דף הבית » חברת קידום אתרים אורגני בגוגל
U-Digital הינה חברת קידום אתרים אורגני בגוגל שמובילה פתרונות שיווק ופרסום כוללים לעסק שלכם. עם תשוקה אדירה לשיווק דיגיטלי והצלחות רבות במגוון רחב של תחומים ותעשיות שונות. אנחנו כאן כדי לשנות ולשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם, לשפר את המותג ולהגביר את ביצועי העסק.
צוות המומחים שלנו לקידום אתרים אורגני בגוגל מחויב להבין את העסק שלך, התעשייה שלך והמטרות הספציפיות שלך. אנו יוצרים אסטרטגיות מותאמות אישית שלא רק משפרות את הדירוג שלך במנועי החיפוש אלא גם מושכות תנועה ממוקדת, מגדילות את ההמרות וממקסמות את ההחזר על ההשקעה שלך. אנחנו יודעים להביא תוצאות, וההצלחה שלנו נמדדת בהצלחתך!
אנחנו חברת קידום אתרים בגוגל המאמינה בשותפות שקופה ובשיתוף פעולה פורה בכדי להביא לתוצאות. אנו נדאג לעדכן אתכם בכל שלב של הדרך, ונספק דוחות מפורטים, תובנות והמלצות שיעזרו לכם לקבל החלטות מושכלות. אנו מאמינים בתקשורת פתוחה ושואפים לבנות קשרים מתמשכים עם כלל לקוחותינו.
יש לכם אתר מהמם? כזה שנראה מיליון דולר $?
מעולה! אבל מה לגבי שיווק וקידום האתר? ללא פעולות שיווק נכונות ובניית אסטרטגיית קידום נכונה, האתר יהיה ללא חשיפה ובכך יהיה לא אפקטיבי! אז מה כדאי לעשות?
אחד מאפיקי הקידום האפקטיביים ביותר הוא ללא ספק – קידום אתרים אורגני SEO (השקעה חכמה לטווח ארוך).
נעשה לכם סדר לגבי תחום קידום אתרים אורגני SEO והממומן PPC מהזוויות של עסק המעוניין להיכנס לתהליך הזה
(מה כדאי? מה נכון עבורו? למה? כמה? איך? איפה? מתי? ועוד
אנחנו הבית שלכם בדיגיטל לכל שתצטרכו ומאמינים מאוד שאנחנו חברת קידום אתרים האחרונה שתחפשו!
אנחנו U-Digital חברת קידום אתרים בגוגל (לרבות קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל אדס, גוגל שופינג, יוטיוב ועוד) וגם מקדמים אתרים ברשתות חברתיות. בנוסף אנחנו מספקים שירותים משלימים בכל מה שקשור לקידום האתר והעסק שלכם.
כשמדובר על קידום אתרים אנחנו מובילים בתחום הודות לצוות מקדמים מקצועי עם ניסיון רב, מתודולוגיות עבודה שמוכחות בתוצאות החיפוש בגוגל ושימוש בכלים מתקדמים. כל זה מוביל אותנו להיות חברת הקידום הבאה שלכם 🙂
קידום אתרים בגוגל SEO ראשי תיבות של (Search Engine Optimization), הוא אוסף של שיטות עבודה ואסטרטגיות שנועדו לשפר את המיקומים והנראות של אתר האינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש בגוגל. המטרה העיקרית של קידום אתרים היא להגדיל את התנועה האורגנית (שאינה בתשלום) לאתר על ידי שיפור הדירוג שלו עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות במנועי חיפוש.
פעולות ושיטות קידום אתרים כוללים בין היתר:
קידום אתרים בגוגל SEO הוא תהליך מתמשך, כאשר מנועי החיפוש מתפתחים ללא הרף והתנהגות המשתמשים משתנה. חשוב לציין שקידום אתרים אינה מיידית ויכולה לארוך זמן עד שניתן יהיה לראות תוצאות משמעותיות. עם זאת, כאשר התהליך נעשה ביעילות, קידום אתרים יכול לעזור להגדיל את התנועה האורגנית, למשוך מבקרים רלוונטיים ובסופו של דבר לשפר את הנראות של האתר ואת התוצאות העסקיות.
גוגל מציעה מספר סוגים של אפשרויות קידום שיווק ופרסום כגון: קידום אתרי אורגני SEO, קידום ממומן בגוגל PPC, ושיווק באמצעות תוכן – כל אלו הן חלק מהשיטות הבולטות ביותר:
קידום אתרים אורגני (SEO) – קידום אתרים הוא אסטרטגיית שיווק אורגנית המתמקדת בשיפור הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות מנוע החיפוש בגוגל. זה כולל אופטימיזציה, יצירת תוכן באיכות גבוהה ובניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה כדי להגדיל את דירוג האתר עבור מילות מפתח רלוונטיות. קידום אתרים SEO היא אסטרטגיה ארוכת טווח שמטרתה למשוך תנועה אורגנית (לא בתשלום).
קידום בגוגל בתשלום לפי קליק (PPC) – פרסום ושיווק ממומן בגוגל (PPC), המופעל בדרך כלל באמצעות Google Ads, מאפשר למפרסמים ליצור ולהציג מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל ובכל רשת המדיה של גוגל. מפרסמים משלמים רק כאשר מישהו מקליק על המודעה וזוהי דרך מהירה וניתנת לשליטה להניע תנועה לאתר ומתאימה למטרות שיווקיות שונות, החל מיצירת לידים ועד למכירות מסחר אלקטרוני.
שיווק באמצעות תוכן – שיווק באמצעות תוכן כולל יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך רלוונטי ואינפורמטיבי כדי למשוך את קהל היעד. תוכן זה יכול ללבוש צורות שונות, כולל פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים, אינפוגרפיקה ועוד. גוגל מזהה ומתגמל תוכן באיכות גבוהה, מה שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מתהליכי הקידום אתרים האורגני SEO. שיווק תוכן יכול גם לתמוך במודעות למותג.
אסטרטגיית קידום אתרים שלנו מותאמת למטרות הספציפיות של העסק שלכם, לקהל היעד ולתעשייה שלכם. לפניכם כללים עיקריים של אסטרטגיית קידום אתרים שאותם אנו מיישמים:
אצלנו ב U Digital מאמינים מאוד בשיתוף הפעולה של הלקוח איתנו במטרה להביא לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר היותר בתהליך הקידום אתרים. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם תבינו מיד את ההבדל ואת המקצועיות ותשומת הלב הניתנת על הפרטים הקטנים ביותר. בכל תהליך של קידום אתרים אנו מבצעים איתכם את האסטרטגיות שמוזכרות בפסקה הקודמת עם תוספות ייחודיות לנו במשרד:
קידום אתרים אורגני מציע מספר יתרונות, כולל קיימות לטווח ארוך, עלות-תועלת ואמינות. עם זאת, זה יכול לקחת זמן ודורש קידום מתמשך. איזון בין קידום אתרים אורגני עם אסטרטגיות שיווק אחרות, כגון פרסום בתשלום, יכול לעזור לך להשיג נוכחות מקוונת. ישנם מספר יתרונות וחסרונות הקשורים לקידום אתרים אורגני בגוגל:
תוצאות – קידום אתרים אורגני יכול לספק תוצאות לטווח ארוך. ברגע שהאתר שלכם מדורג במיקומים טובים עבור מילות מפתח רלוונטיות, הוא יכול לשמור על מיקומו עם תחזוקה ועדכונים שוטפים. ולהביא לתוצאות רבות שלא תלויות בזמן או כסף לצרכי מימון.
חסכוני – בהשוואה לפרסום ממומן בתשלום, קידום אתרים אורגני הוא חסכוני. למרות שזה עשוי לדרוש השקעה ראשונית, העלויות השוטפות בדרך כלל נמוכות יותר, מה שהופך אותה לאסטרטגיה ארוכת טווח בעלת ערך. בניגוד לפרסום בתשלום לקליק (PPC), שבו אתה משלם עבור כל קליק לאתר, קליקים אורגניים הם בחינם. זה יכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות לאורך זמן.
אמינות ואמון – אתרים המופיעים בתוצאות חיפוש אורגניות נתפסים לרוב כאמינים יותר על ידי המשתמשים. דירוג אורגני גבוה יכול לשפר את המוניטין של המותג שלכם.
תנועה באיכות גבוהה – תנועת גולשים שמגיעה מחיפוש אורגני נוטה להיות רלוונטי יותר מכיוון שהיא מונעת על ידי משתמשים המחפשים באופן פעיל מידע, מוצרים או שירותים הקשורים לשאילתות החיפוש שלהם.
טווח הגעה רחב – קידום אתרים אורגני יכול לעזור לאתר שלכם להגיע לקהל גלובלי או מקומי, בהתאם לשוק היעד ולמאמצי האופטימיזציה.
בניית סמכות – קידום אתרים אורגני כוללים לרוב יצירת תוכן איכותי ואינפורמטיבי. זה יכול לעזור לבסס את האתר שלכם כסמכות בענף או בנישה. להיות אוטוריטה בתחום התעשייה שלכם!
לא מיידי – השגת דירוג אורגני גבוה יכול להיות תהליך שלוקח זמן. ייתכן שיחלפו מספר חודשים או אפילו שנים עד שתראו תוצאות משמעותיות, במיוחד עבור מילות מפתח תחרותיות במיוחד.
תוצאות לא בטוחות – תוצאות קידום אתרים אינן מובטחות. אלגוריתמים של מנוע החיפוש מורכבים, וגורמים המשפיעים על הדירוג יכולים להשתנות. מה שעובד היום אולי לא יעבוד ביעילות מחר.
תחזוקה מתמדת – קידום אתרים הוא תהליך מתמשך. אתרי אינטרנט חייבים להתעדכן באופן רציף, ולהתאים אסטרטגיות כדי להישאר תחרותיים בתוצאות החיפוש.
תחרות – בהתאם לתעשייה או לנישה שלכם, אתם עלולים להתמודד עם תחרות רבה על דירוגי חיפוש אורגני, מה שהופך את זה למאתגר יותר להשיג מיקומים מובילים.
קידום אתרים אורגני או באנגלית בשמו SEO – search engine optimization)), הוא בעצם התאמת האתר / הנכס הדיגיטלי שלכם למנוע החיפוש של גוגל. וכל זאת כדי שגוגל ידרג את העמוד הרצוי גבוה ככול הניתן.
תחשבו על זה רגע, כמעט כל דבר היום שמחפשים או מעוניינים לדעת פונים לגוגל. ולכן אם האתר שלכם לא נמצא בגוגל – אתם לא קיימים בכלל!
פוטנציאל החשיפה של העסק / האתר שלכם בתהליך קידום אתרים אורגני הוא אינסופי ואינו מוגבל בשעות, בימים וכן הלאה. כפי שציינו כאן קידום אתרים אורגני SEO הינו תהליך אורגני טבעי שבכל תקופת זמן גדל וגדל ומתקדם בתוצאות החיפוש מבחינת המיקומים של האתר ובכך מגדיל את התנועה לאתר – מבלי להשקיע תקציב פרסום!
תהליך קידום אתר בדרך אורגנית משתנה ודינמי ולכן חשוב להיות תמיד בעניינים ולהבין מה נכון ומה עובד עבור התחום שלכם. לדוגמא: קידום אתרים אורגני לעורך דין יהיה שונה מקידום אתרים אורגני לבעל עסק או לחנות אינטרנטית!
העמוד הראשון של גוגל הוא "המקום" אליו כולם רוצים להגיע אם באופן אורגני או באופן ממומן וכמה שיותר גבוה בעמוד הראשון, מתוך ידיעה שהעמוד הראשון מקבל את מרבית הטראפיק. העמוד הראשון של גוגל מחולק לאזורים ממומנים ואורגניים:
קידום אורגני SEO הוא בגדר חובה לכל בעל עסק או בעל אתר המעוניין להגדיל את המותג שלנו בדיגיטל. נוכחות דיגיטלית היא המפתח של כל עסק להצלחה בעידן הזה. אבל למה דווקא קידום אורגני? ולמה דווקא בגוגל?
קידום אורגני SEO נותן לכל אתר מס' יתרונות ברורים:
אבל למה לקדם את האתר בגוגל? גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם עם כ- 90% שליטה בשוק. קיימים מנועי חיפוש נוספים כמו בינג אך אינם ברי השוואה מול העוצמה והשליטה של גוגל.
כדי להבין טוב איך הקידום האורגני SEO עובד, ואיך הוא בעל השפעה כ"כ גדולה על העסק שלכם נסביר לכם באופן פשוט על מעגל הקידום:
*אצלנו ב U Digital הלקוחות נהנים מקידום אתרים אורגני SEO על כמות ביטויים רחבה מאות אפילו מאות ואין הגבלה ל 10 ביטויים או כל מגבלה אחרת – יש תיעדוף ביטויים כמובן!
קידום בתוך האתר On Site:
כאשר מדברים על קידום אורגני On Site הכוונה לכל הגורמים המשפיעים על האתר העצמו והמרכיבים שבו: מבנה והיררכיית האתר, איכות ומקוריות תוכן האתר, מהירות האתר, הפלטפורמה שעליה נבנה האתר ואיכות הקוד, מספר עמודים, כמות וגודל תמונות, תגיות מטא ועוד
קידום מחוץ לאתר Off Site:
בתהליך קידום אתרים אורגני ישנם גורמים המשפיעים על האתר מבחינה חיצונית, הכוונה לוותק ושם הדומיין, איכות וכמות הקישורים הנכנסים לאתר, עמודים עסקיים ופעילות ברשתות חברתיות, חוזק המותג ושם העסק, כמות הכניסות לאתר, יחס ההקלקה בתוצאות החיפוש, זמן שהייה באתר ועוד המון פרמטרים שונים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל.
ניתוח האתר – ניתוח מדויק לאתר מבחינת איכות התוכן הקיים, קישורים חיצוניים המפנים לאתר, דירוג ביטויים שבהם האתר עולה בגוגל, ניתוח אתרים מתחרים ועוד
מחקר מילים – אחד החלקים החשובים לפני שמתחילים בתהליך קידום אורגני. בשלב זה אנו מבצעים מחקר מילות מפתח ובוחרים אילו ביטויים לקדם, בחירת הביטויים מתבצעת על פי רלוונטיות הביטויים לאתר ולעסק, נפח החיפוש לאותו ביטוי, רמת התחרות על הביטוי, התוצאות המתקבלות ועוד משתנים רבים. בתהליך קידום אורגני לעסקים שלב זה הינו חשוב ביותר מכיוון שיש למדוד גם את רלוונטיות הביטויים למוצר ולעסק ויש לעשות הבדלה בין ביטויים שגולש מחפש בשביל לקבל מידע לבין ביטויים שהגולש מחפש בשביל לרכוש מוצר או שירות מבעל העסק.
אופטימיזציה – בשלב זה לאחר שהחלטתנו על רשימת ביטויים לקדום אנו בעצם מתאימים את הביטויים לאתר ולעמודיו השונים, יוצרים תוכן חדש ורלוונטי, מתאימים את התמונות והמדיה שבאתר ועוד.
תשתיות חיצוניות – לאחר שטיפלנו באתר עצמו, יש לקדם את האתר "מבחוץ", הכוונה לבניית מערך תשתיות חיצוניות כמו בלוג מותג, כתבות תדמית, שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, רישום באתרי אינדקס, עמודים עסקיים ברשתות חברתיות ועוד.
בקרה וניתוח – מומחה קידום אתרים בשלב זה ולאורך כל תקופת הקידום משתמש בכלי ניתוח ובוחן את כמות הכניסות לאתר, יחס ההמרה לפניות ומכירות דרך האתר, מאיזו פלטפורמה המשתמשים הגיעו, זמן שהייה באתר, ניתוח תנועת גולשים בעמודים ספציפיים ועוד.
לאחר שהסברנו באופן כללי מהו קידום אורגני ועל התהליך ומה ההבדל בין קידום ממומן נבחן את הפרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל, או במילים אחרות מה גורם לאתר אחד להיות במקום הראשון ולאחר במקום נמוך יותר. ניתן לחלק את הפרמטרים המשפיעים על דירוג האתר שלכם בגוגל לשניים: On Site ו Off Site
נעשה השוואה קטנה בין קידום אורגני SEO לבין קידום ממומן בגוגל PPC:
בקידום ממומן PPC הלקוח אמור לתקצב סכום פרסום אותו הוא משקיע בגוגל. שיטת הופעת התוצאת חיפוש היא לפי הקלקה על מודעה כלומר כל קליק = כסף!
הופעה במיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל (מנתונים שנבדקו ככול שתוצאת החיפוש שלכם גבוהה יותר כך ההסתברות שיכנסו לאתר שלכם תהיה גבוהה).
כמובן שיש עוד יתרונות וחסרונות לכל ערוץ שיווקי שלא ציינו כאן – אבל אלו עיקר הדברים. ומניסיון שלנו אתרים שמקודמים אורגנית בגוגל מחזירים את ההשקעה ובגדול!!!
לפניכם צילום מסך מתוך גוגל אנליטיקס המראה את כמות הכניסות לאחד האתרים שאנחנו מקדמים אורגני:
אחרי שעשינו סדר ביתרונות והחסרונות של הקידום האורגני לעסקים בגוגל לעומת הקידום הממומן – אנחנו ב UD Studio ממליצים לכם להתחיל את תהליך הקידום האורגני כבר עכשיו על מנת שתוכלו לראות תוצאות בעוד פרק זמן מסוים. כמו כן ההמלצה שלנו היא לשלב בין הקידום האורגני בגוגל לבין הקידום הממומן. עסקים רבים מבינים כי תהליך הקידום האורגני אורך זמן ולכן עד שביטויים מסוימים ידורגו בגוגל הם משקיעים בקידום הממומן על מנת להוריד בהמשך את עלויות הפרסום הממומן או להמשיך עם הקידום הממומן בנישות נוספות שכרגע לא מדורגות מספיק גבוה במנוע החיפוש של גוגל.
בחירה בקידום אתרים אורגני לעסק שלכם היא נכונה ביותר ובעלי עסקים רבים מבינים את היתרונות העצומים שיש לתהליך קידום זה. מדובר על ריצת מרתון שעשויה לחסוך לכם המון כסף בעתיד על הוצאות פרסום!
כמובן שחייבים לדעת כיצד לקדם נכון את האתר!
אל תישארו מאחור דברו איתנו ותתחילו להטיס את האתר שלכם קדימה
המשפט שמסכם הכי טוב את הנושא הוא: "השקעה לטווח ארוך"
יש לכם אתר וורדפרס? אם כן מעולה! אתרי וורדפרס נחשבים לאתרים מאוד נוחים לקידום הודות למערכת ניהול תוכן (CMS) שבה . אתרי וורדפרס מגיבים טוב יותר בתהליך קידום אתרים אורגני לעסקים בגוגל. אחד הפרמטרים החשובים בקידום אתרים הוא בעצם נושא התוכן והניהול של הקטגוריות עמודים מוצרים ועוד. במערכת וורדפרס שהיא בעצם אתר קוד פתוח ניתן לבצע שינויים רבים ולהפוך את האתר לנגיש יותר לגולשים ולמנוע החיפוש של גוגל.
[ פינת הידעת ] כל אתר שלישי היום בעולם בנוי על מערכת וורדפרס!
זה לא אומר שאם יש לכם אתר הבנוי על מערכת קוד סגור או מערכת אחרת, אי אפשר לקדם את האתר אורגני. אפשר וישנם אתרים במיקומים גבוהים ואתרים חזקים מאוד שאינם בנויים על מערכת וורדפרס. אך ההמלצה שלנו אם אתם מעוניינים לבנות אתר חדש או לשדרג את האתר שלכם אולי שווה שתבחנו מעבר לוורדפרס.
אחת השאלות הכי נפוצות בעולם אפילו לפני השאלה מסי או רונאלדו היא השאלה כמה זמן יקח לאתר שלי להיות מקודם אורגני בגוגל במיקום 1?
המטרה שלנו בקידום אתרים אורגני בשלב הקידום הוא לא לרדוף אחר המיקום ה 1 – אי אפשר להבטיח לאף לקוח כי הוא יהיה במיקום 1 תוך X זמן. מה שכן ניתן לומר הוא שצוות מקדמי האתרים אצלנו ב U Digital מקדם מס' רב של ביטויים ולא אחד במטרה אחת ראשונית והיא להביא כמה שיותר ביטויים לעמוד הראשון בגוגל. שיפור ושדרו המיקומים בעמוד הראשון תלוי ברמת תחרות מול המתחרים. לכן אנחנו מעריכים כי:
חשוב לציין: בתור התחלה חשוב להתמקד בביטויים מצומצמים ממוקדמי מכירות (כלומר ביטויים שמביאים עבודה ופניות לעסק שלכם ולא ביטוי כללי וסתמי).
לדוגמא: לעסק בתחום התקנה של מצלמות אבטחה נכון יהיה להתמקד בביטוי כמו מתקין / התקנת מצלמות אבטחה שהוא ביטוי ממוקד יותר ומדויק ומי שמחפש את הביטוי הזה נכון לצרוך שירות זה מאשר לקדם את הביטוי מצלמות אבטחה – שהוא ביטוי רחב מאוד שלאו דווקא מי שמחפש אותו מחפש שירותי התקנה של מצלמות אבטחה. חשוב להבין שבמקרה הזה הגודל (של נפח החיפוש של הביטוי) לא קובע – צריך להבין את הצורך של הגולש בכדי להתאים לו את השירות הטוב ביותר באתר שלכם.
דוגמא 2: אם יש לכם עסק שנותן שירותים בתחום הסייבר ואבטחת מידע נכון יהיה לקדם ביטויים כמו: שירותי אבטחת מידע / חברת אבטחת מידע / חברת אבטחת מידע לעסקים וכדומה (שימו לב שאלו ביטויים ארוכים יותר וממוקדים יותר לצורך של הלקוח הפוטנציאלי) מאשר לקדם את הביטוי "אבטחת מידע" שזהו ביטוי רחב מאוד שמי שמחפש אותו לאו דווקא מתעניין בשירותי אבטחת מידע.
חשוב מאוד לאפיין טוב טוב את תהליך קידום האתר שלכם אורגנית !
תהליך הקידום האורגני בגוגל מתבסס על שורה של גורמים המשפיעים על האופן שבו מנוע החיפוש מדרג אתרים. הבנה של נושאים אלה ויישום אסטרטגי של עקרונות SEO יכולה לשפר משמעותית את הנראות האורגנית. להלן הנושאים המרכזיים:
תוכן הוא הבסיס להצלחה בקידום אורגני. האלגוריתמים של גוגל מעריכים תוכן שמספק ערך אמיתי למשתמשים. על התוכן להיות:
בנוסף, על התוכן לכלול מילות מפתח במידה מדויקת, בלי עומס של מילות מפתח, ולהיות מעודכן באופן שוטף.
גוגל שמה דגש רב על חוויית המשתמש, מכיוון שהמטרה שלה היא להציע לגולשים אתרים איכותיים. הפרמטרים החשובים כוללים:
מערכת הקישורים היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום:
האופטימיזציה הטכנית מתמקדת בפרמטרים שקשורים למבנה האתר ולקוד. נקודות מרכזיות:
מדובר בעקרונות שגוגל שמה עליהם דגש רב:
כדי לשפר את ה-E-E-A-T, חשוב להציג מחברים מומחים, לציין מקורות אמינים ולשמור על שקיפות.
תוכן עשיר במדיה, כמו תמונות, סרטונים ואינפוגרפיקות, משפר את חוויית המשתמש ויכול לשפר את הדירוג. חשוב לדאוג:
הכל מתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו מיד תבינו שאתם לא מדברים עם עוד נציג שמוכר לכם שירות או מוצר אלא עם אנשי מקצוע שמקדמים אתרים אורגני ביום יום שלהם, מקדמי אתרים שנושמים את מנוע החיפוש של גוגל
#1 – צוות המקדמים שלנו מקצועי ויודע לאפיין בדיוק את העסק, התחום והמתחרים שלכם. כמובן שביחד איתכם נבין טוב יותר מה נכון לכם מבחינת תהליך קידום האתר והיכן יש לנתב את הכיוון של הקידום בכדי לקבל תוצאות מקסימליות בפרק זמן הקצר ביותר. לא מתחילים לקדם את האתר לפני שאנחנו יודעים בוודאות תוך שקיפות מלאה ללקוח, כיצד אנו הולכים לעשות זאת!
#2 – שירות מעולם אחר קידום אתרים אורגני בגוגל זה לא רק ביצוע ועבודה מצוינת אלא תודעת שירות ללקוח. ללקוחות יש המון שאלות, חששות, הצעות וכדומה והצוות שלנו יודע להקשיב ולתת מענה ושקיפות ללקוח בכל דבר שנעשה באתר, במיקומים שעלו, ובהזדמנויות שיש עוד לפנינו. הלקוח מרגיש שהוא חלק מהתהליך הזה שנקרא קידום אתרין אורגני. השירות לא נגמר בדו"ח חודשי וזהו אלא בשיחות יזומות עם מנהל הפרויקטים האישי של כל לקוח.
נגלה לכם סוד שאותנו לא מפתיע – אבל הקשר הבינאישי בין הלקוחות שלנו לבין מנהלי הפרויקטים כ"כ אדוק שנרקמות מערכות יחסים ממש טובות והאווירה הזו הופכת את התהליך של הקידום אתרים לנעים ומקצועי יותר !
#3 – משרד פרסום דיגיטלי שלם שעובד בשבילך! נשמע מפוצץ? אבל זה באמת ככה! U Digital זה לא עוד חברת קידום אתרים סטנדרטית הדבר הכי חשוב לנו זה ההצלחה של הלקוחות שלנו. קידום אתרים אורגני זה לא רק תוכן + קישורים אלא שברוה המקרים אנחנו דואגים גם לנראות של האתר אותו אנחנו מקדמים ולכן אצלנו במשרד יש מעצבים גרפיים תותחים + צוות פיתוח ותכנות אתרי וורדפרס + צוות כותבי תוכן שיווקי מקצועי שעובדים בשבילך והכל באותו עלות של קידום האתר.
אתר שאנו רואים כי מחייב מתיחת פנים ושיפור הנראות אם זה בבאנרים, אם זה בעדכון ותכנות של דברים בקוד האתר, הוספת אלמנטים שיווקיים שיגדילו מכירות ולידים ולא רק להגיע לעמוד הראשון ושיפור זמן טעינת האתר – אז אנחנו לא שואלים את הלקוח אנחנו עושים! אנחנו נשקיע את כל המאמצים שניתן בכדי שהאתר שלכם יתקדם במנוע חיפוש של גוגל וייתן בראש!
#4 – ערך מוסף הוא הגדולה שיש למשרדנו. גם לאחר שאפיינו את האתר ואת תהליך קידום האורגני של האתר שלכם המון פעמים אנחנו מביאים דברים ועדכונים נוספים לאתר אם זה למשל ב:
הכל מתחיל באסטרטגיית שיווק חכמה! וכמובן חשוב שאסטרטגיית קידום האתר תדע להשתנות לפי השינויים וההתקדמות של הביטויים במנוע החיפוש. מה שנכון היום פחות רלוונטי מחר.
לאחר שפגשנו אתכם והבנו מה בדיוק אתם מחפשים וצריכים בכדי למקסם את קידום האתר שלכם בגוגל אנחנו ניגשים אל מלאכת בניית אסטרטגיית קידום אורגני מותאמת רק לכם. לכל עסק יש את המיוחדות שלו בהתייחסות לתהליך קידום האתר אורגנית בגוגל.
חלק מבניית האסטרטגיית קידום כוללת בתוכה:
כל זה יבטיח שקידום האתר שלכם ברמה אורגנית יהיה יעיל מהיר ואפקטיבי!
הכנו לכם מס' טיפים שיעזרו לכם לחסוך זמן וכסף בתהליך השיווק והפרסום של האתר וכמובן בקידום האתר אורגני.
טיפ 1 – סוף מעשה במחשבה תחילה: אם אתם עומדים לפני בנייה של אתר חדש או בניה מחודשת של האתר שלכם קחו בחשבון תמיד תמיד את נושא קידום ושיווק האתר שלכם. אתר יפה לא אומר שיתקדם מהר יותר – יש חשיבות לתכנון האתר עוד בטרם בנייתו.
טיפ 2 – סוף מעשה במחשבה תחילה 2: אם האתר שלכם כבר בנוי ובאוויר חשוב לבצע תכנון מקדים של מבנה האתר שלכם למנוע החיפוש של גוגל לסדר את העמודים הרלוונטיים את הקטגוריות את הפוסטים את המוצרים ואז להתחיל במלאכת הקידום ובכך ניתן לחסוך זמן קידום יקר!
טיפ 3 – הטאץ' האישי שלכם: אנחנו ממליצים תמיד ללקוחות שלנו להוסיף בכל עמוד אותו אנו מקדמים את הטאץ האישי שלכם ולתרגם אותו לטקסט כתוב / סרטוני וידאו. נסו לחשוב מה מעניין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם – לא רק כמה אתם הכי טובים הכי יפים הכי מקצועיים אלא תנו ערך אמיתי לגולש שכרגע בפעם הראשונה נכנס לאתר שלכם. זה יכול לבוא לידי ביטוי ב:
טיפ 4 – להגיע לעמוד ראשון בגוגל: את זה כבר נגלה לכם בפגישה איתנו
כמה עולה קידום אתרים אורגני? טוב זו השאלה השנייה הכי נשאלת ביותר אחרי כמה זמן אהיה בעמוד ראשון בגוגל. התשובה לכך היא מתחכמת קצת
אתר תדמית שמקדם בעל עסק שנותן שירות מסוים יהיה שונה בעלויות קידום מחנות אינטרנטית. הגורמים השונים למחיר הם בכמות ההשקעה בזמן עבודה בכל חודש ובכמות המשאבים אותם צריך להשקיע בכדי שיהיה אפקטיבי לקידום אתרים אורגני.
העלויות של קידום אתרים אורגני יתחילו החל מ 2000 ₪ ויכולים לטפס למעלה. הממוצע של מחיר קידום אתרים אורגני נע סביב 2500-3500 ₪ בחודש.
בפגישת ההיכרות והייעוץ שלנו שאגב לאל עלות – נדע לתת לכם אפיון ראשוני בלבד לתחום ולנתונים של האתר שלכם ונדע להתאים לכם את עלות הקידום האורגני בהתאם לצורך שלכם. לכל בעל עסק יש צורך שונה גם אם מדובר בתחומים זהים. לכל עסק יש את התוכנית העסקית שלו שלפיה הוא מתמקד בפרסום והשיווק.
התשובה למחירי קידום אתרים אורגני אולם תלויה בעסק עצמו במטרות שלו ובסוג העסק – אך המחיר נקבע במטרה לתת אפקט טוב לקידום שיתן מענה מהיר ואיכותי.
אנחנו שומעים זאת המון, והמשפט הידוע "זול עולה ביוקר" הוא בדיוק מה שעשוי לקרות במקרה זה. לא משנה איזה אתר מנסים לקדם ישנם משאבים חיצוניים שעלותם גבוהה מאוד כמו תכנים + קישורים + זמן עבודה + תוכנות מיוחדות ועוד שיבטיחו עבודת קידום אתרים אורגני אפקטיבי ואיכותי. ועכשיו שאתם מבינים כי ישנם עלויות רבות הקשורות לתהליך קידום האתר אתם מבינים כי בסכום כזה כמות העבודה שתתבצע על האתר שלכם תהיה בהתאם למחיר.
זכרו! קידום אתרים אורגני זו השקעה ולא הוצאה – האתר שלכם זה המראה שלכם ברשת והחוזקה שלכם ברשת. זהו נכנס דיגיטלי אסטרטגי חשוב ביותר.
אם הגעתם עד כאן סימן שיש ביננו כבר כימיה טובה. זה הזמן ביחד איתכם לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה אל הגדלת התנועה לאתר שלכם. צרו איתנו קשר וקבעו איתנו פגישת היכרות (ללא עלות) במטרתה לפקוח לכם את העיניים בקשר ליכולות ולמיקסום הפוטנציאל של העסק שלכם ברשת.
בפגישה איתנו תשבו עם אור פלתה הבעלים של U Digital , ולא עם נציג מכירות – תרגישו זאת כבר בפגישה איתנו. יש לנו מטרה זהה לקחת את העסק שלכם ולהגדיל את הכניסות לאתר את הפניות ואת המכירות תוך התאמה אישית לצרכים ולאינטרסים שלכם מבלי לדחוף לכם שירותים שאינכם צריכים.
הצטרפו אלינו אל משפחת U Digital משרד פרסום דיגיטלי צעיר ומקצועי שיעיף את האתר שלכם קדימה
מחכים לכם
אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital לא מחייבים אתכם לתקופת זמן, בחוזה התקשרות איתנו עליכם לתת התראה של 30 יום לפני סיום התקשרות וזהו.
אנחנו מאפשרים ואף מעודדים לקוחות שמעוניינים להצטרף אלינו לחברת קידום אתרים לדבר עם לקוחות מרוצים שלנו.
תהליך קידום אתרים משתנה מאתר לאתר ומתחום לתחום לכן לא ניתן באמת להעריך את הזמן באופן כללי. הסברה הרווחת היא שניתן לקבל תוצאות בין חצי שנה – לשנה (זה תלוי בהמון משתנים כמובן).
לעסקים שמעוניינים לקבל תוצאות מיידיות, אנו ממליצים לשלב קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק לצד הקידום האורגני.
עלות קידום אתרים אורגני בגוגל תלויה בפרוייקט עצמו וגם ברצונות של הלקוח. יש לנו מס' חבילות קידום שמותאמות ללקוחות עם אתרי תדמית ואתרי סחר מקוונות. לכל חבילה יש את היתרונות שלה. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מסודרת ומותאמת אישית לעסק שלכם ולתקציב שלכם.
ההבדל בין קידום אתרים לעסק הנותן שירות לעומת חנות אינטרנטית היא בכמות הביטויים והעמודים אותם מקדמים. לרוב בחנויות אינטרנטיות יש הרבה יותר עמודים לקדם מאשר אתרי תדמית, וכתוצאה מכך ההשקעה בפרוייקט של חנות יהיה גבוה יותר.
אנו פועלים בכמה ערוצים בהקשר של תכנים לאתר לרבות שימוש בכותבי תוכן מקצועיים, סיוע בלקוח בתכנים רגישים, שימוש בכלי AI, באנשי קופירייטינג ועוד.
זו השאלה שכולם שואלים אותנו – התשובה שלנו היא מאוד פשוטה 100% תשומת לב ואכפתיות לעסק שלכם. תוכלו להבין ולהרגיש זאת כבר בשיחת טלפון הראשונה שלכם איתנו! כמובן שנוכל להראות לכם הצלחות ולתת לכם לדבר עם לקוחות שלנו.
עסק שמעוניין לפרוץ ולגדול חייב לקדם את האתר בכל הזירות האפשרויות! גם בגוגל אורגני, גם ממומן ובוודאי שגם ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב וכו').
כן בהחלט! אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בעצמכם יש ברשת וגם באתר שלנו תכנים רבים שיכולים לעזור לכם לקדם בעמכם את האתר. נוסף לכך יש לנו חבילות קידום אתרים עשה זאת בעצמך שניתן לשלם באופן חד פעמי ולקבל שירותים מקצועיים מאיתנו.
בתחומים לא תחרותיים המיקומים ישמרו, אך אט אט עד שהמתחרים שלכם יטפסו במיקומים בתוצאות החיפוש ויעברו אתכם במיקומים. לעומת זאת בתחומים תחרותיים הפסקת תהליך הקידום אתרים יוביל די מהר לירידה במיקומים של תוצאות החיפוש.
כמובן שאנו ממליצים לעבוד איתנו, עם חברת קידום אתרים מקצועית בעלת ניסיון רב ובעלת אמצעים רבים בכלים, תוכנות וספקים חיצוניים שמסייעים לנו לשפר ולהצליח בתהליכי הקידום של האתר שלכם.
בהחלט! לקוחות המעוניינים לקדם את האתר שלהם בחו"ל יכולים לעשות זאת בעזרתנו. אנו מקדמים לקוחות רבים בעולם לרבות: אוסטרליה, ארה"ב בריטניה ועוד. קידום אתרים בחו"ל מתנהג באופן שונה מתהליכי הקידום בישראל ולכן יש לבצע איפיון מעמיק של הפרוייקט.
מכיוון שכל הפעולות שנעשות בתוך האתר ומחוצה לו תלויות בסריקה של גוגל אחר אותם שינויים ולאחר הסריקה יתבצע שינוי במיקומים לפי האלגוריתם של מנוע החיפוש. ישנם פעולות שנעשות היום ויסרקו לאחר X ימים וידורגו בתוצאות חיפוש רק לאחר X זמן. לכן לכל פעולה יש את ההשפעה שלה בקצב שלה.
אצלנו בחברת קידום אתרים U Digital מקדמים אתרים לכל סוגי הפלטפורמות הקיימות לרבות: וורדפרס, שופיפיי, קונימבו, אי-שופ, וויקס, ישראכרט, מג'נטו, Wobily, פרסטהשופ, 123SITE ועוד. יש לנו ניסיון רב עם כל הפלטפורמות המבילות בשוק.
© כל הזכויות שמורות ליו די סטודיו בע"מ