חברת קידום אתרים אורגני בגוגל

U-Digital הינה חברת קידום אתרים אורגני בגוגל שמובילה פתרונות שיווק ופרסום כוללים לעסק שלכם.  עם תשוקה אדירה לשיווק דיגיטלי והצלחות רבות במגוון רחב של תחומים ותעשיות שונות. אנחנו כאן כדי לשנות ולשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם, לשפר את המותג ולהגביר את ביצועי העסק.

צוות המומחים שלנו לקידום אתרים אורגני בגוגל מחויב להבין את העסק שלך, התעשייה שלך והמטרות הספציפיות שלך. אנו יוצרים אסטרטגיות מותאמות אישית שלא רק משפרות את הדירוג שלך במנועי החיפוש אלא גם מושכות תנועה ממוקדת, מגדילות את ההמרות וממקסמות את ההחזר על ההשקעה שלך. אנחנו יודעים להביא תוצאות, וההצלחה שלנו נמדדת בהצלחתך!

אנחנו חברת קידום אתרים בגוגל המאמינה בשותפות שקופה ובשיתוף פעולה פורה בכדי להביא לתוצאות. אנו נדאג לעדכן אתכם בכל שלב של הדרך, ונספק דוחות מפורטים, תובנות והמלצות שיעזרו לכם לקבל החלטות מושכלות. אנו מאמינים בתקשורת פתוחה ושואפים לבנות קשרים מתמשכים עם כלל לקוחותינו.

יש לכם אתר מהמם? כזה שנראה מיליון דולר $?
מעולה! אבל מה לגבי שיווק וקידום האתר? ללא פעולות שיווק נכונות ובניית אסטרטגיית קידום נכונה, האתר יהיה ללא חשיפה ובכך יהיה לא אפקטיבי! אז מה כדאי לעשות?

אחד מאפיקי הקידום האפקטיביים ביותר הוא ללא ספק – קידום אתרים אורגני SEO (השקעה חכמה לטווח ארוך).

נעשה לכם סדר לגבי תחום קידום אתרים אורגני SEO והממומן PPC מהזוויות של עסק המעוניין להיכנס לתהליך הזה
(מה כדאי? מה נכון עבורו?  למה? כמה? איך? איפה? מתי? ועוד

אנחנו הבית שלכם בדיגיטל לכל שתצטרכו ומאמינים מאוד שאנחנו חברת קידום אתרים האחרונה שתחפשו!

תיק עבודות קידום ובניית אתרים בדיגיטל
בתמונה משרד עו"ד להם בנינו את האתר וגם מספקים שירותי קידום אתרים

מי אנחנו ואיך נוכל לקדם את האתר והעסק שלך?

אנחנו U-Digital חברת קידום אתרים בגוגל (לרבות קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל אדס, גוגל שופינג, יוטיוב ועוד) וגם מקדמים אתרים ברשתות חברתיות. בנוסף אנחנו מספקים שירותים משלימים בכל מה שקשור לקידום האתר והעסק שלכם.

כשמדובר על קידום אתרים אנחנו מובילים בתחום הודות לצוות מקדמים מקצועי עם ניסיון רב, מתודולוגיות עבודה שמוכחות בתוצאות החיפוש בגוגל ושימוש בכלים מתקדמים. כל זה מוביל אותנו להיות חברת הקידום הבאה שלכם 🙂

 

מה זה קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל SEO ראשי תיבות של (Search Engine Optimization), הוא אוסף של שיטות עבודה ואסטרטגיות שנועדו לשפר את המיקומים והנראות של אתר האינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש בגוגל. המטרה העיקרית של קידום אתרים היא להגדיל את התנועה האורגנית (שאינה בתשלום) לאתר על ידי שיפור הדירוג שלו עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות במנועי חיפוש.

פעולות ושיטות קידום אתרים כוללים בין היתר:

  • מחקר מילות מפתח – זיהוי המילים והביטויים הספציפיים (מילות מפתח) שאנשים משתמשים בהם בעת חיפוש מידע או מוצרים הקשורים לאתר שלכם.
  • אופטימיזציה בעמודי האתר – אופטימיזציה והתאמות של אלמנטים שונים בכל עמוד באתר, כגון תגיות מטא כותרות, מטא תיאורים, כותרות ותוכן, כדי להפוך אותם לרלוונטיים יותר למילות המפתח שנבחרו.
  • תוכן איכותי – יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק המספק את הצרכים של קהל היעד בשילוב עם מילות המפתח הרלוונטיות לכל עמוד.
  • בניית קישורים – בניית רשת של קישורים נכנסים באיכות המפנים ("ממליצים") על האתר שלכם. קישורים נכנסים הם גורם חשוב באלגוריתמים של דירוג מנוע החיפוש, הם משמשים כממליצים.
  • קידום אתרים טכני – שיפור ההיבטים הטכניים של אתר אינטרנט, כגון: שיפור מהירות האתר, ידידותיות למכשירים ניידים, אבטחה ומבנה האתר הכולל כדי לשפר את חווית המשתמש ואת יכולת הסריקה של מנוע החיפוש.
  • חווית משתמש (UX) – הבטחה שהאתר שלכם יהיה ידידותי למשתמש ומספק חוויה חיובית למבקרים. חווית משתמש חשובה יותר ויותר בתהליך קידום אתרים.
  • קידום אתרים מקומי – אם העסק שלכם משרת אזור גיאוגרפי מסוים, אסטרטגיות קידום אתרים מקומיות עוזרות לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש המקומיות, כולל גוגל מפות.
  • אנליטיקס ודוחות – מעקב וניתוח קבוע של ביצועי האתר, דירוגי מנועי חיפוש והתנהגות משתמשים מסייעים לנו רבות כדי לקבל החלטות מבוססות נתונים ולשפר באופן מתמיד את מאמצי הקידום אתרים.
  • עדכוני אלגוריתם – התעדכנות בשינויים באלגוריתמים של מנוע החיפוש של גוגל, כדי להתאים אסטרטגיות קידום אתרים בהתאם לעדכונים השונים.

קידום אתרים בגוגל SEO הוא תהליך מתמשך, כאשר מנועי החיפוש מתפתחים ללא הרף והתנהגות המשתמשים משתנה. חשוב לציין שקידום אתרים אינה מיידית ויכולה לארוך זמן עד שניתן יהיה לראות תוצאות משמעותיות. עם זאת, כאשר התהליך נעשה ביעילות, קידום אתרים יכול לעזור להגדיל את התנועה האורגנית, למשוך מבקרים רלוונטיים ובסופו של דבר לשפר את הנראות של האתר ואת התוצאות העסקיות.

אלו סוגי קידום אתרים קיימים?

גוגל מציעה מספר סוגים של אפשרויות קידום שיווק ופרסום כגון: קידום אתרי אורגני SEO, קידום ממומן בגוגל PPC, ושיווק באמצעות תוכן – כל אלו הן חלק מהשיטות הבולטות ביותר:

קידום אתרים אורגני (SEO) – קידום אתרים הוא אסטרטגיית שיווק אורגנית המתמקדת בשיפור הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות מנוע החיפוש בגוגל. זה כולל אופטימיזציה, יצירת תוכן באיכות גבוהה ובניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה כדי להגדיל את דירוג האתר עבור מילות מפתח רלוונטיות. קידום אתרים SEO היא אסטרטגיה ארוכת טווח שמטרתה למשוך תנועה אורגנית (לא בתשלום).

קידום בגוגל בתשלום לפי קליק (PPC) – פרסום ושיווק ממומן בגוגל (PPC), המופעל בדרך כלל באמצעות Google Ads, מאפשר למפרסמים ליצור ולהציג מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל ובכל רשת המדיה של גוגל. מפרסמים משלמים רק כאשר מישהו מקליק על המודעה וזוהי דרך מהירה וניתנת לשליטה להניע תנועה לאתר ומתאימה למטרות שיווקיות שונות, החל מיצירת לידים ועד למכירות מסחר אלקטרוני.

שיווק באמצעות תוכן – שיווק באמצעות תוכן כולל יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך רלוונטי ואינפורמטיבי כדי למשוך את קהל היעד. תוכן זה יכול ללבוש צורות שונות, כולל פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים, אינפוגרפיקה ועוד. גוגל מזהה ומתגמל תוכן באיכות גבוהה, מה שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מתהליכי הקידום אתרים האורגני SEO. שיווק תוכן יכול גם לתמוך במודעות למותג.

תיק עבודות קידום ובניית אתרים בדיגיטל
*בתמונה אתר מנעולן בחו"ל שבנינו לו את האתר וגם מקבל שירותי קידום אתרים
 

10 אסטרטגיות לקידום אתרים בגוגל

אסטרטגיית קידום אתרים שלנו מותאמת למטרות הספציפיות של העסק שלכם, לקהל היעד ולתעשייה שלכם. לפניכם כללים עיקריים של אסטרטגיית קידום אתרים שאותם אנו מיישמים:

  • הגדרת מטרות הקידום – הגדרה ברורה של מטרות הקידום שלכם. האם אתם מחפשים להגדיל את תנועת האתרים ברמה אורגנית, לשפר את דירוג המיקומים במנוע החיפוש, לייצר לידים או להגביר את המכירות המקוונות? הגדרת יעדים ספציפיים, מדידים ומוגדרים בזמן כדי לעקוב אחר ההתקדמות ולמדוד את הצלחת הקידום.
  • מחקר מילות מפתח – ביצוע מחקר מילות מפתח מקיף כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות בכדי להביא תנועת גולשים רלוונטית לשירותים ולמומחיות של העסק שלכם. תיעדוף מילות מפתח על סמך נפח חיפוש, תחרות ורלוונטיות לקהל היעד שלכם.
  • ניתוח מתחרים – ניתוח אתרים של המתחרים שלכם ושל אסטרטגיות הקידום שלהם כדי לזהות נקודות חוזקה וחולשה. אנו למדים מההצלחות של המתחרים שלכם ומיישמים את התובנות האלה באסטרטגיית קידום שלכם.
  • אופטימיזציה לאתר – ביצוע אופטימיזציה בכל עמודי האתר, כולל תגי כותרות ותיאורים, כדי להתמקד עם מילות המפתח הרלוונטיות ביותר.
  • יצירת תוכן – יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק סביב מילות המפתח הרלוונטיות.
  • פעולות טכניות – אנו נדאג שהאתר שלכם יהיה תקין מבחינה טכנית על ידי טיפול בבעיות כמו מהירות האתר, התאמה לנייד, בדיקות תוכן משוכפל, יכולת סריקה של גוגל ועוד.
  • אסטרטגיית תוכן – צוות המומחים שלנו יפתח עבורכם אסטרטגיית תוכן שמתיישרת עם מילות המפתח שהגדרנו באסטרטגיית הקידום אתרים שלנו. פרסום באופן קבוע של פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים או פורמטים אחרים של תוכן הנותנים מענה לצרכים ולשאלות של הקהל שלכם. את התוכן הזה ניתן לשתף ברשתות החברתיות שלכם!
  • בניית קישורים – אנו בונים אסטרטגיית קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים ומקורות הקשורים לתעשייה כדי לשפר את סמכות האתר שלכם ולהביא לשיפור במיקומים של הביטויים אותם אנו מקדמים. שימוש בקישורים נכנסים באיכות נמוכה או ספאמיים יובילו את האתר שלכם לירידה במיקומים.
  • קידום אתרים מקומי – במסגרת הקידום אנו דואגים להקים או לפתח את העסק שלך בפרופיל שנקרא 'Google לעסק שלי' עבור נראות חיפוש מקומי. אנו דואגים לבצע אופטימיזציה לפרופיל ולעודד ביקורות ודירוגים כדי לשפר את המוניטין המקומי שלכם.
  • אסטרטגיית ניתוח ומדידת נתונים – אנחנו משתמשים בכלים כמו Google Analytics SEMrush Google Search Console  ועוד כלים כדי לעקוב אחר ביצועי האתר, התנהגות המשתמשים והתקדמות תהליך הקידום של האתר שלכם. אנו מתאימים את אסטרטגיית הקידום על סמך התובנות שמתקבלות.

תהליך קידום אתרים שלנו ב U DIGITAL

אצלנו ב U Digital מאמינים מאוד בשיתוף הפעולה של הלקוח איתנו במטרה להביא לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר היותר בתהליך הקידום אתרים. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם תבינו מיד את ההבדל ואת המקצועיות ותשומת הלב הניתנת על הפרטים הקטנים ביותר. בכל תהליך של קידום אתרים אנו מבצעים איתכם את האסטרטגיות שמוזכרות בפסקה הקודמת עם תוספות ייחודיות לנו במשרד:

  1. שיחת פתיחה עם כל חברי הצוות הנוגעים בדבר במטרה להכיר לשמוע ולהתחבר לפרוייקט שלכם ולהבין מה חשוב לכם באמת.
  2. אנו מקצים עבורכם איש טכני מטעמנו שילווה אתכם ישר בסיום שיחת הפתיחה כדי לאסוף ולקחת מכם את כל פרטי הגישה או לחליפין להקים מחדש נכסים חדשים שישמשו אותנו בתהליך הקידום – ממש צ'ק ליסט מסודר!
  3. אצלנו דוגלים ומיישמים גישה שכל הנכסים הדיגיטליים אותם אנו מקימים לכם ישארו שלכם ובבעלותכם ולנו תינתן רק הרשאת גישה. אנחנו מאמינים מאוד בשקיפות מול הלקוחות שלנו וסולדים מלקיחת בעלות על נכסים דיגיטליים של לקוחות במטרה להשאיר אותם בכוח.
  4. פתיחת קבוצת וואטסאפ עם כל חברי הצוות ששם ניתן לתקשר בקלות וביעילות.
  5. תוכניות עבודה רבעוניות – אנו מאמינים בדינמיות של הדברים ובתהליכים מוסדרים בקידום אתרים. יחד איתכם אנו בונים תוכניות עבודה שיתאימו את שלב הקידום בו האתר נמצא במטרה לראות איך התהליך מתקדם.
  6. אנו מספקים ללקוחות שלנו קישור לתוכנת מיקומים – הקישור מכיל את הפרוייקט האישי שלכם עם מילות המפתח הרלווטיות בו תוכלו להסתכל כל הזמן על השינוי ועל התקדמות הביטויים שלכם. הקישור הוא חי ומתעדכן כל הזמן!
  7. אנחנו לא מאמינים בהגבלה של מילות מפתח לקידום האתר שלכם, כך שתהליך הקידום אתרים אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital הוא ללא הגבלה.
  8. אנו משרד פרסום ושיווק דיגיטלי המספק שירותי דיגיטל 360 זה אומר שניתן לקבל שירותים משלימים כגון: קידום ברשתות חברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים, שירותי גרפיקה ועיצוב, שירותי פיתוח ותכנות ועוד. הכל במקום אחד!
תיק עבודות קידום ובניית אתרים בדיגיטל
*בתמונה חנות אונליין לנעלי נשים להם בנינו את האתר וגם מספקים שירותי קידום אתרים
 

יתרונות וחסרונות של קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני מציע מספר יתרונות, כולל קיימות לטווח ארוך, עלות-תועלת ואמינות. עם זאת, זה יכול לקחת זמן ודורש קידום מתמשך. איזון בין קידום אתרים אורגני עם אסטרטגיות שיווק אחרות, כגון פרסום בתשלום, יכול לעזור לך להשיג נוכחות מקוונת. ישנם מספר יתרונות וחסרונות הקשורים לקידום אתרים אורגני בגוגל:

יתרונות קידום אתרים אורגני:

תוצאות – קידום אתרים אורגני יכול לספק תוצאות לטווח ארוך. ברגע שהאתר שלכם מדורג במיקומים טובים עבור מילות מפתח רלוונטיות, הוא יכול לשמור על מיקומו עם תחזוקה ועדכונים שוטפים. ולהביא לתוצאות רבות שלא תלויות בזמן או כסף לצרכי מימון.

חסכוני – בהשוואה לפרסום ממומן בתשלום, קידום אתרים אורגני הוא חסכוני. למרות שזה עשוי לדרוש השקעה ראשונית, העלויות השוטפות בדרך כלל נמוכות יותר, מה שהופך אותה לאסטרטגיה ארוכת טווח בעלת ערך. בניגוד לפרסום בתשלום לקליק (PPC), שבו אתה משלם עבור כל קליק לאתר, קליקים אורגניים הם בחינם. זה יכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות לאורך זמן.

אמינות ואמון – אתרים המופיעים בתוצאות חיפוש אורגניות נתפסים לרוב כאמינים יותר על ידי המשתמשים. דירוג אורגני גבוה יכול לשפר את המוניטין של המותג שלכם.

תנועה באיכות גבוהה – תנועת גולשים שמגיעה מחיפוש אורגני נוטה להיות רלוונטי יותר מכיוון שהיא מונעת על ידי משתמשים המחפשים באופן פעיל מידע, מוצרים או שירותים הקשורים לשאילתות החיפוש שלהם.

טווח הגעה רחב – קידום אתרים אורגני יכול לעזור לאתר שלכם להגיע לקהל גלובלי או מקומי, בהתאם לשוק היעד ולמאמצי האופטימיזציה.

בניית סמכות –  קידום אתרים אורגני כוללים לרוב יצירת תוכן איכותי ואינפורמטיבי. זה יכול לעזור לבסס את האתר שלכם כסמכות בענף או בנישה. להיות אוטוריטה בתחום התעשייה שלכם!

החסרונות של קידום אתרים אורגני:

לא מיידי – השגת דירוג אורגני גבוה יכול להיות תהליך שלוקח זמן. ייתכן שיחלפו מספר חודשים או אפילו שנים עד שתראו תוצאות משמעותיות, במיוחד עבור מילות מפתח תחרותיות במיוחד.

תוצאות לא בטוחות – תוצאות קידום אתרים אינן מובטחות. אלגוריתמים של מנוע החיפוש מורכבים, וגורמים המשפיעים על הדירוג יכולים להשתנות. מה שעובד היום אולי לא יעבוד ביעילות מחר.

תחזוקה מתמדת – קידום אתרים הוא תהליך מתמשך. אתרי אינטרנט חייבים להתעדכן באופן רציף, ולהתאים אסטרטגיות כדי להישאר תחרותיים בתוצאות החיפוש.

תחרות – בהתאם לתעשייה או לנישה שלכם, אתם עלולים להתמודד עם תחרות רבה על דירוגי חיפוש אורגני, מה שהופך את זה למאתגר יותר להשיג מיקומים מובילים.

 

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל SEO?

קידום אתרים אורגני או באנגלית בשמו SEO – search engine optimization)), הוא בעצם התאמת האתר / הנכס הדיגיטלי שלכם למנוע החיפוש של גוגל. וכל זאת כדי שגוגל ידרג את העמוד הרצוי גבוה ככול הניתן.

תחשבו על זה רגע, כמעט כל דבר היום שמחפשים או מעוניינים לדעת פונים לגוגל. ולכן אם האתר שלכם לא נמצא בגוגל – אתם לא קיימים בכלל!

פוטנציאל החשיפה של העסק / האתר שלכם בתהליך קידום אתרים אורגני הוא אינסופי ואינו מוגבל בשעות, בימים וכן הלאה. כפי שציינו כאן קידום אתרים אורגני SEO הינו תהליך אורגני טבעי שבכל תקופת זמן גדל וגדל ומתקדם בתוצאות החיפוש מבחינת המיקומים של האתר ובכך מגדיל את התנועה לאתר – מבלי להשקיע תקציב פרסום!

תהליך קידום אתר בדרך אורגנית משתנה ודינמי ולכן חשוב להיות תמיד בעניינים ולהבין מה נכון ומה עובד עבור התחום שלכם. לדוגמא: קידום אתרים אורגני לעורך דין יהיה שונה מקידום אתרים אורגני לבעל עסק או לחנות אינטרנטית!

חלוקת העמוד הראשון במנוע החיפוש של גוגל

העמוד הראשון של גוגל הוא "המקום" אליו כולם רוצים להגיע אם באופן אורגני או באופן ממומן וכמה שיותר גבוה בעמוד הראשון, מתוך ידיעה שהעמוד הראשון מקבל את מרבית הטראפיק. העמוד הראשון של גוגל מחולק לאזורים ממומנים ואורגניים:

  • ממומן – תוצאות שופינג
  • ממומן – 1-4 מודעות ממומנות
  • אורגני – מיקומים 1-10
  • אורגני – תוצאות של מפות
  • אורגני – תוצאות של וידאו
  • ממומן – 1-3 מודעות ממומנות

למה צריך קידום אורגני SEO?

קידום אורגני SEO הוא בגדר חובה לכל בעל עסק או בעל אתר המעוניין להגדיל את המותג שלנו בדיגיטל. נוכחות דיגיטלית היא המפתח של כל עסק להצלחה בעידן הזה. אבל למה דווקא קידום אורגני? ולמה דווקא בגוגל?

קידום אורגני SEO נותן לכל אתר מס' יתרונות ברורים:

  • כניסות טבעיות של גולשים על בסיס חודשי
  • אין תלות בתקופות, ימים, שעות וכו'
  • הלידים איכותיים יותר
  • אין צורך בעלויות שיווק ופרסום נוספות
  • הרחבה וגידול של שם המותג בכל התחומים שקשורים לעסק
  • מסייע בבניית מוניטין חזק ואמין
  • מסייע בהתמודדות עם קמפיינים של מתחרים על שם המותג שלכם

אבל למה לקדם את האתר בגוגל? גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם עם כ- 90% שליטה בשוק. קיימים מנועי חיפוש נוספים כמו בינג אך אינם ברי השוואה מול העוצמה והשליטה של גוגל.

איך עובד קידום אורגני – מעגל הקידום?

כדי להבין טוב איך הקידום האורגני SEO עובד, ואיך הוא בעל השפעה כ"כ גדולה על העסק שלכם נסביר לכם באופן פשוט על מעגל הקידום:

  1. זיהוי וחקירה של מילות מפתח רלוונטיות – נניח שהאתר שלכם עוסק
  2. אופטימיזציה לעמוד הרלוונטי – בעמוד הרלוונטי באתר שלנו ששם יש מוצרים
  3. דירוג בעמוד הראשון –
  4. כניסת גולשים לעמוד הרלוונטי –
  5. לידים, שיחות ומכירות –
  6. וכך הלאה על כל תחום שירות או קטגוריית מוצרים שיש לכם.

*אצלנו ב U Digital הלקוחות נהנים מקידום אתרים אורגני SEO על כמות ביטויים רחבה מאות אפילו מאות ואין הגבלה ל 10 ביטויים או כל מגבלה אחרת – יש תיעדוף ביטויים כמובן!

תיק עבודות קידום אתרים אורגני ובניית אתרים בדיגיטל

הפרמטרים של קידום אורגני בגוגל SEO?

קידום בתוך האתר On Site:

כאשר מדברים על קידום אורגני On Site הכוונה לכל הגורמים המשפיעים על האתר העצמו והמרכיבים שבו: מבנה והיררכיית האתר, איכות ומקוריות תוכן האתר, מהירות האתר, הפלטפורמה שעליה נבנה האתר ואיכות הקוד, מספר עמודים, כמות וגודל תמונות, תגיות מטא ועוד

קידום מחוץ לאתר Off Site:

בתהליך קידום אתרים אורגני ישנם גורמים המשפיעים על האתר מבחינה חיצונית, הכוונה לוותק ושם הדומיין, איכות וכמות הקישורים הנכנסים לאתר, עמודים עסקיים ופעילות ברשתות חברתיות, חוזק המותג ושם העסק, כמות הכניסות לאתר, יחס ההקלקה בתוצאות החיפוש, זמן שהייה באתר ועוד המון פרמטרים שונים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל.

תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל – איך זה עובד?

ניתוח האתר – ניתוח מדויק לאתר מבחינת איכות התוכן הקיים, קישורים חיצוניים המפנים לאתר, דירוג ביטויים שבהם האתר עולה בגוגל, ניתוח אתרים מתחרים ועוד

מחקר מילים – אחד החלקים החשובים לפני שמתחילים בתהליך קידום אורגני. בשלב זה אנו מבצעים מחקר מילות מפתח ובוחרים אילו ביטויים לקדם, בחירת הביטויים מתבצעת על פי רלוונטיות הביטויים לאתר ולעסק, נפח החיפוש לאותו ביטוי, רמת התחרות על הביטוי, התוצאות המתקבלות ועוד משתנים רבים. בתהליך קידום אורגני לעסקים שלב זה הינו חשוב ביותר מכיוון שיש למדוד גם את רלוונטיות הביטויים למוצר ולעסק ויש לעשות הבדלה בין ביטויים שגולש מחפש בשביל לקבל מידע לבין ביטויים שהגולש מחפש בשביל לרכוש מוצר או שירות מבעל העסק.

אופטימיזציה – בשלב זה לאחר שהחלטתנו על רשימת ביטויים לקדום אנו בעצם מתאימים את הביטויים לאתר ולעמודיו השונים, יוצרים תוכן חדש ורלוונטי, מתאימים את התמונות והמדיה שבאתר ועוד.

תשתיות חיצוניות – לאחר שטיפלנו באתר עצמו, יש לקדם את האתר "מבחוץ", הכוונה לבניית מערך תשתיות חיצוניות כמו בלוג מותג, כתבות תדמית, שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, רישום באתרי אינדקס, עמודים עסקיים ברשתות חברתיות ועוד.

בקרה וניתוח – מומחה קידום אתרים בשלב זה ולאורך כל תקופת הקידום משתמש בכלי ניתוח ובוחן את כמות הכניסות לאתר, יחס ההמרה לפניות ומכירות דרך האתר, מאיזו פלטפורמה המשתמשים הגיעו, זמן שהייה באתר, ניתוח תנועת גולשים בעמודים ספציפיים  ועוד.

לאחר שהסברנו באופן כללי מהו קידום אורגני ועל התהליך ומה ההבדל בין קידום ממומן נבחן את הפרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל, או במילים אחרות מה גורם לאתר אחד להיות במקום הראשון ולאחר במקום נמוך יותר. ניתן לחלק את הפרמטרים המשפיעים על דירוג האתר שלכם בגוגל לשניים: On Site ו Off Site

 

קידום אורגני לעומת קידום ממומן בגוגל – יתרונות וחסרונות עיקריים

נעשה השוואה קטנה בין קידום אורגני SEO לבין קידום ממומן בגוגל PPC:

בקידום ממומן PPC הלקוח אמור לתקצב סכום פרסום אותו הוא משקיע בגוגל. שיטת הופעת התוצאת חיפוש היא לפי הקלקה על מודעה כלומר כל קליק = כסף!

היתרונות המרכזיים של קידום ממומן:

הופעה במיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל (מנתונים שנבדקו ככול שתוצאת החיפוש שלכם גבוהה יותר כך ההסתברות שיכנסו לאתר שלכם תהיה גבוהה).

  1. מיידי – ברגע שהקמפיין מוכן ומזומן מפעילים אותו בלחיצת כפתור והופ אתם באוויר (בגוגל כמובן ).
  2. פלטפורמות שיווק נוספות שגוגל מקדם במנוע חיפוש כמו: גוגל קניות / שופינג לדוגמא.

החסרונות של קידום ממומן:

  1. עלויות כספיות תמידיות – כלומר אם אין תקציב פרסום לגוגל קבוע בכל יום אתם לא תופיעו בכלל.
  2. זה תלוי תחום אבל ישנם ביטויים שכל קליק יכול להגיע לעשרות ומאות שקלים – כן, כן, קליק בודד יכול לעלות גם 100 ₪.
  3. מתחרים ואנשים שמקליקים בכוונה על המתחרים שלהם וגורמים לבזבוז התקציב היומי. כן יש דבר כזה והמון אנשים עושים זאת בכוונה.
  4. עלויות הפרסום עשויות להגיע לאלפי שקלים בחודש + להוסיף על זה דמי ניהול קמפיין.
  5. ישנם מקרים בהם האתר מיושן וחוויית המשתמש של הגולש שנכנס לאתר היא רעה מאוד וגם אם השקענו הרבה כסף על קליקים לאתר והאתר נראה לא אמין או שזמן הטעינה של האתר ארוך ומייגע גולשים ינטשו ולא ישאירו לנו לידים או יתקשרו – וזה עולה המון כסף.

צילום מסך מתוך קידום בגוגל ממומן

*ישנם תחומים בהם עלות בודדת של קליק יכולה להגיע למאות שקלים! תעשו חשבון לבד

היתרונות של קידום אתרים אורגני בגוגל:

  1. אין הגבלה של הקלקות (גם מהמתחרים גם הקלקות בטעות) ואפילו להיפך ככול שיהיו יותר כניסות לאתר הרי זה משובח.
  2. ההקלקות והכניסות לאתר לא עולות כסף.
  3. ניתן לקדם אתר אורגני על מס' ביטויים רחב מאוד וגם על ביטויים שאינם מכווני מכירה או שירות על מנת לחזק את המותג שלכם ברשת.
  4. נוכחות חזקה ברשת – מכירים את זה שאתם מחפשים נושאים מסוימים בגוגל / שאלות לתשובות וכל הזמן יש את אותו אתר בתוצאות החיפוש שנותן מענה לכל נושא – זה בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להרחיב את המותג שלכם ברשת – להיות אוטוריטה של התחום שלכם!
  5. השקעה לטווח ארוך – ברגע שיש לאתר שלכם מיקומים טובים והרבה בעמוד הראשון כמות הכניסות לאתר תלך ותעלה ובכך תוכלו ליהנות מכמות פניות / שיחות / מכירות באתר שאינן כרוכות בעלויות של קליקים או מגבלות אחרות. ברגע שיש לאתר שלכם חוזק וותק גוגל יעדיף את האתר שלכם על פני האתרים של המתחרים.

החסרונות של קידום אורגני בגוגל:

  1. גוגל מידי תקופה לתקופה מוציא עדכונים לאלגוריתם של מנוע החיפוש ובכך לפעמים עשוי לטרוף את הקלפים ולבצע שינויים דרסטיים במיקומים. כמו כן במידה וגוגל מוצאיים עדכון שכול האתרים צריכים לבצע התאמה מסוימת על מנת לקבל ציון טוב יותר מגוגל – אז חובה ליישם זאת בכדי להמשיך ולהיות מקודמים בגוגל.
  2. דברים טובים אורכים זמן – ולפעמים אין מספיק זמן. תהליך קידום אתרים אורגני עשוי לארוך בין חצי שנה שנה ועד למספר שנים של קידום ביטויים מסוימים במידה והם ביטויים תחרותיים. לכן כאשר מעוניינים לקחת שירותי קידום אתרים אורגני – צריך לקחת בחשבון שזה תהליך ולא זבנג וגמרנו.
  3. "סבלנות לא קונים בשום חנות" – בתהליך קידום אורגני בגוגל אתם חייבים אורך רוח וסבלנות עד שתראו תוצאות שהן דירוג של ביטויים בעמוד הראשון בגוגל שלאחר מכן יתורגמו ללידים ולשיחות.

כמובן שיש עוד יתרונות וחסרונות לכל ערוץ שיווקי שלא ציינו כאן – אבל אלו עיקר הדברים. ומניסיון שלנו אתרים שמקודמים אורגנית בגוגל מחזירים את ההשקעה ובגדול!!!

לפניכם צילום מסך מתוך גוגל אנליטיקס המראה את כמות הכניסות לאחד האתרים שאנחנו מקדמים אורגני:

אנליטיקס כניסות לאתר של קידום אתרים אורגני בגוגל

 

אחרי שהבנתם מה זה קידום אורגני – אז למה לבחור בו כתהליך שיווקי לעסק שלכם?

אחרי שעשינו סדר ביתרונות והחסרונות של הקידום האורגני לעסקים בגוגל לעומת הקידום הממומן – אנחנו ב UD Studio ממליצים לכם להתחיל את תהליך הקידום האורגני כבר עכשיו על מנת שתוכלו לראות תוצאות בעוד פרק זמן מסוים. כמו כן ההמלצה שלנו היא לשלב בין הקידום האורגני בגוגל לבין הקידום הממומן. עסקים רבים מבינים כי תהליך הקידום האורגני אורך זמן ולכן עד שביטויים מסוימים ידורגו בגוגל הם משקיעים בקידום הממומן על מנת להוריד בהמשך את עלויות הפרסום הממומן או להמשיך עם הקידום הממומן בנישות נוספות שכרגע לא מדורגות מספיק גבוה במנוע החיפוש של גוגל.

בחירה בקידום אתרים אורגני לעסק שלכם היא נכונה ביותר ובעלי עסקים רבים מבינים את היתרונות העצומים שיש לתהליך קידום זה. מדובר על ריצת מרתון שעשויה לחסוך לכם המון כסף בעתיד על הוצאות פרסום!
כמובן שחייבים לדעת כיצד לקדם נכון את האתר!

אל תישארו מאחור דברו איתנו ותתחילו להטיס את האתר שלכם קדימה

המשפט שמסכם הכי טוב את הנושא הוא:  "השקעה לטווח ארוך"

 

קידום אתרים אורגני בוורדפרס

יש לכם אתר וורדפרס? אם כן מעולה! אתרי וורדפרס נחשבים לאתרים מאוד נוחים לקידום הודות למערכת ניהול תוכן (CMS) שבה . אתרי וורדפרס מגיבים טוב יותר בתהליך קידום אתרים אורגני לעסקים בגוגל. אחד הפרמטרים החשובים בקידום אתרים הוא בעצם נושא התוכן והניהול של הקטגוריות עמודים מוצרים ועוד. במערכת וורדפרס שהיא בעצם אתר קוד פתוח ניתן לבצע שינויים רבים ולהפוך את האתר לנגיש יותר לגולשים ולמנוע החיפוש של גוגל.

[ פינת הידעת 💡 ] כל אתר שלישי היום בעולם בנוי על מערכת וורדפרס!

זה לא אומר שאם יש לכם אתר הבנוי על מערכת קוד סגור או מערכת אחרת, אי אפשר לקדם את האתר אורגני. אפשר וישנם אתרים במיקומים גבוהים ואתרים חזקים מאוד שאינם בנויים על מערכת וורדפרס. אך ההמלצה שלנו אם אתם מעוניינים לבנות אתר חדש או לשדרג את האתר שלכם אולי שווה שתבחנו מעבר לוורדפרס.

קידום אתר אורגני בוורדפרס

 

כמה זמן לוקח לקדם אתר אורגני בגוגל?

אחת השאלות הכי נפוצות בעולם אפילו לפני השאלה מסי או רונאלדו היא השאלה כמה זמן יקח לאתר שלי להיות מקודם אורגני בגוגל במיקום 1?

המטרה שלנו בקידום אתרים אורגני בשלב הקידום הוא לא לרדוף אחר המיקום ה 1 – אי אפשר להבטיח לאף לקוח כי הוא יהיה במיקום 1 תוך X זמן. מה שכן ניתן לומר הוא שצוות מקדמי האתרים אצלנו ב U Digital מקדם מס' רב של ביטויים ולא אחד במטרה אחת ראשונית והיא להביא כמה שיותר ביטויים לעמוד הראשון בגוגל. שיפור ושדרו המיקומים בעמוד הראשון תלוי ברמת תחרות מול המתחרים. לכן אנחנו מעריכים כי:

  1. דומיין חדש – בין חצי שנה – לשנה (תלוי בתחום כמובן) ולראות מס' ביטויים בעמוד הראשון.
  2. דומיין ותיק – בין 3 חודשים – חצי שנה (תלוי בתחום כמובן) על מנת לראות שיפור במיקומים בביטויים מסוימים.

חשוב לציין: בתור התחלה חשוב להתמקד בביטויים מצומצמים ממוקדמי מכירות (כלומר ביטויים שמביאים עבודה ופניות לעסק שלכם ולא ביטוי כללי וסתמי).

לדוגמא: לעסק בתחום התקנה של מצלמות אבטחה נכון יהיה להתמקד בביטוי כמו מתקין / התקנת מצלמות אבטחה שהוא ביטוי ממוקד יותר ומדויק ומי שמחפש את הביטוי הזה נכון לצרוך שירות זה מאשר לקדם את הביטוי מצלמות אבטחה – שהוא ביטוי רחב מאוד שלאו דווקא מי שמחפש אותו מחפש שירותי התקנה של מצלמות אבטחה. חשוב להבין שבמקרה הזה הגודל (של נפח החיפוש של הביטוי) לא קובע – צריך להבין את הצורך של הגולש בכדי להתאים לו את השירות הטוב ביותר באתר שלכם.

דוגמא 2:  אם יש לכם עסק שנותן שירותים בתחום הסייבר ואבטחת מידע נכון יהיה לקדם ביטויים כמו: שירותי אבטחת מידע / חברת אבטחת מידע / חברת אבטחת מידע לעסקים וכדומה (שימו לב שאלו ביטויים ארוכים יותר וממוקדים יותר לצורך של הלקוח הפוטנציאלי) מאשר לקדם את הביטוי "אבטחת מידע" שזהו ביטוי רחב מאוד שמי שמחפש אותו לאו דווקא מתעניין בשירותי אבטחת מידע.

חשוב מאוד לאפיין טוב טוב את תהליך קידום האתר שלכם אורגנית !

כמה זמן לוקח לקדם אתר אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל במשרדי ud studio

 

נושאים חשובים המשפיעים על הקידום האורגני בגוגל

תהליך הקידום האורגני בגוגל מתבסס על שורה של גורמים המשפיעים על האופן שבו מנוע החיפוש מדרג אתרים. הבנה של נושאים אלה ויישום אסטרטגי של עקרונות SEO יכולה לשפר משמעותית את הנראות האורגנית. להלן הנושאים המרכזיים:

1. תוכן איכותי ורלוונטי

תוכן הוא הבסיס להצלחה בקידום אורגני. האלגוריתמים של גוגל מעריכים תוכן שמספק ערך אמיתי למשתמשים. על התוכן להיות:

  • רלוונטי לשאילתות החיפוש.
  • מעמיק ומקורי, עם מידע שמביא ערך מוסף.
  • מנוסח היטב, עם מבנה נוח לקריאה (פסקאות קצרות, כותרות משנה, רשימות ועוד).

בנוסף, על התוכן לכלול מילות מפתח במידה מדויקת, בלי עומס של מילות מפתח, ולהיות מעודכן באופן שוטף.

2. חוויית משתמש (UX)

גוגל שמה דגש רב על חוויית המשתמש, מכיוון שהמטרה שלה היא להציע לגולשים אתרים איכותיים. הפרמטרים החשובים כוללים:

  • מהירות טעינה: אתרים איטיים נענשים בדירוגים.
  • התאמה לניידים (Mobile-Friendly): רוב התנועה מגיעה ממכשירים ניידים, ולכן אתרים לא מותאמים יתקשו להתקדם.
  • ניווט קל ונוח: מבנה אתר ברור ותפריטים פשוטים לשימוש.
  • עיצוב ויזואלי מזמין: חשוב לשלב עיצוב אסתטי אך גם פונקציונלי.

3. קישורים

מערכת הקישורים היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום:

  • קישורים נכנסים (Backlinks): גוגל רואה קישורים מאתרים אחרים כ"המלצה". ככל שהקישורים מגיעים מאתרים אמינים וסמכותיים, כך האמון באתר שלך גדל.
  • קישורים פנימיים: עוזרים להכווין את המשתמשים ואת גוגל לדפים חשובים באתר.
  • קישורים שבורים: קישורים לא פעילים יכולים לפגוע בדירוג האתר.

4. אופטימיזציה טכנית

האופטימיזציה הטכנית מתמקדת בפרמטרים שקשורים למבנה האתר ולקוד. נקודות מרכזיות:

  • תגיות מטא (Meta Tags): תגי כותרת ותיאור חשובים לא רק למנוע החיפוש אלא גם לשיעור ההקלקות (CTR).
  • Sitemap: מפת אתר ברורה שמסייעת לגוגל לסרוק את האתר.
  • Robots.txt: קובץ שמדריך את גוגל אילו עמודים לסרוק.
  • HTTPS: אתרים מאובטחים (SSL) מקבלים עדיפות.

5. סמכותיות ואמינות (E-E-A-T)

מדובר בעקרונות שגוגל שמה עליהם דגש רב:

  • Expertise: מומחיות.
  • Experience: חוויות עבר רלוונטיות.
  • Authoritativeness: סמכות בתחום.
  • Trustworthiness: אמינות.

כדי לשפר את ה-E-E-A-T, חשוב להציג מחברים מומחים, לציין מקורות אמינים ולשמור על שקיפות.

6. שימוש במדיה

תוכן עשיר במדיה, כמו תמונות, סרטונים ואינפוגרפיקות, משפר את חוויית המשתמש ויכול לשפר את הדירוג. חשוב לדאוג:

  • לתמונות באיכות גבוהה עם תגי Alt.
  • לסרטונים מהירים לטעינה ומנגישים מידע ביעילות.
 

מה מיוחד בקידום אתרים אורגני ב U Digital?

הכל מתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו מיד תבינו שאתם לא מדברים עם עוד נציג שמוכר לכם שירות או מוצר אלא עם אנשי מקצוע שמקדמים אתרים אורגני ביום יום שלהם, מקדמי אתרים שנושמים את מנוע החיפוש של גוגל 😊

היתרונות שמבדילים אותנו מאחרים – תבדקו אותנו!

#1 – צוות המקדמים שלנו מקצועי ויודע לאפיין בדיוק את העסק, התחום והמתחרים שלכם. כמובן שביחד איתכם נבין טוב יותר מה נכון לכם מבחינת תהליך קידום האתר והיכן יש לנתב את הכיוון של הקידום בכדי לקבל תוצאות מקסימליות בפרק זמן הקצר ביותר. לא מתחילים לקדם את האתר לפני שאנחנו יודעים בוודאות תוך שקיפות מלאה ללקוח, כיצד אנו הולכים לעשות זאת!

#2 – שירות מעולם אחר קידום אתרים אורגני בגוגל זה לא רק ביצוע ועבודה מצוינת אלא תודעת שירות ללקוח. ללקוחות יש המון שאלות, חששות, הצעות וכדומה והצוות שלנו יודע להקשיב ולתת מענה ושקיפות ללקוח בכל דבר שנעשה באתר, במיקומים שעלו, ובהזדמנויות שיש עוד לפנינו. הלקוח מרגיש שהוא חלק מהתהליך הזה שנקרא קידום אתרין אורגני. השירות לא נגמר בדו"ח חודשי וזהו אלא בשיחות יזומות עם מנהל הפרויקטים האישי של כל לקוח.

נגלה לכם סוד שאותנו לא מפתיע – אבל הקשר הבינאישי בין הלקוחות שלנו לבין מנהלי הפרויקטים כ"כ אדוק שנרקמות מערכות יחסים ממש טובות והאווירה הזו הופכת את התהליך של הקידום אתרים לנעים ומקצועי יותר !

#3 – משרד פרסום דיגיטלי שלם שעובד בשבילך! נשמע מפוצץ?  אבל זה באמת ככה! U Digital זה לא עוד חברת קידום אתרים סטנדרטית הדבר הכי חשוב לנו זה ההצלחה של הלקוחות שלנו. קידום אתרים אורגני זה לא רק תוכן + קישורים אלא שברוה המקרים אנחנו דואגים גם לנראות של האתר אותו אנחנו מקדמים ולכן אצלנו במשרד יש מעצבים גרפיים תותחים + צוות פיתוח ותכנות אתרי וורדפרס + צוות כותבי תוכן שיווקי מקצועי שעובדים בשבילך והכל באותו עלות של קידום האתר.

אתר שאנו רואים כי מחייב מתיחת פנים ושיפור הנראות אם זה בבאנרים, אם זה בעדכון ותכנות של דברים בקוד האתר, הוספת אלמנטים שיווקיים שיגדילו מכירות ולידים ולא רק להגיע לעמוד הראשון ושיפור זמן טעינת האתר – אז אנחנו לא שואלים את הלקוח אנחנו עושים! אנחנו נשקיע את כל המאמצים שניתן בכדי שהאתר שלכם יתקדם במנוע חיפוש של גוגל וייתן בראש!

#4 – ערך מוסף הוא הגדולה שיש למשרדנו. גם לאחר שאפיינו את האתר ואת תהליך קידום האורגני של האתר שלכם המון פעמים אנחנו מביאים דברים ועדכונים נוספים לאתר אם זה למשל ב:

  1. רעיונות לשיפור חווית המשתמש בדף באתר
  2. רעיונות להתרחבות בתוכן האתר בתחומי שירות / לוקליזציה
  3. שיפור היחס כניסה לאתר בעזרת קופי מניע לפעולה בעמודים המקודמים
  4. מתן ערך מוסף לקהל היעד של העסק שלך במטרה למשוך אותו לאתר שלכם דווקא על פני המתחרים.
  5. ועוד סודות שאסור לנו לגלות

בניית אסטרטגיית קידום אורגני שמותאם אישית לעסק שלכם

הכל מתחיל באסטרטגיית שיווק חכמה! וכמובן חשוב שאסטרטגיית קידום האתר תדע להשתנות לפי השינויים וההתקדמות של הביטויים במנוע החיפוש. מה שנכון היום פחות רלוונטי מחר.

לאחר שפגשנו אתכם והבנו מה בדיוק אתם מחפשים וצריכים בכדי למקסם את קידום האתר שלכם בגוגל אנחנו ניגשים אל מלאכת בניית אסטרטגיית קידום אורגני מותאמת רק לכם. לכל עסק יש את המיוחדות שלו בהתייחסות לתהליך קידום האתר אורגנית בגוגל.

חלק מבניית האסטרטגיית קידום כוללת בתוכה:

  1. אפיון אתר קיים – ומה נדרש לעשות להמשך.
  2. אפיון תחום העסק שלכם ברשת.
  3. מחקר מילות מפתח שנכונות לעסק שלכם ומיקוד בביטויים שמביאים עבודה ולידים.
  4. מעבר על כל האתר שלכם וביצוע צ'ק ליסט קידום אתרים ראשוני על מנת שהאתר יהיה מוכן טוב יותר לתהליך קידום אורגני בגוגל.
  5. בניית אסטרטגיית תוכן קדימה ל 3 חודשים
  6. בניית אסטרטגיית קישורים קדימה ל 3 חודשים
  7. מעקב ניתוח ומדידה של הביצועים של הקידום האתר ומסקנות קדימה לאתר 3 חודשים.

כל זה יבטיח שקידום האתר שלכם ברמה אורגנית יהיה יעיל מהיר ואפקטיבי!

פגישת היכרות על כוס קפה לקידום אתרים אורגני בגוגל

 

טיפים חשובים בנושא קידום אתרים אורגני

הכנו לכם מס' טיפים שיעזרו לכם לחסוך זמן וכסף בתהליך השיווק והפרסום של האתר וכמובן בקידום האתר אורגני.

טיפ 1 – סוף מעשה במחשבה תחילה:  אם אתם עומדים לפני בנייה של אתר חדש או בניה מחודשת של האתר שלכם קחו בחשבון תמיד תמיד את נושא קידום ושיווק האתר שלכם. אתר יפה לא אומר שיתקדם מהר יותר – יש חשיבות לתכנון האתר עוד בטרם בנייתו.

טיפ 2 – סוף מעשה במחשבה תחילה 2: אם האתר שלכם כבר בנוי ובאוויר חשוב לבצע תכנון מקדים של מבנה האתר שלכם למנוע החיפוש של גוגל לסדר את העמודים הרלוונטיים את הקטגוריות את הפוסטים את המוצרים ואז להתחיל במלאכת הקידום ובכך ניתן לחסוך זמן קידום יקר!

טיפ 3 – הטאץ' האישי שלכם: אנחנו ממליצים תמיד ללקוחות שלנו להוסיף בכל עמוד אותו אנו מקדמים את הטאץ האישי שלכם ולתרגם אותו לטקסט כתוב / סרטוני וידאו. נסו לחשוב מה מעניין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם – לא רק כמה אתם הכי טובים הכי יפים הכי מקצועיים אלא תנו ערך אמיתי לגולש שכרגע בפעם הראשונה נכנס לאתר שלכם. זה יכול לבוא לידי ביטוי ב:

  1. שאלות ותשובות שכל לקוח תמיד שואל אתכם ולכם זה נראה ברור מאליו
  2. הוסיפו לעמודים המקודמים שלכם פינה של ידע מקצועי שרק אנשי מקצוע מבינים נסו לכתוב זאת בשפה מקצועית אך שהגולשים יבינו את המסר ולא ביטויים שאין להם מושג – רוב המתחרים שלכם ככול הנראה עם תוכן כללי כזה של בלה בלה בלה – זו ההזדמנות שלכם לתת פן יותר מקצועי לתחום שלכם – גלו ממש בקטנה איזה סוד מקצועי.
  3. הוסיפו את הקסם שלכם בתוכן האתר ע"י סלוגנים או משפטי מחץ שמזוהים איתכם.
  4. נסו לתת טיזר מעניין בעמוד המקודם כמו פגישת ייעוץ ללא עלות / 5% הנחה לרכישה ראשונה / מדריך חינמי / טיפ חשוב ועוד (לכל תחום יש את הטיזר הייחודי משלו).

טיפ 4 – להגיע לעמוד ראשון בגוגל:  את זה כבר נגלה לכם בפגישה איתנו

מחיר קידום אתרים אורגני בגוגל – כמה עולה התענוג הזה?

כמה עולה קידום אתרים אורגני? טוב זו השאלה השנייה הכי נשאלת ביותר אחרי כמה זמן אהיה בעמוד ראשון בגוגל. התשובה לכך היא מתחכמת קצת

מחיר קידום אתרים אורגני לפי סוג עסק:

אתר תדמית שמקדם בעל עסק שנותן שירות מסוים יהיה שונה בעלויות קידום מחנות אינטרנטית. הגורמים השונים למחיר הם בכמות ההשקעה בזמן עבודה בכל חודש ובכמות המשאבים אותם צריך להשקיע בכדי שיהיה אפקטיבי לקידום אתרים אורגני.

העלויות של קידום אתרים אורגני יתחילו החל מ 2000 ₪ ויכולים לטפס למעלה. הממוצע של מחיר קידום אתרים אורגני נע סביב 2500-3500 ₪ בחודש.

איך אני אדע כמה כסף עלי להשקיע בקידום אתרים אורגני לעסק שלי?

בפגישת ההיכרות והייעוץ שלנו שאגב לאל עלות  – נדע לתת לכם אפיון ראשוני בלבד לתחום ולנתונים של האתר שלכם ונדע להתאים לכם את עלות הקידום האורגני בהתאם לצורך שלכם. לכל בעל עסק יש צורך שונה גם אם מדובר בתחומים זהים. לכל עסק יש את התוכנית העסקית שלו שלפיה הוא מתמקד בפרסום והשיווק.

התשובה למחירי קידום אתרים אורגני אולם תלויה בעסק עצמו במטרות שלו ובסוג העסק – אך המחיר נקבע במטרה לתת אפקט טוב לקידום שיתן מענה מהיר ואיכותי.

אבל יש חברות שמקדמות אתרים אורגני ב 800 ₪ בחודש?

אנחנו שומעים זאת המון, והמשפט הידוע "זול עולה ביוקר" הוא בדיוק מה שעשוי לקרות במקרה זה. לא משנה איזה אתר מנסים לקדם ישנם משאבים חיצוניים שעלותם גבוהה מאוד כמו תכנים + קישורים + זמן עבודה + תוכנות מיוחדות ועוד שיבטיחו עבודת קידום אתרים אורגני אפקטיבי ואיכותי. ועכשיו שאתם מבינים כי ישנם עלויות רבות הקשורות לתהליך קידום האתר אתם מבינים כי בסכום כזה כמות העבודה שתתבצע על האתר שלכם תהיה בהתאם למחיר.

זכרו! קידום אתרים אורגני זו השקעה ולא הוצאה  – האתר שלכם זה המראה שלכם ברשת והחוזקה שלכם ברשת. זהו נכנס דיגיטלי אסטרטגי חשוב ביותר.

  בועת הנעה לפעולה לקידום אורגני של האתר שלכם

פגישת היכרות מקצועית לקידום האתר שלכם

אם הגעתם עד כאן סימן שיש ביננו כבר כימיה טובה. זה הזמן ביחד איתכם לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה אל הגדלת התנועה לאתר שלכם. צרו איתנו קשר וקבעו איתנו פגישת היכרות (ללא עלות) במטרתה לפקוח לכם את העיניים בקשר ליכולות ולמיקסום הפוטנציאל של העסק שלכם ברשת.

בפגישה איתנו תשבו עם אור פלתה הבעלים של U Digital , ולא עם נציג מכירות – תרגישו זאת כבר בפגישה איתנו. יש לנו מטרה זהה לקחת את העסק שלכם ולהגדיל את הכניסות לאתר את הפניות ואת המכירות תוך התאמה אישית לצרכים ולאינטרסים שלכם מבלי לדחוף לכם שירותים שאינכם צריכים.

הצטרפו אלינו אל משפחת U Digital משרד פרסום דיגיטלי צעיר ומקצועי שיעיף את האתר שלכם קדימה 

מחכים לכם 🙂🤘

שאלות ותשובות על קידום אתרים שכל הזמן שואלים אותנו

אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital לא מחייבים אתכם לתקופת זמן, בחוזה התקשרות איתנו עליכם לתת התראה של 30 יום לפני סיום התקשרות וזהו.

אנחנו מאפשרים ואף מעודדים לקוחות שמעוניינים להצטרף אלינו לחברת קידום אתרים לדבר עם לקוחות מרוצים שלנו.

תהליך קידום אתרים משתנה מאתר לאתר ומתחום לתחום לכן לא ניתן באמת להעריך את הזמן באופן כללי. הסברה הרווחת היא שניתן לקבל תוצאות בין חצי שנה – לשנה (זה תלוי בהמון משתנים כמובן).

לעסקים שמעוניינים לקבל תוצאות מיידיות, אנו ממליצים לשלב קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק לצד הקידום האורגני.

עלות קידום אתרים אורגני בגוגל תלויה בפרוייקט עצמו וגם ברצונות של הלקוח. יש לנו מס' חבילות קידום שמותאמות ללקוחות עם אתרי תדמית ואתרי סחר מקוונות. לכל חבילה יש את היתרונות שלה. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מסודרת ומותאמת אישית לעסק שלכם ולתקציב שלכם.

ההבדל בין קידום אתרים לעסק הנותן שירות לעומת חנות אינטרנטית היא בכמות הביטויים והעמודים אותם מקדמים. לרוב בחנויות אינטרנטיות יש הרבה יותר עמודים לקדם מאשר אתרי תדמית, וכתוצאה מכך ההשקעה בפרוייקט של חנות יהיה גבוה יותר.

אנו פועלים בכמה ערוצים בהקשר של תכנים לאתר לרבות שימוש בכותבי תוכן מקצועיים, סיוע בלקוח בתכנים רגישים, שימוש בכלי AI, באנשי קופירייטינג ועוד.

זו השאלה שכולם שואלים אותנו – התשובה שלנו היא מאוד פשוטה 100% תשומת לב ואכפתיות לעסק שלכם. תוכלו להבין ולהרגיש זאת כבר בשיחת טלפון הראשונה שלכם איתנו! כמובן שנוכל להראות לכם הצלחות ולתת לכם לדבר עם לקוחות שלנו.

עסק שמעוניין לפרוץ ולגדול חייב לקדם את האתר בכל הזירות האפשרויות! גם בגוגל אורגני, גם ממומן ובוודאי שגם ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב וכו').

כן בהחלט! אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בעצמכם יש ברשת וגם באתר שלנו תכנים רבים שיכולים לעזור לכם לקדם בעמכם את האתר. נוסף לכך יש לנו חבילות קידום אתרים עשה זאת בעצמך שניתן לשלם באופן חד פעמי ולקבל שירותים מקצועיים מאיתנו.

בתחומים לא תחרותיים המיקומים ישמרו, אך אט אט עד שהמתחרים שלכם יטפסו במיקומים בתוצאות החיפוש ויעברו אתכם במיקומים. לעומת זאת בתחומים תחרותיים הפסקת תהליך הקידום אתרים יוביל די מהר לירידה במיקומים של תוצאות החיפוש.

כמובן שאנו ממליצים לעבוד איתנו, עם חברת קידום אתרים מקצועית בעלת ניסיון רב ובעלת אמצעים רבים בכלים, תוכנות וספקים חיצוניים שמסייעים לנו לשפר ולהצליח בתהליכי הקידום של האתר שלכם.

בהחלט! לקוחות המעוניינים לקדם את האתר שלהם בחו"ל יכולים לעשות זאת בעזרתנו. אנו מקדמים לקוחות רבים בעולם לרבות: אוסטרליה, ארה"ב בריטניה ועוד. קידום אתרים בחו"ל מתנהג באופן שונה מתהליכי הקידום בישראל ולכן יש לבצע איפיון מעמיק של הפרוייקט.

מכיוון שכל הפעולות שנעשות בתוך האתר ומחוצה לו תלויות בסריקה של גוגל אחר אותם שינויים ולאחר הסריקה יתבצע שינוי במיקומים לפי האלגוריתם של מנוע החיפוש. ישנם פעולות שנעשות היום ויסרקו לאחר X ימים וידורגו בתוצאות חיפוש רק לאחר X זמן. לכן לכל פעולה יש את ההשפעה שלה בקצב שלה.

אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital מקדמים אתרים לכל סוגי הפלטפורמות הקיימות לרבות: וורדפרס, שופיפיי, קונימבו, אי-שופ, וויקס, ישראכרט, מג'נטו, Wobily, פרסטהשופ, 123SITE ועוד. יש לנו ניסיון רב עם כל הפלטפורמות המבילות בשוק.

יש לכם שאלות?

אנחנו כאן בשבילכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ ראשוני על ידי צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו ללא עלות וללא התחייבות.

הלקוחות שלנו

WhatsApp Chat

רוצים להישאר מעודכנים בעולם הפרסום השיווק בדיגיטל?
הצטרפו לניוזלטר שלנו!