קניית קישורים

בכדי להתקדם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל לא די בתוכן איכותי ומקצועי, ברוב המקרים יש צורך בסיוע של קישורים (לינקים) המסייעים לאלגוריתם של גוגל לדרג את תוצאות החיפוש. לשם כך יש צורך של קניית קישורים / החלפת קישורים – בתיעדוף על קניית קישורים איכותיים!!! ולא ספאם.

שירותי קניית קישורים הפכו לשירות חובה לכל סוכנות שיווק לקידום אתרים אורגני SEO / לכל בעל אתר המעוניין לקדם את האתר שלו. שירותי קניית קישורים חוסכים זמן יקר מאשר להשיג קישורים טבעיים. קניית קישורים איכותיים תורם לתהליך קידום שוטף:

  1. אין צורך במשא ומתן
  2. כתיבת התוכן והמאמר OTH על חשבון הבית (אתם משלמים על זה גם)
  3. אתם מקבלים חשבונית ומדובר בהוצאה מוכרת
  4. איכות אתרים
  5. מגוון של אתרים לבחירה
  6. הקישור נותר לאורך זמן בלי חשש שיוסר
  7. העלאת התוכן והקישור בתורה נכונה ואפקטיבית
  8. רכישת תמונה ברישיון לכל מאמר עם קישור
  9. הכי חשוב – האתר שלכם מתקדם!

מחירון קניית קישורים ב UD STUDIO – כמה עולה לקנות קישורים?

המחירים המוצגים באתר ללא מע"מ, המחיר כולל בתוכו את התוכן עד 300 מילה.

לרשימת האתרים ומחירים צרו איתנו קשר או השאירו פרטים 03-6340413

קניית קישורים איכותיים

למה לקנות קישורים ב UD STUDIO?

אנו ממליצים לכל משרד פרסום או בעל אתר המעוניין בקניית קישורים לפנות אלינו וליהנות מהיתרונות שיש רק אצלנו ואין אצל אחרים וגם לא יהיה! 

אנחנו ב יו די סטודיו מבינים טוב מאוד מהו קישור איכותי ומה יעיל ומה פחות יעיל ואיך להפיק את המירב מכל קישור לא משנה באיזה אתר הוא נמצא מבחינת חוזק ודירוג אתר. דרכי הפעולה שלנו הם יסודיים ומקצועיים ואנו לא עובדים במאסות של קישורים – כל קישור מקבל את מקסימום תשומת הלב.

היתרונות של קניית קישורים איכותיים דרכנו:

  1. אסטרטגיית קישור בריא: כל קישור שלקוח צריך מקבל תשומת לב מבחינת האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורו – זה לא מסתכם בבלוק של תוכן משעמם שמשם יוצא קישור לאתר. יש תכנון וחשיבה מסודרת כיצד להפיק את המירב מכל קישור.
    אנחנו בוחנים את האנקור שהלקוח צריך + בוחנים את האתר ששם יעלה הקישור + מתכננים מאמר איכותי ומקצועי המשרת קודם כל את הקורא הפוטנציאלי ובמטרה לקדם את המאמר שעולה באתר + שילוב נכון ובריא של האנקור בתוך המאמר = כל זה מביא את המאמר עצמו להתקדם בגוגל במנוע החיפוש בביטויים שתוכננו לאמר הספציפי וגם הקישור של הלקוח נהנה מהעובדה שגם יש קישור באתר וגם המאמר ששם נמצא הקישור מתקדם ככול שעובר הזמן. בניגוד לקישורים באתרי חדשות ומקומונים ששם ככול שעובר הזמן הקישור נדחק לאחר.
  2. אופטימיזציה לכל קישור שנקנה:  כן, כן… וברור!
    אנחנו עושים אופטימיזציה לכל מאמר שעולה עם הקישור – זה לא מובן מאליו בכלל. אבל על מנת שהמאמר שעלה עם הקישור יתחזק במנוע החיפוש הוא זקוק לאופטימיזציה כמו: תגיות מטא (כותרת+תיאור+מילת מפתח), היררכיית כותרת נכונה + בניית הקישורים בתוכן פנימיים והקישור היוצא. השילוב הנכון של תוכן איכותי ואופטימיזציה מסייעות לחיזוק הקישור והאנקור במאמר עצמו, ובכל אנו מביאים את כל תחום קניית קישורים לסופר מקצועי!
  3. תמונה ברישיון: בכל מאמר שאנו מעלים עם הקישור יש תמונה ברישיון עם תגית אלט מסודרת שמטרתה לסייע בתהליך חיזוק המאמר במנוע החיפוש – מה שיוביל באופן טבעי את החיזוק של הקישור שלכם.
  4. כותבי תוכן מקצועיים: בשירותי קניית קישורים הקישור שנקנה נמצא בתוך תוכן / מאמר ולכן יש צורך בכתיבת תוכן מקצועי ואיכותי ולא עוד מאמר SEO משעממים שמכילים בלה בלה בלה בלה + הקישור שלכם. כל המאמרים שלנו נכתבים ע"י כותבי תוכן מקצועיים שמספקים מאמרים מעניינים ובעלי ערך לקורא. לרוב התכנים שלנו הם סביב 300-400 מילה לכל מאמר.
  5. העלאת התוכן ע"י מקדמי אתרים: את התוכן + הקישור (האנקור שלכם) + תמונה + אופטימיזציה + שליחת המאמר החדש לסריקה יזומה למאמר ב Search Console – מבצעים מקדמי אתרים מקצועיים בחברתנו, כך שאתם מקבלים שירות קניית קישורים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. מקדמי האתרים שלנו עושים את הפעולות הללו ביום יום שלהם בצורה הטובה והמקצועית ביותר וגם אתם נהנים משירות מקצועי.
  6. מחירים: מחיר שירות קניית קישורים איכותיים אינו יקר בעקבות כמות העבודה שאנו משקיעים והמחיר מותאם למחירים המקובלים בשוק. זכרו שאתם קונים קישורים זה לא רק המחיר אלא צורת העבודה ואיכות העבודה על הקישור במטרה שיספק את מטרתו בקידום הביטוי אותו אתם מקדמים.
  7. אתרים: כל האתרים שלנו הם אתרים שנבנו בוורדפרס ע"י והם עוברים קידום אורגני בעצמם ובכך האתרים שאנו מציעים לכם לקניית קישורים הם לא רק חוות קישורים אלא אתרים עם תוכן איכותי והם מקודמים ברמה חודשית. כל המאמרים שעולים לאתרים שלנו מסייעים לאתרים להתקדם ובכך גם אתם מרוויחים אתרים מתוחזקים שמתחזקים בכל חודש.
  8. זמינות: הזמינות של שירות קניית הקישורים שלנו הוא הגבוה ביותר, מרגע הזמנת הקישור אנו נדאג לתכנון + הזמנת התוכן + העלאת המאמר לאתר תוך 3-4 ימי עסקים בלבד.
  9.  

מדריך קניית קישורים איכותיים

הכנו לכם מדריך מפורט של קניית קישורים איכותיים שיוכל לעשות לכם סדר בתהליך הבחירה והרכישת קישורים. כל מה שחשוב שעליכם לדעת:

קניית לינקים וקישורים איכותיים

מה זה קישורים?

קישורים / לינקים הם בעצם "המלצות" לאתר X מאתר Y בביטוי מסוים. קישורים נותנים לגולשים ערך מוסף בין אם מדובר בקישור פנימי בתוך האתר וקישור חיצוני. תחשבו שזה בדיוק כמו בויקיפדיה ששם בכל תוכן יש ערכים עם הגיון מסוים בהפניית הגולש לערך אחר ובכך נוצר רשת שלמה באתר של תכנים המחברים בין עמודי האתר. הגולש נשאר יותר זמן באתר ועובר בין דפים וגם אם הוא יוצא לאתר אחר מהקישור ושוהה מספיק זמן באתר החיצוני – כל זה מעניק לגולש חוויית גלישה וערך מוסף לשאילתא או לנושא שהוא חיפש. לכן קישורים הם פקטור מאוד חשוב בתהליך הקידום האתרים – גם קישורים פנימיים וגם קישורים חיצוניים.

הקשר בין SEO לקישורים

קישורים פנימיים וחיצוניים מסייעים למנוע החיפוש של גוגל להבין מה הם העמודים החשובים והביטויים החשובים באתר גם ע,י התוכן וגם ע"י הקישורים (ההמלצות) המובילים אל האתר ומחוצה לו. קישורים חיצוניים המובילים לאתר מסוים "מראים" ומחזקים את האתר שמקבל את הקישור בביטוי מסוים ובתחום מסוים.

אם יש לי אתר שמתמחה במכירה של אביזרים לחתונה יקבל קישורים ממליצים מאתרים קשורים של ספקים של חתונות או אפילו מאתרים שמוכרים גם הם אביזרים לחתונה יסייעו לגוגל להבין כי מדובר באתר עם סמכות מסוימת והשילוב של הקישורים הנכנסים עם התוכן בעמוד אותו אנו מקדמים מסייע בתהליך של קידום הביטוי.

הקשר של קישורים ל SEO הוא קשר הדוק – ישנם המון פרמטרים לקידום אתרים נכון אך עיקר הדברים שיסייעו לקידום האתר הוא תוכן וקישורים. דומיין חדש / דומיין שמעולם לא עבר קידום לא די בכך שיהיה לו תוכן איכותי ארוך ומקצועי קישורים יסייעו לגוגל להבין שמדובר באתר עם המלצות ובכך הוא ידרג אותו טוב יותר. בקידום אתרים אורגני SEO יש צורך בשילוב נכון של קישורים ותוכן בכדי שאתר יתקדם.

ההבדל בין קישורים טבעיים לקניית קישורים?

בתחום הקישורים לאתר קיימות האפשרויות של קניית קישורים ושל קישורים טבעיים ללא עלות. בתהליך קניית קישורים התהליך הוא פשוט מהיר ויעיל – אתם מחליטים על האתר שבו יופיע הקישור שלכם מבלי להתפשר ורוכשים אותו.  בתהליך השגת קישורים טבעיים מדובר על תהליך ארוך שמצריך מכם לבצע:

  1. החלפת קישורים – כלומר אתם יכולים להציע לבעלי אתרים את האתר שלכם לטובת הוצאת קישור ובתמורה לכך לקבל קישור לאתר שלכם. כל אחד מהצדדים אמור לכתוב את התוכן ולהעלות אותו לאתר. מדובר ברוב המקרים על שעות של חיפוש אתרים בין בעלי אתרים + משא ומתן על מה נותנים ומה מקבלים + המתנה ארוכה לקבלת התוכן להעלאת התוכן לאתר.
  2. מאמר אורח – ניתן לפנות אל בעלי אתרים ולהציע להם תכנים מקצועיים לאתר בתמורה לקרדיט. במקרים אלו צריך להשקיע זמן בחיפוש בעלי אתרים שיסכימו לכך ולהשקיע זמן בכתיבת מאמר שישביע את רצונו של בעל האתר.
  3. קישורים אינדקסים / פורומים –   מדובר באתרים / באינדקסים המאפשרים לרשום את העסק שלכם בחינם ולהוציא משם קישור אל האתר שלכם. כמו כן ניתן להשתמש בפורומים מסוימים ושם להוציא קישורים. חשוב לשים לב לאינדקסים שמתוחזקים ופעילים וזהו התחלה טובה אם בכלל אין לאתר שלכם קישורים נכנסים.
  4.  

 

סוגי קישורים לקניה

כאשר אתם רוכשים קישורים / לינקים חשוב לשים לב לכך שהקישורים מובילים את הזחלן של גוגל אל האתר המיועד. קיימים אתרים / אינדקסים שהקישורים שם מוגדרים בתגית nofollow – תגית שמורה לזחלן של גוגל שסורק את האתר לא לעבור אל האתר המפנה.

משתמשים בתגית nofollow בד"כ שמוציאים קישור לאתרים אחרים או לרשתות חברתיות מתוך האתר. במטרה לתת ערך לגולש עם קישור חיצוני אך להוציא את הזחלן החוצה מהסריקה. כלומר כל המיץ (JUICE) נשאר באתר ולא זולג החוצה.

בשירותי קניית קישורים צריך לשים לב שאתם רוכשים קישור מאתר שאין לו התנייה של nofollow או שבעל האתר הוסיף תגית nofollow לקישור שרכשתם ללא ידיעתכם!

סוגי אתרים לקניית קישורים

אחת הטעויות הרבות בשירותי קניית קישורים הוא סוג האתר שאותו בוחרים. כאשר יש לנו אתר בתחום מסוים או בנישה מסוימת אנחנו צריכים לחפש אתרים בנישה זהה / דומה / מקבילה ומשם לקנות קישור. נושא קניית הקישורים הוא לא רק בשביל הקישור – ישנה אסטרטגיה שלמה מהיכן ואיפה להוציא להוציא ולקנות קישורים.

לדוגמא: אם יש לי אתר בתחום שמלות כלה אני אחפש אתרים בתחומים דומים / משלימים כמו: אתר שמלות כלה, אתר לאביזרים לחתונה, צלמים, מגנטים לחתונה, מעצבי אופנה וכדומה. לא מומלץ לקנות קישורים עבור אתר לשמלות כלה מאתרים כמו: צימרים, אתרי בעלי מקצוע, עורכי דין, לימודים (כבר ראינו המון זוועות בתחום הזה תאמינו לנו 🙂 )

חשוב מאוד לבחור רק באתרים נכונים – גם אם הם פחות חזקים מבחינת דירוג! הסברנו לכם קודם לכן כיצד להפוך כל מאמר עם קישור למאמר מנצח!!

ההבדל בין קישור איכותי ללא איכותי

אם אתם מחפשים קניית קישורים אתם ודאי תיתקלו במונחים כמו DR או UR שכביכול מדרגים את האתר. אנחנו מאמינים שקישור איכותי מורכב ממכלול שלם של דברים שיש לבצע. כמובן כמובן שאתר שמקודם שנים וחזק בתחום שלו ישפיע עם קישור ממנו לאתר אחר הודות לותיק ואיכות האתר שממנו הקישור יוצא. אך גם באתרים לא הכי חזקים מבחינת ותק וטראפיק ניתן להפוך את הקישור לאיכותי .

  1. אתר שמתאים לתחום של האתר שלי
  2. מאמר מקצועי ואיכותי
  3. אופטימיזציה מלאה למאמר
  4. קישור follow
  5. אתר עם טראפיק (עדיף)

קישור לא איכותי הוא לרוב קישור שעלה לאוויר העולם רק בשביל לעלות מבלי מחשבה ואסטרטגייה מאחוריו, לרוב קישורים אלו יראו כך:

  1. אתר לא מתאים לתחום של האתר שלכם
  2. מאמר SEO פשוט (90% מהמקרים נושא המאמר יהיה זהה לנושא הביטוי אותו מקדמים – שזהו פספוס ענק לטעמנו)
  3. ללא אופטימיזציה
  4. במקרים גרועים הקישור נמצא עם תגית nofollow
  5. קישורי פוטר
  6. קישורים מאתרי ספאם / חוות קישורים

איך מטמיעים קישורים נכון

כאשר ניגשים להעלאת הקישור שקניתם יש לבצע מס' פעולות נכונות מעין צ'ק ליסט להטמעת קישור בצורה נכונה:

  1. כותרת המכילה את הביטוי אותו מצמידים למאמר.
  2. הדבקת התוכן באתר באזור המיועד.
  3. היררכיית כותרות נכונה H1  H2  H3  וכדומה
  4. קישורים פנימיים וקישור חיצוני – עדיפות לקישור היוצא שיהיה מעל הקישור הפנימי.
  5. הקישורים במאמר יהיו החל מהפסקה שנייה ואילך – מה ההיגיון שגולש נכנס לקרוא מאמר ומיד בשורה הראשונה מופנה בקישור למקום אחר ?!
  6. שכמות הקישורים (הפנימיים והחיצוניים) במאמר יהיה מותאם – כלומר לא יהיה הגיוני מאמר של 100 מילה עם 10 קישורים.
  7. אופטימיזציה – תגיות מטא + תמונה עם תגית ALT
  8. אם הקישור שקניתם עוסק בתחום מקביל לאתר ששם ימצא הקישור והמאמר לא עוסק באופן ישיר בתחום של הקישור היוצא – ודאו שתהיה לפחות פסקה תוכן אחת שמתייחסת לנושא ומשם יצא הקישור.
  9. עדיפות לשליחת המאמר החדש לסריקה יזומה בגוגל סרץ' קונסול. אם לא ניתן פשוט ממתינים לסריקה הבאה של גוגל.
  10. בדיקה שאכן יש הפניה כמו שצריך ואין בעיה או הפניה לעמוד שגיאה 404

 קניית לינקים

מה קורה שלא עושים את זה נכון?

כאשר לא מטמיעים קישור כמו שצריך או כאשר רוכשים קישורים בצורה לא נכונה הדבר עשוי להביא לתוצאות לא רצויות:

  1. הקישור לא משפיע כלל על תוצאות החיפוש – וזהו עוד מצב טוב.
  2. האלגוריתם של גוגל "מבין" כי הקישור לא נכון ולא איכותי / ספאם – ועל כן הוא מחליש את דירוג האתר.
  3. הגזמה בקניית קישורים לאתר או בכניסת קישורים לאתר – כמות לא סבירה ולא טבעית של המלצות לאתר עשויה להוביל לכך שהאלגוריתם של גוגל יזהה פעילות חשודה לא טבעית של כניסת קישורים לאתר – דבר שעשוי להוביל לענישה ידנית.
  4. ענישה ידנית מגוגל – במקרה קיצון זה מדובר על ענישה מכוונת ע"י גוגל דבר העשוי להביא להתרסקות רוחבית של כל המיקומים באתר. נזק מסוג זה עשוי להביא שנים של עבודה לטמיון.

במקרים של קישורים רעים או בשל עבודה רשלנית – יש לערוך את הקישורים / להסירם. במקרה שבו לא ניתן להגיע אל מקור הקישור ולהסירו ניתן לבקש התנערות מקישורים (Disavow) בגלי מנהל האתרים של גוגל.

חשוב להבין שקניית קישורים או השגת קישורים לאתר היא עבודה מקצועית בפני עצמה ואין לזלזל בדבר!

כמה קישורים להוציא מכל מאמר בקניית קישורים

כמות הקישורים שמוצאים בכל מאמר היא תלויה בכמות המילים והמאמר וגם באופן טבעי והגיוני. כאשר יש לנו מאמר של כ 300 מילה לדוגמא לא יהיה הגיוני להוציא ממנו 8-10 קישורים (גם אם פנימיים). בשירותי קניית קישורים יש כל מיני אסכולות בדבר – יש המוציאים עד 3 קישורים חיצוניים מתוך המאמר, יש המוצאים רק קישור אחד חיצוני מתוך המאמר ועוד כל מיני פרשנויות.

ההמלצה שלנו שמדובר על קניית קישורים הוא:

  1. קישור אחד יוצא בלבד.
  2. קישור פנימי 1-2 במקסימום – כאשר העדיפות היא שמיקום הקישורים הפנימיים יהיו מתחת לקישור היוצא (בתשלום).

מה חשוב לשים לב בקניית קישורים

שאתם קונים קישורים לאתר שלכם או לאתרי לקוחות שלכם חשוב לשים לב לכל מה שכתבנו לכם במדריך קניית קישורים. עבודה רשלנית יכולה להוביל הפוך למה שהתכוונתם. גם אם קניתם קישור ב 1000 ₪ מפורטל חללית סופר חזק אך העבודה נעשתה בצורה רשלנית זה עשוי לפגוע בכם. לכן שימו לב לכל הפרמטרים שציינו כאן. בקצרה ובנקודות מה שחשוב לשים לב אליו:

  1. בחירת אתר מתאים
  2. נושא המאמר / התוכן יהיה מותאם לתחום (עדיפות לביטוי עם נפח חיפוש)
  3. תוכן מקצועי ומעניין
  4. אופטימיזציה מלאה – לא לוותר על זה!
  5. אנקור נכון ומותאם לצורך שלכם

איך בוחרים אנקור נכון בקניית קישורים?

אחד הנושאים החשובים ביותר בקניית קישורים הוא האנקור – הביטוי ממנו יוצא הקישור. הבחירה בביטוי / ביטויים שמשם יצא הקישור הוא סופר חשוב לקידום האתר שלנו. חשוב לבחור אנקור שמשרת נכון את הצורך שלכם ולהימנע מביטויים לא הגיוניים קצרים בעלי תחרות גבוהה ולא מדויקת או לחליפין להימנע מאנקור ארוך שעשוי לבלבל את האלגוריתם של גוגל.

קצת דוגמאות מהשטח של עשה ואל תעשה בבחירת אנקור בקניית קישורים:

  1. עסק של מעצבת לשמלות כלה – תחפשו להוציא קישור באנקורים כדוגמת: שמלות כלה , שמלת כלה, מעצבת שמלות כלה, עיצוב שמלות כלה, שמלות כלה רומנטיות, עיצוב שמלות כלה קצרות וכדומה.
    לא מומלץ לבחור באנקורים של:  שמלות, שמלה, שמלות קצרות ורומנטיות לכלות מיוחדות, שמלות ערב וכלה.
  2. אתר מכירות של צעצועים – להוציא קישור באנקורים לדוגמא:  חנות צעצועים, חנות צעצועים אונליין, צעצועים לילדים, צעצועים לילדים אונליין וכדומה.
    לא מומלץ: צעצועים, משחקים, צעצועים ומשחקים, חנות צעצועים ומשחקים.

קניית קישורים איכותיים ממשרד פרסום ושיווק דיגיטלי

בניית פרופיל קישורים איכותי מצריך תכנון נכון ועבודה יסודית וממוקדת בכדי להביא לתוצאות טובות בזמן הקצר ביותר. אם אתם מחפשים שירותי קניית קישורים איכותיים צרו איתנו קשר וביחד איתכם נבנה פרופיל קישורים בריא וחזק. אם אתם משרד פרסום או חברת קידום שמעוניינת לקנות קישורים איכותיים לאתרי הלקוחות שלכם פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר לחבילת קישורים איכותיים במחיר מעולה!

בהצלחה!


קניית קישורים ⭐⭐⭐⭐⭐

יש לכם שאלות?

אנחנו כאן בשבילכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ ראשוני על ידי צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו ללא עלות וללא התחייבות.

הלקוחות שלנו

WhatsApp Chat