הקשר הסודי בין יצירת עמוד אודות מרתק והצלחה בקידום אורגני
הרושם הראשוני הוא תמיד החשוב ביותר גם כשמדובר על עולם הדיגיטל! לעמוד אודות (About us) של אתר אינטרנט שלכם יש יותר מדרך אחת לתרום לחיבור בין המשתמש לאתר. דך אודות הינו יותר מסתם פינה סטטית קטנה באתר – זו הפלטפורמה לספר סיפורים, לבצעה האנשה של המותג שלכם ובניית אמון עם הקהל שלכם. במאמר לפניכם אנו נחשוף את המהות של עמוד אודות, את המשמעות שלו בשיפור חווית המשתמש, את השפעתו על קידום אתרים אורגני, ואילו אלמנטים חייבים לכלול בו כדי לרתק ולמשוך את המבקרים.
מהו עמוד אודות?
עמוד אודות הוא חלק ייעודי באתר אינטרנט המספק מידע על הארגון, ייעודו, ערכיו, ההיסטוריה, חברי הצוות ופרטים רלוונטיים נוספים. הוא משמש כצוהר לנשמת המותג, ומציע למבקרים תובנות לגבי זהותו, ייעודו ותרבותו.
*מוזמנים להציץ בעמוד אודות שלנו 🙂 לחצו כאן
מדוע אנו משתמשים בעמוד אודות באתרים?
עמוד אודות משרת מספר מטרות, ביניהן:
- הצגה של המותג – היא מציעה הזדמנות להציג את המותג, ההיסטוריה שלו וערכיו למבקרים.
- בניית אמון – זה עוזר לבנות אמון ואמינות על ידי מתן שקיפות ואותנטיות.
- מעורבות מבקרים – זה מעסיק מבקרים ברמה האישית, מטפח חיבור ובניית תחושת קהילה.
החשיבות של עמוד אודות על חווית משתמש
לעמוד אודות ממלא תפקיד מכריע בשיפור חווית המשתמש על ידי:
- הוא מספק למבקרים הקשר לגבי המותג, ועוזר להם להבין את הייעוד והערכים שלו.
- זה מאייש את המותג על ידי מתן פנים לשם ושיתוף סיפורים על האנשים שמאחורי הארגון.
- הוא מספק מענה לשאלות ודאגות נפוצות שיש למבקרים לגבי המותג, המוצרים שלו או השירותים שלו.
- זהו עמוד רב עוצמה בכל מה שקשור לאמון Trust של המשתמש באתר בתוכן ואף במכירות (במקרים של אתר חדש ולא מספיק מוכר).
האם עמוד אודות עוזר בקידום אתרים אורגני?
בעוד שהמטרה העיקרית של עמוד אודות היא למשוך מבקרים ולבנות אמון, הוא יכול גם להשפיע בעקיפין על קידום אתרים אורגני. עמוד אודות מותאם היטב עם מילות מפתח רלוונטיות ותוכן אינפורמטיבי יכול לשפר את הסמכות והרלוונטיות הכוללת של האתר, ויכול להוביל לדירוג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP).
יש שסבורים כי עמוד אודות הוא בגדר חובה! בתהליך של קידום אורגני, ואף יש לדאוג שעמוד אודות יהיה חלק מהתפריט הראשי באתר. גוגל מיחס חשיבות רבה ל EEAT ועמוד אודות הוא נדבך חשוב כחלק מזה. אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital מאמינים כי יש לשלב את עמוד אודות בתפריט הראשי ואף לעבות את עמוד אודות עם תוכן איכותי ומקורי המספר על הסיפור של העסק, איך הכל התחיל, תמונות וסרטונים של הצוות, החזון והערכים שהעסק והאתר מספקים לגולשים שלהם.
דבר נוסף, הוא שאנו מנצלים את החשיבות של עמוד אודות במטרה לחזק עמודים מסויימים באתר בעזרת קישורים פנימיים הקשורים לסיפור ולתיאור בעמוד אודות.
מה צריך להראות למשתמש בעמוד אודות?
- סיפור מותג – שתפו את הסיפור מאחורי המותג שלכם, כולל העקרונות המייסדים, הייעוד והערכים שלו.
- חברי צוות – הציגו את חברי הצוות המרכזיים ואת תפקידם בארגון.
- הישגים ואבני דרך – הדגישו את ההישגים המשמעותיים, את אבני הדרך, הפרסים או ההכרות שזכיתם בהם.
- מידע ליצירת קשר – ספקו פרטים ליצירת קשר או קישורים לטופס יצירת קשר רלוונטיים כדי שהמבקרים יוכלו ליצור קשר.
- הוכחה חברתית – הציגו ביקורות או המלצות מלקוחות או שותפים מרוצים.
- תוכן חזותי – שלבו תמונות, סרטונים או אינפוגרפיקה כדי להפוך את הדף למושך ומרתק יותר מבחינה ויזואלית.
מידע נוסף שניתן לכלול בעמוד אודות
בנוסף למרכיבים החיוניים שכבר הזכרנו לעיל, תשקלו לכלול את הדברים הבאים כדי להעשיר את עמוד האודות שלכם עוד יותר:
- תרבות החברה: שלבו תובנות לגבי תרבות החברה, ערכי וסביבת העבודה.
- מעורבות קהילה: שתפו מידע על מעורבות המותג שלכם במטרות חברתיות או ביוזמות קהילתיות.
- שאלות נפוצות: התייחסו לשאלות נפוצות לגבי המותג, המוצרים או השירותים.
- אזכורים לעיתונות: הציגו אזכורים בעיתונות, סיקורים תקשורתיים או שותפויות בולטות כדי לחזק את אמינות המותג.
לסיכום,
עמוד אודות משמש כשער לזהות וערכי המותג שלכם, ומציע למבקרים הצצה אל הלב והנשמה של הארגון. על ידי יצירת עמוד אודות מרתק שמהדהד עם הקהל שלכם ומשקף את הסיפור של המותג שלכם, אתם יכולים ליצור קשרים עמוקים יותר, לטפח אמון ולהשאיר רושם מתמשך.
*התוכן נכתב לשירותכם ע"י צוות U-Digital מומחים בקידום אתרים!
מחפשים אחר חברה לפרסום ושיווק בדיגיטל המתמחה בקידום אורגני SEO? אנו מספקים שירותי קידום ושיווק בכל הפלטפורמות הפופולריות, כמו: גוגל, Meta, אינסטגרם, Tik-Tok, טאבולה ואאוטבריין. השאירו פרטים לחזרה אליכם ונשמח להיפגש לשיחת ייעוץ לשיפור המיקומים של האתר שלכם.