסטגרם, Tik-Tok, טאבולה ואאוטבריין ועוד. השאירו פרטים ובואו ניפגש לקפה