מיליארדי אנשים משתמשים ב-Google מדי יום כדי למצוא עסקים חדשים, תשובות לשאלות או פתרונות מועילים לבעיות שלהם – ו-Google Ads היא חלק חשוב מהבורסה הזו עבור מחפשים ועסקים כאחד. לרוע המזל, כמה שחקנים רעים ניסו לנצל את האמון ההדדי הזה על ידי ניסיון לפרסם במרמה כמתחרים שלהם או להתחזות לעסקים אחרים באינטרנט. הרמאים האלה מנצלים את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ויכולים לשחוק את האמון של המותג שלך. ההערכה היא שעד 20% מהמודעות הדיגיטליות בסופו של דבר הן הונאה או הונאות, ו-49% מהמפרסמים מדווחים על הונאה במודעות כדאגה מרכזית בעת יישום טקטיקות כמו מודעות חיפוש.
כדי למנוע הונאה מסוג זה באינטרנט, גוגל הודיעה בשנת 2020 שהיא תתחיל לדרוש מהמפרסמים שלה לאמת את זהותם כדי להמשיך להשתמש ב-Google Ads. אבל, הרוב המכריע של המפרסמים בגוגל לא אימתו את החשבונות שלהם – בעיקר בגלל שגוגל לא דרשה אותם או הזמינה אותם לאמת עדיין את זהותם.
כדי לעזור למפרסמים נוספים להתחיל לאמת את זהותם, גוגל הודיעה לאחרונה שכמה חשבונות יכולים להתחיל לשלוח את אימות המפרסם שלהם מוקדם. אנו נשתף 5 סיבות שאתם צריכים להשלים את האימות מפרסם – ולמה זה כל כך חשוב.
מהו אימות מפרסם בגוגל אדס?
גוגל הציגה לראשונה אימות מפרסמים עבור אלו שרוכשים מודעות פוליטיות ב-2018. אבל הם הרחיבו אותו ב-2020 כדי להגביר את השקיפות. הנה מה שהיה לגוגל לומר על זה:
"אימות מפרסם יקל על אנשים להבין מי המפרסם מאחורי המודעות שהם רואים מגוגל ויעזור להם לקבל החלטות מושכלות יותר בעת השימוש בבקרות הפרסום שלנו. זה גם יעזור לתמוך בבריאות האקוסיסטם של הפרסום הדיגיטלי על ידי זיהוי שחקנים רעים והגבלת ניסיונותיהם להציג את עצמם כוזב".
מאז ההכרזה הזו ב-2020, מפרסמים רבים הוזמנו לאמת את זהותם בחשבון Google Ads שלהם – בדרך כלל באמצעות אימייל או הודעה – ולאחר מכן קיבלו 30 יום להתחיל בתהליך. עבור רוב המפרסמים, התהליך קל ופשוט ויכול לדרוש רק מספר דקות. השלמת תהליך אימות המפרסמים ב-Google Ads מוקדם היא יותר מסתם להקדים את הניירת הדרושה. במהלך השנה האחרונה, גוגל הפיקה בשקט כמה הטבות, תכונות והטבות נוספות למפרסמים המאומתים שלה. בהמשך נסקור אותם, יחד עם כמה יתרונות נוספים של אימות מוקדם.
5 סיבות להשלים את האימות מפרסם בגוגל אדס
להלן 5 יתרונות מרכזיים לסיום אימות חשבון Google Ads:
1. הגברת האמון והאמינות עבור Google Ads שלכם:
תוכנית אימות המפרסמים של גוגל נועדה להדגיש מותגים אותנטיים ולסלק כל מתחזים מתוצאות החיפוש. סביר להניח שמחפשים סקפטיים ימנעו ממודעות שהם לא מכירים או מעסקאות שעשויות להיות "טובות מכדי להיות אמיתיות" – גם כשהן אותנטיות. על ידי אימות המודעות שלך בגוגל אדס, המודעות שלך יופיעו אוטומטית עם גילוי נאות בכל פעם שהן מופיעות, שם המשתמשים יכולים לאמת במהירות ובקלות את האותנטיות והמיקום שלך ולהציג מודעות אחרות שאתם מפעילים בגוגל. במנוע החיפוש, מפרסמים יכולים להציג את פרטי אימות המפרסם שלך על ידי לחיצה על סמל 3 הנקודות (או סמל המידע בנייד). למודעות ב-YouTube או ברשת המדיה של Google יש גם גילויים דומים ושקיפות עבור מפרסמים מאומתים.
2. תגים מאומתים בלעדיים במודעות שלך (משחרר כותרות ממותגות):
טוויטר הוא כבר לא התג הכחול היחיד בעיר, מכיוון שגוגל מאפשרת ליותר מפרסמים לאמת את זהותם, הם גם מדגישים בגאווה את המפרסמים שהשלימו את תהליך האימות עם תג חדש ונוצץ לצד המודעות שלהם. גוגל בדקה גם תג צ'ק כחול וגם זהב לצד מפרסמים מאומתים שונים במנוע החיפוש שלה.
לתגי האימות הללו יש פוטנציאל להיות עצום עבור מפרסמים המעוניינים לבדל את עצמם מאחרים בתוצאות החיפוש, במיוחד כל מתחרים המעוניינים לנצל את המוניטין החזק של המותג שלהם. תגים אלה ייחודיים לחשבונות מאומתים ועשויים להשפיע ישירות על ביצועי המודעות ולשפר את שיעורי הקליקים. לא רק שהתגים האלה הם תוספת נחמדה למודעות ה-PPC שלכם, אלא שהם עשויים לאפשר למפרסמים להחליף חלק מכותרות המודעות הנוכחיות שלהם שמרגיעות את המחפשים ב"אתר הרשמי של המותג" הנפוץ ובמסרים דומים. למרות שכותרות אלו עוזרות לעתים קרובות לביצועים של מודעה, הן אינן המסר המשכנע ביותר. אנו בטוחים שרוב המפרסמים יעריכו שלא יצטרכו להשתמש באחת מהכותרות שלהם כדי להבטיח למחפשים את האותנטיות של המודעה שלהם.
3. הדגש את המותג שלך עם נכס שם העסק (זמין רק למפרסמים מאומתים):
בסוף 2022, גוגל הכריזה על כמה תכונות מודעות בלעדיות עבור מפרסמים מאומתים. בין התכונות הללו הוא נכס שם העסק החדש, המאפשר לך להציג באופן בולט את שם העסק שלך מעל המודעה שלכם. הנכס החדש הזה מאפשר לך להצהיר על האותנטיות של המודעות שלך ולקדם את המותג שלך. גוגל יכולה למשוך מידע זה באופן דינמי מהאתר שלך או שאתה יכול לספק נכס משלך בשם העסק ברמת הקמפיין ב-Google Ads. נכסי שם העסק של Google חייבים:
- אורך 25 תווים לכל היותר.
- התאם בקפדנות את שם הדומיין או השם החוקי של העסק שנשלח במהלך תהליך האימות.
- הצג בצורה בולטת בדף הנחיתה של המודעה.
4. נכסי לוגו מותאמים עבור מפרסמים מאומתים:
נכס הלוגו הוא גם תכונה בלעדית עבור מפרסמים מאומתים. נכס הלוגו העסקי מאפשר למפרסמים מאומתים לכלול סמל לוגו מותאם אישית משמאל למודעות שלהם. זה למעשה מאפשר למודעת ה-PPC שלך להציג סמל בדומה לתוצאות האורגניות. כל המודעות ללא נכס לוגו פשוט ישמשו את אותו סמל גלובוס כחול כמציין מיקום.
בדומה לנכסי מודעות אחרים של Google (שנודעו בעבר בשם הרחבות), ניתן ליצור את התכונות החדשות הללו ישירות בחשבון Google Ads שלכם לאחר שתשלימו את תהליך אימות המפרסם. בתוך Google Ads, מפרסמים מאומתים ישימו לב ששם העסק ונכסי הלוגו העסקי מופיעים כאפשרויות תפריט בקטע "מודעות ונכסים".
זכרו, נכסי הלוגו העסקי החדש של Google חייבים:
- להתאם את העסק המפורסם ולהיות עקבי עבור שם דומיין נתון.
- להיות ביחס רוחב-גובה של מרובע (1×1).
- רזולוציה תהיה בין 128×128 (מינימום) ל-1200×1200 (מקסימלית).
- להיות תואם הן למצב בהיר והן למצב כהה.
לבסוף, Google עשויה להציג את הלוגו שלך בנכס מרובע או עגול בתוצאות החיפוש לצד המודעה שלך. ודאו שכל תוכן חשוב בלוגו העסק הקטן שלך מרוכז כדי למנוע את ניתוק הלוגו שלכם כאשר הוא מופיע בתוצאות החיפוש.
5. תמיכה מועדפת מ-Google Ads:
מדיניות Google יכולה להיות קשה לניהול, ואפילו מנהל חשבון PPC החרוץ ביותר יפסל את Google Ads שלו מעת לעת. גוגל משתמשת במספר מערכות אוטומטיות כדי לבדוק את התאימות של מודעות, והיא עלולה להתלהב מדי פעם בפסילה או אפילו בהשעיית חשבון PPC. זה יכול להיות חדשות הרסניות לגלות שגוגל השעתה את חשבונך בטעות.
למרבה הצער, מערכות התמיכה של Google Ad יכולות להיות קשות עבור מפרסמים שמחפשים לתקן שגיאות אלו ולהחזיר את המודעות שלהם לאינטרנט במהירות. לדוגמה, התמיכה האוטומטית של גוגל מייעצת שמפרסמים "יכולים לצפות לתגובה תוך חמישה ימי עסקים, אם כי לפעמים זה יכול לקחת קצת יותר זמן".
לאחרונה, גוגל הודיעה שחלק מהמפרסמים עשויים להיות כשירים לתעדף את הערעורים שלהם עם השלמת אימות החשבון. הפנייה החדשה המתעדפת הזו מאפשרת למפרסמים לפתור את הבעיות שלהם מהר יותר ולהחזיר את המודעות שלהם לאינטרנט עם פחות זמן השבתה – בסופו של דבר זה חוסך לעסקים הרבה מאוד כסף באובדן הכנסה וימי חרדה וכאב ראש מצוות התמיכה של גוגל.
אמת את חשבון Google Ads – אימות מפרסם בגוגל אדס
תוכנית אימות המפרסמים של גוגל נועדה להיות ניצחון עבור המחפשים והמפרסמים כאחד. ככל ש-Google ממשיכה להפיץ את האפשרות ליותר חשבונות, היה פרואקטיבי באימות חשבונך כדי להבטיח שהקמפיינים שלך ייהנו מהאמון המוגבר במודעות שלך, כמו גם מתכונות חדשות בלעדיות ותמיכה בעדיפות מ-Google Ads.
איך מאמתים מפרסם בגוגל? הכנו לכם מדריך קצר וברור מה נכון לעשות ומהר!
ראיתם את ההתראה הזו בחשבון המודעות שלכם? עליכם להתחיל לבצע את האימות… קדימה מתחילים (בצילום מסך תמונה מתוך אחד החשבונות אותם אנו מנהלים). ניתן ללחוץ על הפתור לצד ההתראה וזה יוביל אתכם ישירות להשלמת תהליך האימות.
הסבר קצר מתוך המערכת של גוגל אדס על תהליך האימות (הסברנו הכל כבר בעמוד הזה), לחצו על הכפתור הכחול והתחילו את האימות.
בשלב הראשון גוגל מבקש מכם כמה פרטים על אופי התשלום שלכם, בשאלה הראשונה עליכם לסמן האם הארגון שלכם הוא סוכנות פרסום או שלא. הכוונה כאן כמובן למי משלם על המודעות ולא אם החשבון שלכם נמצא אצל סוכנות פרסום. בכל אופן רוב העסקים יסמנו את אופציית הלא. אם אתם כן סוכנות פרסום שמשלמת עבור הלקוחות שלה את הוצאות השיווק סמנו כן.
בשלב הבא תפתח לכם האופציה של "מי משלם על הפרסום" מרבית המפרסמים יסמנו את האופציה שהם אלו שמשלמים ישירות לגוגל. בשאלה הבאה מרבית המפרסמים יסמנו את האופציה שהם מפרסמים את השירותים / המוצרים שלהם. האופציה השניה מתאימה יותר למי שמשתמש בשם של מותג אחר והוא ידרש לספק אסמכתות המאפשרות לו לפרסם שירותים / מוצרים.
בשלב האחרון תצטרכו לסמן את הקטגוריות הרלוונטיות לעסק שלכם מתוך הבחירה הקיימת שגוגל מציעה לכם. שימו לב שיש חצים בצד שמאל ששם נפתחים עוד תתי קטגוריות בתחומים רחבים. נסו לדייק ככול האפשר.
לאחר שסיימתם את השלב הראשון תראו שיש סימן וי ירוק על כך שסיימתם את החלק הראשון וכעת אתם נדרשים להשלים את תהליך האימות מפרסם. בכדי לקצר תהליכים ודאו שיש ברשותכם על גבי המחשב:
- תעודת עוסק מורשה / חברה וכדומה
- תעודת זהות / רישיון נהיגה – אנו ממליצים להשתמש ברישיון נהיגה יותר קל ופשוט. עליכם לודא שיש לכם צילום של 2 צידי הרישיון נהיגה של בעל העסק ושבצילום הרישיון יראו את כל 4 דפנות של רישיון הנהיגה (אחרת גוגל יפסלו את העלאת התמונות). פשוט צלמו את הרישיון על שולחן.
- לאחר שלחצתם על התחלת תהליך האימות אתם נדרשים להסכים לכך ע"י סימן הצ'ק ולחיצה על הכפתור הכחול.
- בשלבים הבאים אתם נדרשים לכתוב את שם העסק כפי שהוא מופיע במסמך שאותו אתם מעלים + להעלות את התעודת עוסק מורשה / רישום חברה בע"מ.
- לאחר מכן תרשו להעלות אימות של האדם שהוא בעצם הבעלים של העסק, תבחרו באופציה של רישיון נהיגה
- תציינו שם את השם המדוייק כפי שרשום ברישיון הנהיגה + תציינו את הכתובת שרשומה לכם על גבי הרישיון
- תבצעו אישור על הכל – ולאחר מס' שניות גוגל יקפיצו לכם הודעה שהתהליך האימות החל
- תראו הודעה שמראה שהתהליך החל ויכול להימשך בין 3-5 ימי עסקים
לאחר כמה ימים תקבלו התראה למייל שלכם על כך שהתהליך הושלם
בעיות נפוצות באימות מפרסם בגוגל אדס
- במידה והחשבון גוגל אדס שלכם מוגדר כחשבון פרטי – לא תוכלו להתקדם בתוכנית אימות מפרסם. תצטרכו לפתוח פניה לגוגל אדס או ליצור איתם קשר ותאלצו לשנות את החשבון שלכם מפרטי לארגון (עסקי)
- השם של העסק והשם שכתבתם לא זהה ולכן גוגל פסל את זה
- העלתם צילום של רישיון נהיגה בתמונה מוגדלת – גוגל מבקשים להעלות תמונה של רישיון הנהיגה כך שיראו את כל 4 הדפנות של כרטיס הרישיון – ההמלצה שלנו פשוט לצלם על גבי השולחן.
אם עדיין אתם לא מצליחים לסיים את תהליך האימות מפרסם בגוגל אדס אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של U DIGITAL שיווק דיגיטלי ונשמח לעזור לכם
*שירותים נוספים שאנחנו מספקים ללקוחותינו:
- קידום ממומן בגוגל PPC
- קידום ממומן ברשתות חברתיות
- קידום חנויות וירטואליות איקומרס
- כתיבת תוכן שיווקי
- קניית קישורים איכותיים
- בניית אתרי סחר איקומרס